Gönderen: esraycr | 24/06/2012

İNSAN = ?

‘İnsan’ kelimesinin anlamlarından birisinin de ‘unutan’ olduğunu bilmek ne güzeldir..    ‘ Ben sana bin kez söylemedim mi?  … – Seni bu konuda on bin kez uyardım !! .. – Yüz kere bi insana aynı şey söylenir mi?..- Ne çabuk unuttun ufff..’diye  cümleler kurmaya başlayacakken aklına onun insan olduğu gelir ve dilinin ucuna gelen tüm cümleleri geri çekip,onun unutan olduğu aklına gelir..Sessizleşip sakinleşirsin…Aslında seni sakinleştiren sadece onun bir isminin de unutan olduğunu bilmektir…

‘Beni unutma, beni sevdiğini unutma… Bana verdiğin sözleri unutma…’ Allah onu insan olarak yarattı ve gün gelecek her şeyi unutacak…Sen de unutulacaksın, tembihlettiğin sözler de unutulacak..

Allah aşkına neyin uğraşlarındayız ki..Unutturmamanın mı?

Responses

  1. wııı değişik bi yerden girmişin ya çok mantıklı..

  2. Unutmak’ta bir nimet. İnsan bazan öyle şeyler yaşıyorki iyiki unutabiliyorum diyor. Hayatımızda bunu nasıl atlatacağım dediğimiz şeyleri belkide rabbimin bizlere verdiği bu nimetle başa çıkabiliyoruz. Bazan unutulmak acı versede, o acıyı yine unutmakla üstesinden gelebiliyoruz. Çok şükür..


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

