Gönderen: esraycr | 29/10/2012

Sanal dünyanın ,en benim olan yerindeyim.. :)

Güzel bir müzik eşliğinde, buradayım…. 😉

Şirin mi şirin bir köyde 4 aydır çalışıyorum ve yaşıyorum.. Duyan herkesin ilk tepkisi ;  sıkılmıyor musun? Oluyor.. Hayır hiç sıkılmıyorum, tahmin ettiğimden çok daha fazla zevk alıyorum.. Ufak yerde yaşamanın güçlükleri var tabi, alış veriş yapacak yerin olmaması, gezilecek yerin olmaması… muhabbet edecek çok fazla insanın olmaması , internetin olmaması…  Daha bir sürü şey…

Yukarıda saydıklarımı,eskiden düşünseydim,nasıl bir yer (!) insan can sıkıntısından patlar derdim..Fakat 4 aydır anlıyorum ki,daha önce bunlardan ibaret olan bir hayatın bana verdiği çok ta fazla zevk yokmuş…Bunlar olmadığında , hayat daha da  güzel yaşanılabilinir oluyormuş..

Kendi köyümle birlikte sorumlu olduğum 9 köy daha var… Haftanın üç iş günü bulunduğumuz köydeki insanlara hizmet verirken, iki iş günü de diğer köylere gidiyoruz..Ömrüm yollarda geçiyor şimdilik…: )

Köy şartlarına göre çok güzel olan bir aile sağlığı merkezimiz var..Tek ebe olmakta ayrı güzel,tek başına çekip çevirmeye çalışmak…Yeni mezun olmama rağmen, kendi işime yetebildiğimi görmek bana zevk veriyor.. İnsanın sevdiği işi yapması gibisi yok…

Aile hekimliğinde çalışırken,anlaştığınız hekim çok önemli..Suratsız,saygısız,mendabur birisiyle anlaştıysanız yandığınız andır.. : ) Hele bir de sizi aşağılayıp,hiç yerine koyuyorsa ,iki kez daha yandınız… Ben bu konuda fazlaca şanslıyım,inşallah tüm ebe arkadaşlarımızda benim gibi şanslı olurlar…Maşallah deyim de nazar değmesin… : )

4 aydır çalışmama rağmen,neredeyse her günüme bir anı sığdırdım..Yazmaya zaman buldukça ,paylaşırım… : )

Responses

  1. Küçük yerlerin en büyük artısı diğer büyük şehirlere nazaran her şeyinin farklı olması ve farklı bi’ dünyaya adım atıyor hissi yaratması olsa gerek 🙂


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

