Gönderen: esraycr | 22/10/2009

SEVGİLİ’LER GÜYA…

Ertesi gün için hocamız derse sütur seti (dikiş ipi ) istedi. Ben de okuldan gelir gelmez uyumuşum.Uyandım ki saat 12.00 ve yurttan çıkışımız o saatte yasak..Yasak olmasa bile o saatte hangi medikal açık olur ki 😀 (ders ise sabah 8.00 de)

Aklımıza oda arkadaşım Meryem le şu fikir geldi.Müdürle ile konuşalım ve hastaneye gidip  tanıdıklardan alalım..Mutlaka hastanelerin acillerinde vardır.İyi de bu saatte nasıl dışarı çıkacağız? Müdüre durumu anlattık, o da bakarız bir çaresine dedi..Saat iki civarı telefonumuz çalıyor.Arıyan müdür hanım…

‘’ESRA, kızlardan birisi hastalanmış, biz acile gideceğiz sen ve Meryem de gelebilir..’’

Hemen hazırlandık aşağıya indik..Kız sinir krizi geçiriyor..Erkek arkadaşıyla kavga etmiş..Çıldırıyor adeta…

Neyse biz acile gittik,kıza müdahale yapılırken biz de sütur setlerinden istedik..Sağolsunlar epey bi verdiler..Tam hastaneden çıkacağız ki, acilin kapısında son model bir araç ve aracın içinden bir sürü erkek çıktı…(Fakat hepsi de dev gibi 😀 )

(Araçtan inen erkeklerden birisi, kızın erkek arkadaşıymış…Diğerleride o gencin ev arkadaşlarıymış..Yurda gitmiş gençler ve kızın yurttan, hastaneye gittiğini öğrenmişler…Doğru hastaneye gelmişler…)

Sinir krizi geçiren kız halen ağlamaya devam ediyor.Bu arada erkek arkadaşı hızlı adımlarla yanımıza yaklaştı ve kızı bileğinden tuttuğu gibi yanımızdan aldı..Diğer ev arkadaşları ise bize meydan okurcasına karşımızda bekliyor…

Kızın erkek arkadaşı ,kıza bağırıyor..Hepimiz hayretler içerisindeyiz..Kıza diyor ki,

Benden habersizzzzzzz tuvalete bile gidemezsinnnnn sennnnnnnn!!!! Buraya nasıl gelirsinnn haaaa!!!

Kız perişan olmuş zaten.. ayağında terlikleri, üzerinde pijamasıyla titriyor gecenin bir soğuğunda… Epey  kıza bağırdı çocuk… Sonra bize döndü…

Bu size ders olsunnn dedi…Bir daha bu kızı benden habersiz dışarı çıkartın da göreyim dedi…

Ben ve Meryem ortada kaldık resmen… Neye uğradığımızı şaşırdık…

Neyse kızı yurdun aracına bindirdik…Yurda geliyoruz..Fakat arkada çocuk bizi takip ediyor..Güvenlikçimiz müdüre dönerek dedi ki, isterseniz durmayayım yurtta..(Sanırım o da korktu) 😉

Fakat yurdun önünde durduk…Ve içeri girdik hemen…

Dikiş ipi alalım derken… Yaşadıklarımıza bir bakın…

Reklamlar

Responses

  1. aman aman düşman başına. şaka gibi ya, yanlışlıkla film çekimlerine mi katıldınız, siz yoksa 😀

  2. aboow 🙂 bu ne 🙂 çocuklar size karışmamış hayret, bizdeeeen habersiiiiz adım atamazsınız bu şehirde, doğrarım hepiniziiiiii 🙂 töbeee

  3. O çocuğa kızmak ayrı bir olay ama, daha arkadaşlık denen kıvamda böyle bir ayı kırmasına o hakkı veren kıza daha daha daha çok kızarım, ki kızdım da :/İnsanın aynı hayatı, evi, yaşamı hatta çocukları paylaştığı eşi bile böyle davranma hakkına sahip olmazken erkek arkadaş da kimmiş .

  4. Bayağı atraksiyon yaşamışsınız ya pisikopatın birisi olupta millete saldırsaydı 😦 doğru kişileri arkadaş seçmemiz lazım …

  5. @Resul, bence de film çekimi gibi tıpkı… İşte bela geliyorum demiyor:) Biz yurttan sütur seti almaya çıktık az daha başımıza dert alıyorduk 😀
    @çiğdem, 🙂 lafı yedik ama… parmağını sallıyarak bir daha bu kızı dışarı çıkartın da göreyim dedi 😀 halbu ki, biz kızı dışarı çıkarmadık, aslına bakarsan o bizim dışarı çıkmamıza yardımcı oldu…
    @kalderavolkan, ben de anlayamıyorum, nasıl olurda kızlarımız böyle kişilerle arkadaşlık kurar…?? kızımızda suçlu..hatta öğrendiğime göre o arkadaşıyla beraberlikleri devam ediyormuş…:( (ağzına iki tokat yemeyi mi bekliyor ayrılmak için? anlayamadım ki…)
    @mizanger,sorma gece gece tam atraksiyon oldu.. Allah korusun millete saldırmadı ama, psikopattı bence… Bir de biz pisi pisine gidecektik.. ne kızı tanırız, ne erkek arkadaşını.. Biz sadece ip derdindeyiz.. 😀

  6. merhaba esracım, uzun zamandır yazmadın… bizi yorum yazmaktan mahrum etme ya hu…:-)

    seven sevdiğine kıyabilir mi? sevilen, sevildiğini bilirse çıldırabilir mi? tam aksine sevgi onun mutluluğuna mutluluk katmaz mı? daha da sakinleştirmez mi?

    psikopatlık yaparak sevgi nereye kadar gidebilir? sevginin psikopatı olur mu demeyin, seven psikopatsa sevgisi de psikopatça olur… karşısındaki kişinin yüreği önemli değildir onun için, kendi sevgisi(!) yeter her ikisine de, zaten karşısındaki de sevmek zorundadır, yoksa…

    evlilik, karşılıklı rıza ile yapılan bir akittir. fakat burada bahsettiğin ilişkinin sonu evlilikle bitse bile herhalde karşılıklı rıza ile olmaz diye düşünüyorum, olsa olsa korkudan olur herhalde. böyle evliliklerin sonunu düşünemiyorum… boşanmak mı asla! böyle birinden boşanıldığı zaman ne yapar sizce? …?… bunun adı da sevgi olur öyle mi?

    sevmekte ve kıskanmakta dengeyi ancak din koyabilir. helal ve haramın sınırlarını din belirler çünkü. aşırı sevmek aşırı kıskanmayı da beraberinde getirir, ve yaşamak artık zulüm halini alır. oysa gerçek anlamdaki sevgi verdikçe/paylaşıldıkça/yaşandıkça çoğalan bir olgudur, ve yaşam sevincinin artması demektir.

    sevgi’nin zıddı nefrettir, ve böyle psikopatlık yaparak sevdiğini sanan kişi kıskanma adı altında nefret ediyordur aslında, ve yapılan zulümlerin sebebi de bu olsa gerektir.

    sevgi insanı ne kadar yukarı çıkarırsa, yüceltirse… nefret de o kadar yerin dibine geçirir, alçaltır… sevgi insanın aydınlık yüzü, nefret karanlık yüzü. ve karanlık yüzün nerde ne yapacağı hiçbir zaman belli olmaz…

    sevgi pozitif enerjiyi artırıp negatif enerjiyi azaltırken, nefret negatif enerjiyi artırıp pozitif enerjiyi azaltır… yani sevgi insanı üretirken nefret tüketir, bitirir… sevgi insanı var ederken, nefret insanı yok eder…

    Kainat/Varlık sevgi üzerine kurulmuşken üç kuruşluk şeytanın/iblisin bize nefret aşılamasına müsaade etmeyelim.

    yokken var olmak ne muhteşem bir şey! Allah, bizden hiçbir şey istemese bile bizim sırf bu yüzden O’na sonsuz kere teşekkür etmemiz gerekmez mi?

    O’na olan sevgimizi O’na iman ederek ispatladık, ve O’nun emir ve yasaklarına uyarak sevgimizi pekiştiriyoruz, artırıyoruz. Ve O’nu sonsuzca/sınırsızca sevebiliriz, gerçek sevgi budur, Gerçek Sevgili de O. O’nun sevgisi de sevmesi de sonsuzdur.

    imanımızın kıymetini bilelim, ve koruyalım.

    biz bile böyle edepsizlere ahlaksızlara kaba saba insanlara bu kadar kızıyorsak Allah indinde onların durumunu düşünün bir kere. O’nun rahmetinden uzak kişilerdir böyleleri. Allah bizleri muhafaza etsin böylelerinden, amin.

    yorumumu güzel bir sözle bitireyim; ”Edeb;bir tac imiş Nur-u Hüda’dan,Giy ol tacı, emin ol her beladan”

    vesselam.

  7. Kıza da erkeğede diycek birşey yok..Belliki hayatlarından memnunlar.Hatta kız bak beni nasıl sahiplendi diyede övünüyordur nasıl sevmiyim nasıl sinir krizi geçirmiyim…Ağzına iki tokat yesede seviyo napsın der fok balığı repliğiyle…Hangi hayatın kaçıncı ruyasını görüyorlar kimbilir…Allah akıl fikir versin… hayrola!

  8. Şöyle tiplerden nefret ediyorum.Onların sevgililerindende, niye böyle insanları seversinki?Onları sevmek ayrı konu zaten tek kalmasınlar diye ilişki yaşıyor pek çok kişi.

  9. Selam:)Bugün epeyce dolaştığım hanelerden biri de senin ki bacım.İçtenliğin baki olsun inşallah…Zira insanlar saf/temiz olanın ömrünü pek bir kısaltıyor şu zamanda.Olaydaki sevgililer(!) sevmek mefhumundan bihaber olsa gerekler…Sevilmeye en layık olana,Rabbimize emanet olasın kardeşim…

  10. böyle erkeklerden nefret ederim benden habersiz bişi yapamazsın derler vs.vs. kızda suç o çocukta ne buluyon haksz myım?

  11. Demek ki böyle tiplerden kız hoşlanıyor yoksa hangi devirde yaşıyoruz kolay mı bir insana eşkiya gibi sahiplenmek.. Aslında böylelerini bırakacan ne hali varsa görsün ama insan vicdanı dayanmıyor üzülüyor yine de insan…

  12. buna benzer bir olay cuma günü bizim dersanede olmuştu kız çocukla kavga edip daha sonrasında sinir krizi geçirip bayıldı.olaydaki gencin aksine kızın sevgilisi kılını bile kıpırdatmadı sadece kahkaha atmakla yetindi galiba kızın bu durumu çok hoşuna gitmişti:)

  13. walla kazara arada sizde gidiyormuşsunuz 🙂


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: