Gönderen: esraycr | 06/02/2012

Uzun bir aradan sonra…:)

Kendi halimde,kendimce yazmaya devam…  : )

Yazamadığım zamanlarda bende neler değişti anlatayım ? Üniversite bitmez derken, gözümde büyürken çok şükür ki bitti..Hatta ;asla özlemem diyordum,özlemeye başladım okulumu…İnanın şuan okul olsa da yarın sunumum ya da finalim olsa tek diyorum…Halen eğitimine devam eden kardeşlerime sesleniyorum, kesinlikle tadını çıkartın…Kesinlikle özlemem demeyin..6 ay sonra özlemeye başlayacaksınız benden söylemesi… 😀

Kpss ye hazırlanıyorum şuan,bir taraftan da ales i götürmeye çalışıyorum…   Kamu da çalışmak daha mantıklı geldiği için böyle bir seçim yaptım… Özel hastaneler de çalışmak şimdilik bana göre değil.** Çevremde ki herkes neden çalışmadığımı soruyor…:D Özel hastaneler sürekli eleman arıyor neden evde oturuyorsun ?diyen ve yorum yapan bir sürü kişi var… (Okulu bitirmenin dez avantajı :D:D )

Bu ara da eve geldiğimden beri,yemek yapmaya merak sardım..  Arada sırada size yaptığım tarifleri de anlatırım,fakat halen hazır olanları birleştirerek yemek yapabiliyorum..Hazır hamur,hazır kek,hazır kremalar vs vs…Hem daha pratik,hem daha kısa zamanda oluyor .. (Bu son yazdığım cümle bahane,çünkü yapamıyorum ,beceremiyorum,bilmiyorum 😀 )

Okul bitti biteli ders çalışma hevesi içime hiç uğramadı diyebilirim…Sanki bazen gelirmiş gibi oluyor,ama görünmeden başını alıp gidiyor..Bu durumdan çok şikayetçiyim… : ) Umarım düzenli ders çalışmak nedir,bir gün öğrenirim…

Şimdilik bu kadar,herkese bol sağlıklı günler diliyorum.. : )

**Bunu belki daha sonra uzun uzun yazarım,şimdilik kapattım… : )

Responses

  1. Ders çalışmak mı? unut gitsin. Şahsen, 18 yıllık öğrenciliik hayatı sonunda ne zaman bir kitap görsem kalınlığına bakıp, üstüne bir şey koyabilir miyim diye düşünüyorum 🙂 Fazla ısınmasın diye üzerine laptobu koyarken, bazen de kitabı açıp uygun yüksekliğe getirdikten sonra masanın altına dengelemek için koyuyorum. Ales filan hikaye kaldı ben de. Umarım senin gönlüne göre olur.

  2. Ben de son dönemimi yaşıyorum okulda ve o özleme kısmı sanırım bende daha fazla olacak. Şu an bile geleceği düşündüğümde içim kararıyor desem yeridir. O nedenledir ki, son dönemin hakkını vereceğim 🙂

  3. @Mehmet,:)) o kadar yıl okuduktan sonra,kitapların bu tarz işlerde kullanmak doğaldır…Hatta soğuk günlerde,dışardayken üstüne oturduğumuzda karnımız da ağrımaz ,toz da olmaz :D:D Aslında bunları keşfederken halen içindekilerin bizim için önemli olduğunu da unutmamak gerek:)) (ders çalışma hevesi olmayan birine ,güzel motivasyon verdiğin için de teşekkür ediyorumm 🙂 🙂 )Umarım herkesin gönlüne göre olur herşeycikler..
    @İbrahim,Okul bittikten sonra acaba uzatsa mıydım zamanında diye bile düşündüğüm oldu… 🙂 Son dönemin hakkını ver bence de,fakat mezun olunca kpss vs gibi sınavlarda senin hakkını verecektir unutma :)Ben çalışmadım okuldayken,bana çok güzel hakkımı verdiler.. ‘Olsun ama evim evim güzel evim :D)

  4. hoşgeldin 🙂
    uzun zamandır bende blog yazmıyor takip etmiyordum, bir hevesle eski takip ettiğim blogları gözden geçirirken yazını gördüm tevafuk…
    Bu arada mezuniyetin hayırlı olsun.
    Haydi iyi bloglar 🙂

  5. @Mehmed, Benim için yazmak kadar, (eskiden yorum yapan )blogcu kardeşlerimi sayfamda görmekte güzel… Sanırım eski blogcular artık yazmıyor. 🙂


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

