Gönderen: esraycr | 22/08/2010

Size film önereyim mi..?

Bu hafta bir sürü film izledim..Kimisi aşk,kimisi komedi,kimisi gerilim..Fakat içlerinden birisi gerçekten izlemeye değer..’’ Mommo kız kardeşim’’..Türk yapımı , yaşanmış bir olaydan kurgulanmış… Bence film hakkında yorumları ve fragmanını izlemeden , direk izleyin…Ben izleyince çok duygusallaştım : ( (On üzerinden dokuz bence)

Bir diğer önerebileceğim film ise, evdeki düşman..Bu filmde izlenmeye değer..Biraz gerginlik için bire bir : ) (on üzerinden yedi bence )

İzlediğiniz güzel filmler varsa önerebilirsiniz.. (Bu arada lütfen alt yazılı olmasın : ) Türkçe dublaj şart benim izlemem için.. )

Responses

  1. Dejavu güzeldir. Ve M.Haneke’nin dublajlı filmini bulacağını umuyorum herhangi bir siteden. İSmi gelemdi aklıma.

  2. bende izledim mommo kız kardeşimi gerçekten güzel film


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

