Gönderen: esraycr | 06/07/2009

Bugün dünya’nın en güzel gülünü aldım..

Az evvel gelen yorumlara cevap yazıyordum ki, kapı çalındı..Bu arada dün İstanbul ‘a geldim. Kapının önünde elinde sarı gül olan bir yakışıklı… Çok duygulandırdı beni.. Ellerine gülün dikeni batmış kanıyor olsa da, gülün bir yaprağına kanı gelmiş ve o yaprağı çaktırmadan koparmaya çalışmış olsa da, o gülü bana bir veriş şekli vardı ki.. Gözlerimin içine bakarak,

_‘gül getiydim sana aşkım’

Mest oldum mest… Bu yakışıklı kim peki diyeceksiniz Kuzenim Muhammed Salih.. Üç yaşında filan ama çok ince düşünceli.. Parkta arkadaşlarıyla oyun oynamayı bırakıp eve bana gül getirdi ya..Bir de eline dikeni batmış…Nasıl ben bunu yazmam bloguma…. 😉

Responses

  1. büyüyünce kalmıyor o nezaketleri, küçükken sömür sömürebildiğin kadar 😀 😀

  2. Yerim ben onu..:)

  3. Vay be, 3 yaşında bunları yapıyor demek. Büyüdüğünü düşünemiyorum 🙂

  4. Baya bir hızlıymış sizin yakışıklı. 🙂 Demek istanbuldasın. Bende bugün gidiyorum artık bu şehirden. Tanıdını çıkarmaya bak derim istanbulun. Malum, dünyadaki en güzel şehirdesin. 😀

  5. Oyyy yerim onu ben. İnşallah büyüdüğünde de bu kadar ince düşünceli, kibar bir delikanlı olur :))

  6. Selam

    Maşallah düşünceliymiş

    Büyüğü zaman ne olur acaba 😀

  7. büyümüşte küçülmüş cinslerden 🙂 o zaman 5 yaşına doğru pul koleksiyonu felan gösterir kızlara 😀

  8. büyüyünce böyle nazik olmuyorlar 😀

  9. romantik ya… şirinlik 😀

  10. 😀 Yerim ben onuuu..

  11. Dünya tatlısı yegenim yerim ben onu bence yüreginde taşıdıgı sevginin göstergesi büyüyünce sevgi dolu mükemmel bir insan olacagının işareti insan yedisinde neyse yetmişinde odur onu çok öptüm canlarım benim

  12. Romantik Erkekmiş yav. bizi en iyi şekilde temsil ediyor 😀

  13. Maaşallah delikanlıya ilerde inş şimdiki gibi düşünceli olur ..

  14. biz de yaparız sonra adımız görgüsüz sapığa çıkar..:D

  15. @frescokerem, ne alakası var bu ince davranışın sapıklıkla… Eğer sapıklık için yapıyorsanız adınız görgüsüz sapığa çıkar..Ki bu da yerinde bir tespit olur..Beyefendice yaarsanız nyetiniz temizse emin olun karşınızdaki tarafından yanlış algılanmazsınız.. !!!

  16. çok kıskanıldınız çok:)


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

