Gönderen: esraycr | 13/07/2009

SUSKUNLUĞUMUN BEDELİ

Gözlerimin altı, alnım boncuk boncuk terlemiş,avuç içlerim sımsıkı yumulu..Ve kalkıyorum derin bir uykudan..Günlerdir gözlerim kapalıymış meğerse.. Farkında olmamışım..Nasıl bir gaflettir bu anlayamıyorum..Rabbim ne oluyor bana diyorum..Hızla düşüyorum sanki bir boşlukta..Ya paraşütüm açılacak ya da çakılacağım en derine..

Zamana inat düşüncelerimi durdum…Bazı kısımları sil yaptım..Bazı kısımları ise kopyala yapıştır yaptım..Rahatladım birazcık..Dilimden kelimeler dökülmüyor birkaç gündür..Tüm kelimelerimi gönlüme beynime laf anlatması için kullanıyorum..Konuşamıyorum içimdeki meşguliyetten..Soyutladım kendimi, soyutlamak istedim..Onca sevdiğim insanın yanında, onca kalabalığın içinde..

İç savaş filan değil bu, bir nevi kendime kulak verme..Meğer ne çok ört bas ettiğim anlatacağım varmış..En yakın insana kendisi olurken, ben kendimi içimde en uzağa itmişim..

Responses

  1. Ve yine kalbin daraldığında.. Ve yine bütün kapılar kapandığında.. Ve yine ne yapman gerektiğini bilemediğinde.. Uzun uzun düşün.. Ve hatırla yaratanını!.. “ALLAH kuluna kafi değil mi?” Susma! 🙂

  2. Güzel bir yazı olmuş …

  3. Demek bu boşluk her insanın başına geliyormuş.Şeytanın soldan yaklaşması olabilir bu.Çok zor bir dönemdi benim için ama çok şükür atlattım.Rabbim kolaylık versin size…

  4. nen var kuzum?

  5. @zehra fındıklı, rabbim hayırlısını versin cümlemize inşallah 🙂 ferahlık versin gönüllerimize..
    @ibrahim, sağolasın.. 😉
    @enes ilhan, öncelikle hoşgeldin ilk yorumun bu bloguma 🙂 yorumlarınla her zaman seni aramızda görmek isteriz 🙂 senin böylesine zorlu bir dönemi atlatabildiğine sevindim :)umarım bende atlatırım.. insanoğlu işte.. bazen nefesi kesilirken bazen mutluluğun huzurun en dibine vurabiliyor..:)
    @çiğdem, bacım neyim yok ki:D psikolojimi alt üst ediyorum 😉

  6. Her insan zaman zaman böyle şeyler yaşayabiliyor bazen ben içime çok kapanıyorum, kendimi tanıyamaz hale geliyorum..

  7. Kendimden kaçıyorum son zamanlarda, ne güzel kendini dinlemen, benim gücüm yok :/
    Yorgunum…

  8. Esra bunlarla biraz uğraşsak şarkı sözü bile çıkartırız 😀 helal olsun 😉

  9. @enes,:) zaten bu tür duraklamaları yaşamazsak bedeli ilerde çok daha zor oluyor.. Allah korusun.. 😀
    @kalderavolkan,umarım ablacım sende dinlersin kendini.. rahatlıyor insan 🙂
    @mizanger, wouww keşfedildi sözlerim.. ben hiç bu yönden bakmamıştım 🙂 dahisin sennn 😀

  10. kelimelerin kifayesiz kaldığı zamanlar
    İnşallah en kısa zamanda kendini bulursun esra Rabbim yar ve yardımcın olsun inş..

  11. Duygusal gel git her daim olur ama elimiz ayağımız tutsun gerisi boş be canım.

  12. güzel bi yazı 🙂 iyi bloglamalar

  13. @ulhak,amin cümlemizin inşallah kardeşim 😉
    @stildirektörü, elim ayağımda tutmaz oldu artık 😦
    sağolasın yorumun için…
    @sessizcrew,sağolasın,sana da iyi bloglamalar..


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

