Gönderen: esraycr | 14/06/2010

Bi tek annem olsun bana bişey olmaz…

 

(buradan aldım fotoğrafcığı)

Sabaha kadar şükredesim var..Allah böyle bir kul yaratıp, beni bu dünya da ona emanet ettiği için…Onun bugün dünya ya geliş günü..Benim için o can… Seni sevdiğimi dağa,taşa,buluta,denize her yere yazıp haykırasım var…

Seni seviyorum..Bu doğum gününde yanında değilim, sana sarılamadım öpemedim ama sana sevgimi hissettirdiğimi bilmek, senin sevgini hissetmek mükemmel..Ağlayarak yazıyorum sana bu satırları… özlemle yazıyorum… Çaresizce sadece yazabiliyorum…Kokunu hissedemeyerek… sana sarılamayarak..Sadece yazıyorum işte..  Bu dünya da bir tek sen ol..Ben başka bir şey istemiyorum…

Her zaman ki, nazlı ,büyük gözüken ama senin bebeğin olan kızın…

İyi ki doğdun annemmm…..(Ananeme ve dedeme minnettarım : ) )

Annedir yüreği fazla dayanamaz

Herkes bıksa benden annem bana doymaz

öper besler beni unutur kalbinde

Annem burda olsun bana bişey olmaz..

Her gün bakar bana kusurumu görmez.

Günler gece olsa o ışığı sönmez.

Ellerim büyüdü avuçlarında

Bi tek annem olsun bana bişey olmaz…

Bu reklam senin için gelsin..(Sertap erener seslendiriyor,kimin yazdığını bilmiyorum.. )

Kategoriler

