Gönderen: esraycr | 30/11/2009

Polis’i aramak zorunda kalırsam..

Korkuyorum demeyi hiç sevmem.Allah’tan başka da kimseden korkmam..Ama bugün korkuyorum hem de çok korkuyorum..Ne neden korktuğumu biliyorum, ne de bu duyguyu nasıl yeneceğimi..Acaba bugün 13 saatlik yola gideceğim ondan mı (?) diye düşünüyorum..Hayır bu olamaz sebep,çünkü üç yıldır tek başıma yolculuk yapıyorum..Ve böylesine bir korkuyu ilk defa hissediyorum

Arkadaşıma mesaj attım..Çok korkuyorum yazdım sadece..

İki dakika geçti geçmedi beni aradı..Hayırdır iyi misin dedi? Çok korkuyorum dedim…Ama sebebini bilmiyorum ,zor durumda filan değilim dedim…ama korkuyorum işte…İçim ürperiyor korkudan.. (aradan bir saat geçti)

Ailem yolcu etmeye otogara geldi benimle..Her şey yolunda sanki, onlara korktuğumu belli etmiyorum..Ama halen korkuyorum..Otobüse bindim.Ne kadar denesem de bu seferde otobüste uyuyamadım..Çok yoruldum, Dile kolay 13 saat…Neyse ki yolculuğum bitiyordu, sevinmeye başladım.

Ama korkum geçmiyordu.. Hava buz gibi yağmur çiseliyor..Otobüsten indim ve  servis beni yurda bıraktı..

O da ne?..Yurtta güvenlik yok..Kapılar kilitli..Sabaha karşı saat dört..Güvenlikçi abimiz kapıya telefon numarasını bırakmış..Kendileri yok ortalıklarda..Arıyorum açan yok telefonu…

Üzerime yağmur damlaları geliyor… Üşüyorum ve korkuyorum… Yalnızım ve sokağın ortasındayım.. Kaldım tek başıma..Anlıyorum korkumun sebebini şimdi …

Ne yapmalı? Ne etmeli peki ?

Arıyorum ama halen açılmıyor telefon..Ve şarzım bitme sinyallerini veriyor…Annemi aradım,bu numarayı ara dedim durumu anlattım..Annem bir saat kadar aradı ama ulaşamamış.. (güvenlikçimize)

Ben de aradım 155 i.. Ne halde olduğumu anlattım..Beni almaya geldi polisler..Ekip arabasına bindim ve emniyete gittim..Orada saat 8 _ 9 a kadar bekledim..Bekleme sırasında bana bir oda verdiler..Hemen bu olanları yazmaya başladım..

Sonunda ulaşıldı güvenlikçi kişiye.. Yurdu açmış.Beni yurda bıraktılar.. Sağ olsunlar güzel ilgilendiler karakolda.. Sıcak çaylarından kahvaltılarından bana da verdiler…Bayan olduğum için daha rahat olmam için kendi odalarını boşalttılar..Yurda bırakırken de beni, güvenlikçiyle konuştular biraz da fırçaladılar..

Peki suçlu kim oldu dersiniz? Neden erken geliyormuşum? (Otobüs bir tane var bizim oradan okuduğum yere..Ve aynı saatte.. O da sabaha karşı geliyor..Ben ne yapayım?)Yurt kendini böyle savundu…

Güvenlikçimiz ise özür diledi..Uyuyakaldığını söyledi..

İnsanoğlu işte ayağa takılmadık taş..

Başa gelmedik iş olmuyor…

Reklamlar

Responses

  1. Esra emniyette blog mu yazdın 😀 vaybe blog sevdasınında bu kadarı 😛 neyse geçmiş olsun ama polisi aramakla en iyisini yapmışsın ..

  2. @mizanger, yazdım valla 😀 Yazının üçte ikisini orada,üçte birini yurtta yazdım 😀 Sağolasın.. Trajı komik daha ne olaylar atlatacağım kim bilir… 😀

  3. Geçmiş olsun esracım. Senin de dediğin gibi traji komik bir olaymış. Tekrar yazılarını okumaktan da ayrıca mutlu, mesut, bahtiyar oldum bu arada 😀

  4. Varsa yurdun mail adresini versene mail neymiş görsünler. Artık, direkt polis karakoluna gidersin 🙂 İşi gırgıra alıyoruz fakat en iyisini yapmışsın geçmiş olsun. Arkadaşımızı yalnız bırakmadıkları için de teşekkür ederiz değil mi 😉

  5. @ferhat, Kendimi o kadar özlettim demek 😉 Eyvallah kardeşim, aynı şekilde senin yazılarını okumak beni mutlu ediyor 🙂

  6. @Mehmet,:Dbence de artık direk polis karakoluna gideceğim 😀 Bu arada hem teşekkür ediyorum senin vesilenle bir kere daha hem de özür diliyorum..Özür dileme sebebimi açıklayım..
    Telefonumun şarz aletini çıkardım priz arıyorum…Bakarken sağa sola masanın altındaki üçlü prizi gördüm..Masanın altına girip şarzımı takmaya çalışırken, içeriye giren polis memurunu biraz korkuttum..Ne yapıyor bu kız masanın altında demiştir heralde 😀 😀 Bu durumdan dolayı üzgünüm..Amacım korkutmak değildi 😉

  7. Vay be 🙂

    Polisler iyi ki seni almışlar yoksa o yağmurun altında çok acayip üşütürdün 🙂

  8. sonu güzel noktalanmış ona sevindim. benzer bir olayı bende yaşadım insan bu durumlarda daralıyor.


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: