Gönderen: esraycr | 15/06/2012

İYİ İNSANLARA AÇ’IM..

Hayatta gördüğünüz hiçbir insan boş değildir,bakmasını bilirseniz tanıştığınız her insan ve yolunuzun düştüğü her ortam size ve düşüncelerinize muhakkak bir şeyler katar…Ben hayatın tesadüflüğüne inanmayanlardanım…

Allah ebe olmamı vesile kıldı,bugün yolum mükemmel bir köye düştü… Aslında mükemmel olan köy değil, köyde tanıştığım insanlar.. Neden mi? Benim hayata dair umutlarımı yeşerttiler,halen –  iyilik -kavramının yaşadığını görmek beni mutlu etti.Güvenilir insanlar var..Halen ince düşünen,yüzlerinde tebessüm olan insanlar var..Halen incitmemek uğruna konuşurken iki kez düşünen ,ifade ederken bir şeyleri  tüm kelimelerini seçen ,yardımcı olmaktan mutluluk duyan, tanımadığı insanlara elinden geldiğince varını yoğunu ortaya koymaya çalışan insanlar var..

İnsanların ne iş yaptığı , nerede yaşadıkları, giyinişleri,yaşam tarzları değil önemli olan…Önemli olan yüreklere dokunuşları…Ummadığım bir an da , gerçekten üzgün olduğum bir anda böyle bir ortamda çok kısa süreli de olsa bulunmak beni mest etti..

Köyden ayrılmak hiç istemedim,beni oraya iten şey her neyse orada kalmam içinde sanki çaba harcadı..Hiç bir insana baskı yapmayı sevmememe  rağmen, kalmak için baskı bile yaptım : )İki bin dereden su getirdim : )  Konuşmayı malum çok severim,fakat neredeyse ağzımı bıçak açmadı.. İlk görüşte sevdim benimsedim..Oraya dair anılar hapsetmek, zamanımın belli bir kısmını orada geçirmek istedim… Otobüsünün geç gelmesine mutlu olur mu insan ? Gerçekten mutlu oldum geç gelmesine..

Otobüse binince gözlerim doldu, duygusallaştım, boğazım düğümlendi.. İnsan 2 saat kaldığı bir yere ait hisseder mi kendini?Ya da iki saatliğine tanıştığı insanlara? Hiçbir şey aramıyorum yaşantımda iyi insanların dışında… Ve,  evet açım iyi insanlara…

*** Yazının başında dedim ya hani ;  ‘  tanıştığınız her insan ve yolunuzun düştüğü her ortam size ve düşüncelerinize muhakkak bir şeyler katar… ‘ Derin bir düşünce sürecine girdim ‘insanlara söz verip vermemek ‘ konusunda…

(Esra yücer,günlükten 15-16 haziran 2012  … ) Gecenin derinliğinde düşüncelerle savaşa devam 🙂

Responses

  1. o köyü merak ettim


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

