Gönderen: esraycr | 29/11/2009

Öğrenci evi…

Okuldan yurda dönüyoruz.. Meryem dedi ki haydi gelin bize.. Biz de yurtta kalan ve ev hayatını özlemiş kişiler olarak bu cazip teklifi geri çevirir miyiz hiç ? 😀

Eve geldik tam ki, alınacaklar varmış.. (Ekmek  vs..) Meryem ve Cansu markete gitti..Biz ise Melek ile evde kaldık..  Melek dedi ki ;’ Esra ben evi toparlayım biraz, hem bulaşıklar var onları yıkayım’ Ben de dedim ki benim uykum var… Sen yıka Melek..İstediğini yap..Ama yemek vakti beni uyandır.. 😀 Ben bugün çok yorgunum, boş bulduğum yerde uyuyacağım dedim ve yerde bir yatak vardı kıvrıldım oracığa..

Beş dakika oldu olmadı.. Mutfaktan ses geldi..(Melek bulaşık yıkıyor)Baktım ki bardak kırılmış bir tane.. Büyük parçaları topladım.Ufakları içinde süpürge arıyorum evde…(Uyku filan kaçtı tabi ki ) 😀

Bir tane süpürge ye benzer bir şey bulduk..Kocaman yuvarlak.. Uzunca hortumu var..Hani yuvarlak fırınlar olur ya onlara benziyor işte.. Değişik yerlerde delikleri filan var…Bulduğumuz şeyin süpürge olduğuna kanaat getirdik ve zoraki fişini taktık:D (Çarpar mı çarpar…Kablo çok yıpranmış ,her tarafı bantlı ) O da ne… Bir gürültü , bir gürültü ki sormayın…Resmen sokağın başından duyulur… Halıyı süpürmeye çalışıyoruz fakat, süpürge içine cam kırıklarını çekmediği gibi , içinde olan pisliği de dışarı veriyor..Hemen fişten çektik.. Baktık ki böyle olmayacak..Halıyı toplayıp balkondan silkeleyelim dedik.. (Bu arada halının altınında üstünden farkı yok :D)

O sırada dışarıda olan Cansu ve Meryem geldi..Meryem siz ne yapıyorsunuz evin altını üstüne getirmişsiniz dedi.. Ev toparlanmış olsa neyse ama zaten çok dağınıktı..

Not: o süpürgeyi kullanmıyorlarmış.. Meryem’in dediğine göre, o son model bir süpürge… Ve yeni çıkan modeller öyle çalışıyor…Bize göre ise 1900 lü yıllarda ilk çıkan süpürgelerden…  : )

Ben yemeğe kadar uyumaya tekrar niyetlendim..Az evvelki yer yatağını tekrar gözüme kestirdim.. Gözlerimi kapadım ki Meryem ‘in sesini duyuyorum.. Esra neden yer yatağına yattı ki? Orada üşüyecek.. Ben de dayanamayıp dedim ki? Bacım bunun sebebi evde yer yatağından başka yatak olmamasından olabilir mi? 😀 😀 Tabi artık uykum filan kalmadı..

Yemeği yiyip güzel bir gece  geçirdik.. : )

(not: Meryem yurda çıkmasaydın keşke..Eskiden iyi kötü yurttan sıkılınca gideceğimiz bir evimiz vardı.. Şimdi o da yok 😀 )Üçünüzü de çok seviyorum bacılar,gece gece eski günleri hatırlayıp gülümsüyorum…

Responses

  1. Süpürge demek temizleyeceğine pisletiyor he 😀 ne süpürgeler varmış bende bizim süpürgeyi kötülüyordum 🙂

  2. Biz de hayaller kurardık, kız olsak ev böyle mi olur diye 🙂 Demek ki, kız-erkek öğrenci evi her yerde aynı 🙂

  3. @mizanger, sizin süpürgeniz bizimkinden iyidir.. Bizdeki süpürge antika.. 😀
    @mehmet, kız öğrenci evleri daha pistir tahminen 😀 Çünkü kızlarda birbirine güvenme var..o temizler bu temizler derken, evin yüzüne bakılacak hal kalmıyor.. 😉

  4. ehuu Ögrenci evi malum =))

  5. @sessizCrew, 😉

  6. Hoşgeldin 🙂

    Bizim eski süpürgede arkasından toz salıyordu ama 3 sene önce değiştirdik.Çok gürültülüydü yahu 🙂

  7. süpürge isyan bayrakları çekiyor (:

  8. Tipik bir öğrenci evi. 🙂 Bir de bekar evi versiyonu var bunların :p


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

