Gönderen: esraycr | 03/07/2009

Azıcık azıcık herşeyden…

Dün gece saat 1 gibi prensesimin tarifini denedim,çok güzel oldu.. Sabah herkes tadına baktı gayet beğendiler.. fakat prensesim herşeyin yarısını kullandım 🙂 Fakat ona rağmen 4_5 kişiye rahatlıkla yeter.. Hafif bir tatlı oldu 🙂 Sizde yapmak isterseniz buradan bakabilirsiniz…

İlk defa müzik ekliyorum, ben bu parçayı çok severim..Gerçi Sami yusuf un tüm parçalarını çok severim de bu benim için bir başka.. daily life guideye yardımcı olduğu için çok teşekkür ederim 🙂 Onun yazısına bakarak ekledim 🙂

Gelelim bu günüme, hazırlanıcam dışarı çıkıcam..Bir kaç işim var halledilmesi gereken onlarla uğraşacağım 🙂

not: herkese hayırlı cumalar..

Dün ise arkadaşımla birşeyler içmeye doğa manzaralı bir yere gittik, orada çok güzel hayvanlar vardı, özellikle tavşan dikkatimi çekti 🙂 kulakları çok sevimli geldi..

tavşancık

Poz mu veriyorsun sen Esra ablana… ağıza bak hele sen 😀 yerim ben seniiiii…oysssss

 

 

 

 

 

 

 

 

 

durun pastamında fotosunu koyayım 🙂 Fakat ben üzerine çikolata da ekledim..

papatyamın tarifi

 

 

flashvars=”mycolor=FF2A9C&mycolor2=C660C3&mycolor3=2DD4CC&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false” salign=”TL” wmode=”transparent” ]
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Responses

  1. Oyyy harika olmuş ellerine sağlık, benimde denemem gerek yaaa :))
    Offf sami yusuf yaaaa
    Hem tipini kardeşciğime benzettiğimden hem de parçalarını son ses bağır çağır söyleyebildiğim için inanılmaz severim. Benim favorim MOTHER :)) Şaşırmadın değil mi 😛

  2. Canım çekti.

    Pastayı değil, tavşanı 😛

    (Sami Yusuf’a gelince bana kötü şeyler çağrıştırıyor.)

  3. İlahici seni 😀 Tatlıda görünüşte güzel duruyor içini bilemem 😀 Afiyet olsun..Senin annende dantel meraklısı galiba benimki de örür ( Hazır mı aldı bilemem tabii :D)

  4. ” yerim ben seniiiii…oysssss ” tavşanı korkutacaksın 😀 ayrıca pasta güzel olmuşa benziyor biraz cıvıkmı ne 🙂 nede olsa pelte

  5. Hmm hmm hmmm 🙂 Güzel görünüyor, canım çekti 🙂

  6. @kaldera&volkan, ablam sağolsın, dene bence çok güzel bir kokusu ve tadı oluyor.. eminim yavruşlarının beğeneceğine..Sami yusuf u çok severim 🙂 Bütün parçaları mevcuttut bende 🙂 Yok şaşırmadım 🙂
    @Sergüzeşt, ne neee neeeee 😀 😀 nasıl ya o minicik tavşancık üzerinde kötü niyetlerin mi var.. Kimselere vermem ben onu hııh.. 😉 Gelelim sami yusuf a ne gibi kötü şeyler çağrıştırıyor sana merak ettim 🙂
    @enes, gel bereber dinleyek ;)Bak bak görünüşte güzelmişmiş içini bilemezmişmiş.. yeni yeni mutfağa giriyorum zaten insan aşka getirmeye çalışır:D harika filan yazar aşk olsun 😀 Bu arada bir çeyiz yaptı annem hiç sorma o dantallerle üç kız gelin olur 😀 Bu arada danteli hiç sevmem.. ne örmeyi ne kullanmayı 😀 örgüyü severim ama 😀
    @Mizanger, bikerem o cıvık değil, pelte olduğu için öyle senin de yazdığın gibi.. Hııh 😀 😀 Hem o şeffaf duruyor.. Çok güzell yakından 😀 Tavşan benden korkmaz ya hu.. ağzını da sevdim, nefesi elime çarpınca biraz tırstım ama yine de sevdim 🙂
    @ibrahim, sağolasın.. tavşanı değil di mi? pastayı çekti canın 🙂 Ya aynı şehirde olsaydık ben hepinize yetecek kadar yapardım 😀

  7. anneme sölimde banada pasta yapsın:))

  8. Kirli sakallı halimle en son benzetildiğim kişidir kendileri. 🙂
    Aslında adamın sesi güzel, efendi biri ama ben benzemediğimi düşünüyorken “benziyo demi” diyen bir akrabanın gazlamasıyla ve 4-5 kişinin de “evet evet çok benziyo” demesiyle bir saat sonra birkaç saat sonra bir berberde sakaldan olmuş biriyim.
    Yoksa adama bir gıcığım yok.

  9. @kedice, kedicenin annesi pasta yapar mısın? Ben söyledim annene yapıcak pastacık 😀
    @sergüzeşt, 😀 benzetilmek güzeldir bir çok kişiye göre 🙂 anladığıma göre sen pek haz etmemişsin.. Ben kime benziyorum bilmiyorum 😀 kendime benziyorum kimselere benzetilmiyorum 🙂

  10. Ellerine sağlık kuzu: ) Ben misafir için yaptığımdan dolayı ölçüsü fazla 🙂

    Tavşanda çok şekerrr

  11. @papatyam, seninde ellerine sağlık 😀 tariflerini deniyeceğim…

  12. Esracım tavşan değil de blog başlığında ki civciv var ya harika asıl ben onu yerimm…:)


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

