Gönderen: esraycr | 02/08/2010

Haneye tecavüz sayılır mı bu durum?

Güzel,şatafatlı bir evdi..Ufacık bir kapısı vardı,..Kapıyı çalmayıp,kendi evimmiş gibi girmek istiyordum..  İçeriye girebilirdim ve çok beğendiğim bu ev benim olabilirdi..İçeride birileri vardı,ayak izleri vardı kapının önünde..Fakat evde yaşayanların ,benden önce eve gelmesi ,o evi onların mı yapıyordu?(Evet bence..)Adaletli mi?Belki benim yolum oraya daha geç düştü ve geç fark ettim oranın güzelliğini…

Ben kafama koymuştum..İçeriye girecektim,hem de elimi kolumu sallayarak…

Ve içeriye giriyorum…Önce ufak adımlar,sessizce…Kimseler yoktu ilk dakikalarda..Eve girişimin üçüncü dakikasıydı ki,ev sakiniyle karşılaştım..Beni görünce hiçbir şey dememesine rağmen,korktum..Belki aniden gördüğüm içindi bu korkma…

Kendimde bir cesaret buldum..Kendi evim olmamasına rağmen,kendi evimmiş gibi davrandım..’’Uff  sen nerden çıktın ‘’diye söylenmeye başladım..Benim bu yaptığım hem suçlu hem güçlü olmaktı..O ise karşımda öylece sessizce duruyordu… Başkası olsa ,polise şikayet eder..Ya da bana zarar verirdi..Ama’ o ‘ sakindi…

Yaptığım şey,gözüme kestirdiğim bir elmayı ısırıp,bir kurdun evine izinsizce girmekti..(İlk ısırıkta kurtla göz göze gelmedik… Üçüncü ısırımda baş başa kaldık onunla…)

İnsanlar elmalarından kurt çıkınca hep söylenirler..Peki neden?Kurt bizden önce orayı mekan edinmiş,kendi kapısını oluşturmuş,yaşamaya başlamış..Hem izinsizce onun evine gir,hem de ne işi var burada diye söylen…Bizimkisi adalet mi? (Yeri gelince önce ben geldim buraya,onu önce ben aldım vs demeyi bilen biz..Ne kadar adaletliyiz.. : ) )

*Bence bu olay tamamen haneye tecavüz karşı tarafın gözünden bakınca…

Responses

  1. Evet öyle gözüküyor. Çok ilginç bir şekilde yaklaşmışsın. Çok hoş bir yazı olmuş 😀 Kısa olması da güzel. Benzetme de…

  2. @Hasan, Elmamdan kurt çıktı da söylemesi ayıp..Öyle aklıma geldi bir anda :))

  3. Normalde erkek dahi yediği şeyden kurt çıkınca çığlık atarken senin bu empatiyle incelemen çok güzel yani.

  4. Çok güzel kurgulanmış. Kesinlikle, haneye tecavüzdür.

  5. Harika bir yazı. Peki evini teslim ettinmi sahibine? yoksa güzelliğine kapılıp evle birlikteee sahibinide iştahla…… 🙂

  6. @Hasan,sağolasın bundan sonra hepimiz aynı empatiyle yaklaşıcaz :))Her elmadan kurt çıktığında hatırlanmak için yazdım yazıyı filan.. :))
    @Enes,:) bence de haneye tecavüzdür..Çizgi film yapmak isterdim bu yazıyı…Minik kardeşlere hediyem olardı :))
    @Mehmed,teşekkürler,Evini yıktığım için önce çok üzüldüm..Tekrar evini yapamayacağımı anladığımda,bir kez daha üzüldüm..Daha sonra evini benimle paylaştığı için çok mutlu oldum..Elmayı yarım bıraktım.. :)) Sahibini yersem, yeni evi(midem) onu mahfeder.. :))


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

