Gönderen: esraycr | 29/08/2010

Gelinlik..

Küçükken gelinliğim olsun çok isterdim,arkadaşlarım düğünlerde özel günlerde  giyerlerdi.. Annemden hep gelinlik istedim,annemler almadılar..Bir gün dedim ki anne neden gelinlik almıyorsunuz bana?O da dedi ki, sen düğünde gelinlik giyersen ,damat gelin diye seni götürür..Ondan sonra da bir daha gelinlik istemedim..

Aradan biraz zaman geçti,annemler bana sarı renkli,şatafatlı gelinliğe benzer bir elbise aldılar..Düğünde ben elbisemi giydim,fakat hiç yerimden kalkmıyorum..Masa da sinmiş oturuyorum.. 😀 Ortalıklarda gezersem damat karıştırıp ,gelin diye beni götürebilir düşüncesindeyim.. 😉

fotoğraf

Responses

  1. Ah, anılar ah..

    Bende takım elbisem olsun isterdim, takım elbiseli adam görünce içim acırdı, ne kadar manyakmışım. Şimdi takım elbise giymekten utanıyorum, göbeğim sarkıyor 😛


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

