Gönderen: esraycr | 05/08/2010

Sel felaket değildir bazen..

Bugün yağmur yağmaya başladı,daha sonra sel geldi..Bir saat sonra yağmur kesildi..Sular  yollardan çekilmeye başladı…Yola baktığımda sürüklenmiş kum adacıkları gördüm..İncecik ,güneş vurunca parlayan kum tanecikleri..*

Öyle düşünürken aklıma ne  geldi?..Hayatta yaptığımız en büyük yanlış belki de ,daha yağmurken istediklerimizi başarmaya çalışmak..Belli bir güce ulaşmadan bir şeyleri başarmaya çabalamak, sadece tükenmektir..Yıpranıştır,boşa verilen emektir..

Kumu taşımak için yağmur olmak yetmez,sel olmak lazım..(Yağmurun bir adım sonrası sadece…)

*..(Kumun en güzel yerini sel bizim kapının önüne taşımıştı… : ) )

(fotoğrafı buradan aldım)

Responses

  1. Aceleden dolayı nice yuvalar yıkıldı, ne islaflar edildi, ne canlar cehennemlik oldu..

    Yüce Allah’ım kimseyi yanlış yola sokmasın, insana sabır versin, güç versin, destek versin, hep yanımızda olsun…

  2. @Enes, Yorumunun ilk kısmını beş kez okudum sanırım..İlk defa bu kadar geç anlıyorum okuduğumu..Bugün yorgunum sanırım 🙂
    Amin diyorum son kısıma…


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

