Gönderen: esraycr | 13/08/2010

Canın sağolsun… :(

Cümlelerime başlamadan,adına sır dedim..Ama yanlışı ben ettim,ne kadar sırrımı tutabileceğini sormalıymışım meğer…

Allahım , sırrımı taşıyamayacak kadar güçsüz olan yüreklere güç ver…

Dillerden alıp,yüreğime hapsettiğim şeyleri,beynimden bile uzak tutarım ki,düşüncelerimle paylaşmayayım diye…Söylediğimden korkmam,çünkü korkacağım şeyleri söylemem…Şükür ki, en büyük sırrlarım halen ‘O’ nun ile benim aramda…

Üzüntüm sırrımın ortaya çıkması değildir,güvenemeyeceğimi hazmedemememdir.. 😦

Responses

  1. Kabul et Allah’ım…

  2. Yine seçmişsin… 🙂

  3. iki kişinin bildiği sır değildir esra’cım… kimseye güven olmuyor, sen sus,içinde kalsın ne varsa…


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

