Gönderen: esraycr | 11/09/2010

Gamzeli yanakçık…

Dur anlatıyorum aklıma geleni…

Bir anda açılan ama kimseye zararı olmayan tek çukur,yanakçıklardaki masum gamzeler bence.. Tebessüme sıcaklık katıyor,evet evet bir çok kişiye de çok yakışıyor..Allah ne kadar güzel yaratmış diyorum. (Bana yakışmayacağı için,Rabbim bir gamze bırakmamış yüzüme…)

Fakat sır kalsın,yüreğim gamzeli…Ve sadece kendim hissedebiliyorum o çukurcukları..İçleri de sevgi doluyor gülümserken…

İnsan kalbiyle gülümseyebilmeli ,ama  kalbiyle kızmamaya çalışmalı…

Responses

  1. evet, yanaklardaki gamze bana da hep şirin gelmiştir, ama çenedeyse eğer, biraz itici açıkçası.

    gamzeler, en çok da bebeklere yakışıyor. çünkü onların gülüşleri kadar saf bir gülüş var mıdır acaba? hatta ağlarken bile bir güzellik olarak duruyor yanaklarında. onların doğal oluşları, gülüşlerini de şirinleştiriyor.

    yazarımız çok orjinal maşallah. hiç akla hayale gelmedik bakış açıları yakalıyor, hayranlıkla takip ediyorum yazılarını.

    yüreğin gamzeli olabileceği kimin aklına gelirdi ki? öyle ya gülme işinin üssü yürekse eğer, asıl şirinlik yüzdeki gamzede değil yürekteki gamzededir. yüzdeki gamze sadece yüreğin dışa yansımasıdır. yürek gülmezse yüzdeki gamze beş para etmez. hatta yapmacık gülüşlerde bu gamzeler biraz da kişiyi ele bile verir.

    gülmek de kızmak da yüreğin bir faaliyetidir. gülmek (kahkaha atmak değil) bedene şifa olurken, kızmak hastalanmaya/kendini kötü hissetmeye sebep oluyor.

    sevgi insanı artıran kızmak ise gerçekten azaltan (bitiren) bir duygudur aslında.

    ben de bir sır vereyim mi? yüzdeki (özellikle yanaklardaki) gamzeleri nasıl görüyorsam kalpteki (yürekteki) gamzeleri de aynen görebiliyorum. sevgi dolu bakışların gerisini görebiliyorum. hatta yürekteki sevgi çağlayanlarının coşkusunu da hissediyorum.

    çünkü benim yüreğim de gamzeli…:-) bunun ismini bir türlü koyamıyordum, ama bu yazıyı okuyunca işte dedim benim aradığım isim. o yüzden yazara teşekkür ediyorum.

    kör olduktan sonra, gözün görmesinde pek yarar yoktur (Hz. Ali (r.a.))

    Allah’a emanet olunuz.

    Vesselam.

  2. “İnsan kalbiyle gülümseyebilmeli ,ama kalbiyle kızmamaya çalışmalı…” Bu cümle çok hoşuma gitti 🙂

  3. waww..çok hoş.


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

