Gönderen: esraycr | 13/06/2012

Karınca hikayesi..

Kolum kanadım belki ufak, fakat sevdiğim insanlara sahip çıkmak ,korumak,kollamak..Elimden geldiğince bunu yapmak benim vazgeçilmezim..İnsanlara güveniyorum seviyorum..Fakat öyle bir an geliyor ki, korumaya çalıştığım insandan aslında en çok kendimi korumam gerektiğini anladığımda dünya başıma yıkılıyor..

Sizin için dünyalar kadar önemli olan bir şey başkası için , saniyeler için de yok edeceği kadar önemsiz olabilir..Belki farkında olarak belki de olmayarak insanların umutlarını yıkmayın…

Hani bir hikaye vardır;

Bir adam varmış, hayatta sahip olduğu hiçbir şey yokmuş,ne bir başarısı ne çevresi,ne sevenleri.. Ne yapsam ne etsem diye düşünmüş durmuş..Aklına bir karıncayı eğitmek gelmiş.. Karıncayı almış gece gündüz uğraşıp,ömrünü feda edip eğitmiş..Tüm yaşantısı o karınca olmuş..Karıncası her geçen gün daha da başarılı oluyor,onun mutluluk kaynağı oluyormuş..Adam bir gün demiş ki,beni en çok mutlu eden şey bu karınca, başarılı olan benim sözümü dinleyen ve hayatta ki tek varlığım bu karınca ..Onu ödüllendireyim…Lokantanın birisine götürmüş,ona dev bir yemek tabağı hazırlatmış.. Karıncasını da tabağın kenarına koymuş..Sonra masaya garson gelmiş, karıncasıyla gurur duyan adam tam karıncasının kendisi için ne kadar önemli olduğunu anlatmak için söze başlamış ki…

–        Bak bu gördüğün karınca var ya… (!) der demez, garson panik yapmış..Efendim özür dilerim..bu karıncanın buraya hele ki tabağınıza nasıl girdiğiyle ilgili hiç bir bilgim yok..Fakat hemen hallederim diyip, elini kaldırmış ve patt diye karıncanın üstüne vurup ,karıncayı öldürmüş..

Bu hikayeyi gerçekten çok seviyorum..Aklıma bu şekilde geldi, elimden geldiğince anlatmaya çalıştım..  Bir insanı azıcıkta olsa seviyorsanız, onun için önemli olan bir şey ,sizin için ne kadar önemsiz ve değersiz olursa olsun basite almayın..

Düşünülmeden yapılan hareketlerin karşınızdaki insanlar için nelere maal olabileceğini bilemezsiniz..Hani bu kavramlar önemsiz olsa da artık..Umutları vardır insanların, hayalleri vardır..Göz yaşları vardır..

Responses

  1. sen onu sevmeye bile kıyamazssın incitirim diye bir başkası hiç acımadan eziverir


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

