Gönderen: esraycr | 20/06/2012

İNSANIN NERESİ ACIRSA CANI ORADA OLURMUŞ.. :)

Bu gün uyanmak diğer günlerden farklıydı benim için..Gözümü bir açtım ki, gözümü açamıyorum… : ) Sabaha kadar nasıl olduysa sağ göz kapağım şişmancık bir şey olmuş..Güzel tarafı, şişliğin nasıl oluştuğuna dair bir neden de bulamıyorum..Böcek filan mı ısırdı diye inceledim ama ısırık izi de bulamadım..(Ya da iz bırakmadan çalışan bir sivrisinek te olabilir : ) ) Gerçi, bu durumun gerçekleşmesi sorun oluşturmadı benim için..Malum eskiden de gözü açık bir kız değildim,şuanda da değilim.. : )

Annem diyor ki ; nazar değmiştir yavruma… (Ne de olsa kirpi bile yavrusunu pamuğum diye severmiş..) Hadi yavrum doktora git..Gitmeyeceğim diye iki saat kadar mücadele dönemi geçirdikten sonra,baktım ki kızarmışta ve dokununca da çok acıyor,doktora gittim…Doktorun verdiği pomadı kullanmaya başladım ,umarım geçecek birkaç güne..

*Göz kapağımın tombikliğini taşımaya çalışmaktan gözüm ağrıdı.. : ) (19 -20 haziran gece saat 2.10..Günlükten

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

