Gönderen: esraycr | 21/07/2009

ZULÜME HAYIR!!!

bebeğim

 

Annelerimizin kalp atım sesi ninnimiz olurdu, biz bomba sesini hiç duymadık şükür..

Kimisi korkmaya fırsat bile bulamadı,kimisi ağlayamadı bile..

Yavruların çoğu doğmadan, hayata gözlerini kapadı..

 

 

 

Dünya’ya gelen doğan bebekler yok muydu peki?

 

Vardı elbette..

savaş

 

Ama onlar doğduklarında bizim gibi değillerdi..

 

Oyuncaklarından bile korkar durumdalardı..

 

Kağıt bir uçaktı bize göre ‘o’..Ona göreyse , o oyuncak değildi… Saklanması sığınması gerekiyordu bir yerlere.. Anlam veremiyordu belki hiç birşeye.. Ama biliyordu ki, ondan saklanması gerekiyordu…Endişeyle, korkuyla çökü verdi kendisini güvende hissettiği bir yere..

 

(not ; bu iki kareyi internetten aldım, fakat kimin olduklarına dair bir bilgi bulamadım.. Eğer bulsaydım, mutlaka onlara ismen teşekkür edecektim.. )

Responses

  1. Sevdiğim bir söz vardır “Keser döner sap döner, gün olur devran döner” diye.

  2. Neeerden neeeeereye?

  3. Zalimler için yaşasın cehennem! Biz sadece bize savaş açanlarla savaşırız, ve Kur’an’ın bize öğrettiği şekilde savaşın içinde aktif olarak görev almayan yaşlıları, kadınları, ve çocukları koruruz. Onlar masumdurlar çünkü. Resme bir de bu şekilde bakın lütfen. Savaşta en çok kim zarar görüyor? İslamiyet, insanlarla Allah arasındaki engelleri kaldırmayı amaçlar ki insanlar kendi hür iradeleriyle Allah’a inansınlar. Başka hiçbir amacı yoktur. Dolayısıyla İslamiyet kelime anlamından anlaşılacağı üzere barışı getirmek için çaba sarfeder. Çünkü ancak barış ortamında insanlar aklı selim ile düşünüp doğru kararlar alarak Allah’a ulaşabilirler. Bunları niye anlatıyorum; tasavvuru bozuk insan her türlü zulmü yapar, katliamı yapar. Okuduğum kitaplardan birinde (Üç Muhammed) bu bozuk tasavvurdan bahsedilir. Batıların çıkardığı savaşlarda kadın, çocuk, ihtiyar demeden herkesin katledilmesi ancak bu bozuk tasavvurla izah edilebilir. Hele ki çocuklar! Onların hiçbir suçu yok ki! Bu nasıl bir kafa yapısıdır?

    Yeryüzüne barış gelmedikçe bu zulümler devam edecek, yüreğimiz kan ağlamaya devam edecek ve bu barışı sadece bizim dinimiz İslam getirebilir. Yani tasavvurunu İslam’ın (Allah’ın) inşa ettiği müslümanlar eliyle barış yeryüzüne yayılacak.

    Allah teala ümmet-i Muhammed’e akıl, izan, ikan, ilim, ve irfan versin, iktidar versin, güç versin, yardım etsin de bu zulmü toptan yeryüzünden kaldırsınlar.Allah, zalimleri yerin dibine geçirsin!…(amin)

    Zulüm hiçbir zaman kalıcı değildir, çünkü arizidir. Aslolan kalıcı barıştır, selamettir, el-emin olarak yaşamaktır.

    İlyas abin (tek)

  4. Her şer de bir hayır her hayırda da bir şer vardır. Rabbim tüm yaşanan acıları elbette dindiricek ”O en adaletli” olandır.
    Adl Çok adaletli, mutlak ve adildir.
    Al’Adl The Just who is Equitable.

    Teşekkürler esracım ellerine sağlık.

  5. @ferhat, o sözün doğruluğuna o kadar çok şahit oldum ki..
    @enes, nerden nereye ?
    @ilyas gökel, her cümleni dikkatle okudum abi.. dualarına amin diyorum.. (amin diyoruz,hep beraber..) Bir de abi sana site mi kursak.. yazma kabiliyetin maşallah çok iyi 🙂
    @zehra fındıklı,zehra ablam, hatırlattığın için bu güzel cümleyi teşekkür ediyorum …

  6. Bunları yapanlar insan olamazlar.. Bence kalbi olan başka bir varlık dahi olamaz 😀

  7. bu zulmü onlara yapanlar elbette insan değil..

    kadına ve çocuğa şiddete evet!!!diye bir yazı okumuştum. şimdi yazmanın tam zamanı sanırım.

    onları şiddetle sevmeye evet!
    onları şiddetle korumaya evet!
    onları şiddetle okşamaya evet!

  8. @mizanger, aynen katılıyorum sana ….
    @çiğdem, elbette değiller..olamazlaar da zaten… son yazdığın üç cümle hoşuma gitti ve cevap yazıyorum onlara..
    evet
    evet
    evet… 😉

  9. Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste şüphesiz Rabbim zulmedene hesap sorar Dinimiz hayvana bile eziyeti men etmiştir her kim haksız yere zulmederse Rabbim ondan hesap sorsun Amin


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

