Gönderen: esraycr | 08/08/2010

NECİP FAZIL’DAN SEÇTİKLERİM.. :)

***Hakim saçı ve sakalı uzamış Necip Fazıla,maymuna dönmüşsün Necip demiş.Necip Fazıl yüzünü duvara çevirip şimdi de duvara döndüm demiş : )

 ***Üstad a geçmişiyle vurmak isteyen bir gazeteci sorar:Geçmişte  içki içtiğiniz doğru mu?Geçmişinizi anlatır mısınız bize ?Üstadın cevabı ise,

Geçmişim çöplük gibidir ,çöplükleri de ancak köpekler kurcalar…

 ***Üstad’ın çalışma odasına giren bir yazar üstadın çalışma odasına göz attıktan sonra:

_Hayrola üstad çalışma odanda hiç kitap yok, siz hiç kitap okumaz mısınız?diye sorduğunda,Üstad şu cevabı verir:

Sen hiç süt içen inek gördün mü?

🙂 🙂 Necip fazıl’dan hoşuma gidenleri ekleyeyim dedim..Çok severim kendisini ,gerçekten ‘dahi’ birisi..Zekasına hayranım tek kelimeyle..Ki ben kimsenin zekasına kolay kolay hayran olmam… :))

 

Responses

  1. Esra merhaba. Yazının ilk kısmı Mehmet Akif Ersoy’un başından geçen bir olaydır. Düzeltmek istedim.

  2. @e-vren, yazının ilk kısmına tekrar baktım, olayı google a sordum ve Necip fazıl’ı gösterdi tekrar.. Mehmet akif ersoyun olduğuna dair bir kaynak bulamadım..Düzelttiğin için teşekkür ederim,ama netliğe kavuşturamadım.. :((

  3. Süper bir insan, sözlerini çok beğeniyorum.

  4. 🙂 Daha önce hiç rast gelmedim bu sözlerine teşekkürler esracım, gerçekten çok hoş.
    Hayırlı ramazanlar…

  5. Harikaymış. Hiç bilmezdim. 🙂

  6. @Enes, beğenmeyen olabilir mi bu zeki insanı 🙂
    @Zehrafındıklı, Hayırlı ramazanlar sana da ablam..Bu sözleri çok okkalı 🙂 tam lafı gediğine oturtturmuş yani :))
    @Hasan, o zaman daha iyi,Necip fazıldan yazılar paylaşmaya devam edeyim o halde:))

  7. adamdaki zeka kimsede yok


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

