Gönderen: esraycr | 05/07/2009

Annem büyü yapıyormuş

Bundan yıllar önce.. Orta okula gidip geliyorum.. O gün bir arkadaşım bize gelecek, ders çalışacağız beraber.. Evleri de bize çok yakın (karşı komşumuzun kızı)..Neyse biz okuldan çıktık, bizim caddeye geldik.. Arkadaşım dedi ki üzerimi değiştirip geleyim..Tamam dedim, kitaplarını da almayı unutma..

Neyse eve geldim, annem de öyle hasta ki sormayın.. Sinüzitten o da çok çekti.. Şimdilerde de ben çekiyorum.. Ailenin geleneksel hastalığı.. (Şükür hastalığımız bu olsun)

Annem diğer odada ilacını yapıyor, adı buğu septil.. Kaynamış suya kapağıyla bir ölçü karıştırıyorsunuz..Vikis tarzı da bir kokusu var.. Eğiliyorsunuz onun üzerine, kokluyorsunuz.. Belki bileniniz vardır.. 😀

Neyse arkadaşım geldi o sıra tam.. Salona aldım onu..  Annen ne yapıyor dedi ,bende kısaca’ buğu ‘ yapıyor dedim 😀 Beş dakika oturdu.. Esra ben eve gideyim dedi.. Neden dedim? İşte ya… ben eve gideyim ..Hani ders çalışacaktık? Yok yok diyip müsaade istedi.. Tamam canım dedim yolcu ettim…

Ertesi gün oldu, sabah okula gidiyoruz…Aynı saatte evden çıktık, günaydın dedim her zaman ki gibi konuşmadı benimle.. İyi de sorun ne olabilir ki? Allah allahhh….

Okulda benimle hiç konuşmadı,soruyorum duymamazlığa veriyor..Sinirlenmeye başladım bende.. Eve geliyoruz tam.. Bileğinden tuttum..Ne oldu dedim? Son kez soruyorum!!!!

Esra ben senden korkuyorum dedi,(neden ki dedim) Annen büyü yapıyordu ya geçen geldiğimde dedi.. O gün çok korktum dedi..Ama aramızda kalır ben kimseye demem deyince.. Başladım gülmeye..Sonra algıladığı şeyi tamamen yanlış anladığını açıkladım..

Geçen işte bu arkadaşımla karşılaştık.. Aklımıza geldi anımız ben de anlatayım dedim 😀annemin büyüsü

Bizim ailede ne büyü yapar ya..  😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 (Adı bile girmez evimize böyle şeylerin ama arkadaşım işte… )

Responses

  1. Sınav sonrası iyi geldi valla bu:)

    annene bi söylesene, benim için bi büyü yapsın:) sınava çalıştığım soru dosyasını sıranın altında unutup geldim. şöle bi üflesinde kimse görmesin o dosyayı. 🙂 :S :/

  2. menthollü olips i tercih ederim 😀 tamda yani büyü pozisyonu kaynayan tencere forkurdayan dumanlar felan 😀

  3. ilahi gülhan teyze senin öle işlerındemı vardı:):)

  4. 😀 buğu yu nasıl büyü diye anlamış, ben onu anlamadım 😀

  5. Ben şimdi biletimi almak için yola çıkıyordum boşuna mı heveslendim şimdi ya 😀

  6. :))))
    Burun tıkanıklığında ben de oğluşa yaparım epey de faydasını görürüm.
    Ama kimsenin buğu olayını büyü olayı ile karıştıracağını düşünmemiştim :)))

  7. 🙂 çok tatlı bir anı.. fakat iyiki açıklama şansı bulmuşsun yoksa mazallah!

  8. Kırılıyorum (: Halkta bir meşhur ilaç yapma merakı var mübarek herkes Eczacıbaşı’nda çalışıyor..Mesela annem soğan gibi şeylerden bir şey karıştırır onu gazeteye sürer, gazeteyi bana yapıştırır, bütün gün üstümde gazeteyle dururdum..Herkes Lokman Hekim olmuş artık..

  9. @papatya, prensesim sınavının sonucu senin yüzünü güldürsün inşallah.. Unutsanda bişey olmaz bence kimsecikler görmez ferah tut bacım içini… 😉 (allahım inşallah gören duyan olmaz dosyayı..)
    @mizanger, tam senin dediğin gibi… bir de çocukların hayal dünyasını eklersek oluyorsun büyücü.. 😉
    @melek, bacım sorma ya… Tam da annem bu işlerin ustasıdır ya.. 😉 (estağfurullah..)
    @kedikardeşliği, bence insan anlamak istesin, istediği gibi anlar valla uzaktan yakından alakası olmayan şeyleri… ;)(ne devrik oldu cümle ya hu)
    @resul aydoğdu, bize mi geliyosun büyü yaptırmaya 😉 şakası bile korkutucu.. ben korkarım böyle işlerden allah nasip etmesin..
    @kaldera&volkan, ablam gerçekten iyi geliyor burun tıkanıklığında… fakat evde biri varken yapmayın, görürse de biri hemen açıklama yapın 😀 yoksa kazaya kurban gidersiniz 😀
    @zehra fındıklı, aslında bir çok şeyin sebebi yanlış anlaşılma.. 🙂 ablacım, bir de düşünsene üzerine gitmediğimi ve o yanlış anlamanın öylece kaldığını..
    @enes39,kırılma aman sana bir şey olmasın.. ne de olsa blogunu okumayı seviyorum… dur olduğun yerde 😀 ya bizde öyle ilaç yapma durumu yoktur 😀 ama senin durumuna da güldüm doğrusu 😀 gazete günün gazetesi olursa iyi olur 😀 insanlar okur aynı zamanda…

  10. ahahhaha.. 😀 koptum ya okurken… büyü mü ne büyüsü be diye sorsa ya o an.. .hemen içerlemiş.. bi de gitmiş ordan tırsmış 😀 Hey allam…

    buğuseptil son çare olabilir ama işkence gibidir. Tüm gözenekler açılır. Rahatlanır. Ciğer sanki dışarda gibi ferah ferah olur. Annem “kızım çek içine iyice çek çek” der. ben ağlayarak “çekiyorum anneeee bak snf snf” derim. o hiç bitmez 😀 😀


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

