Gönderen: esraycr | 28/06/2009

Yazın Ne Yapacaksınız ? (MİM)

_ Şuan da evdeyim, stajı bıraktım(çok oldu ve zorunlu stajımdı 😀 )..  Aslında o hastane de ne kadar çok çalışmak istediğimi buradan hatırlayacaksınız. Fakat stajyerde olsam, belirli kurallarım benimde var. Bana ters gelen durumlar varsa onlara tahammül edemem. Bu tahammülsüzlüğümden dolayı sevilmedim açıkçası..Mutsuz olduğumu hissettim.Ve o ortamda daha fazla bulunmak istemedim.Formamı çıkardım ve terk ettim hastaneyi 😀 😀 😀 Fakat bu staj olayını tatilimin bir yerine sıkıştıracağım, başka bir hastanede yapacağım , Bir ay kadar…

_Bir iki hafta sonra İstanbul a gideceğim, orada 10_15 gün kadar kalacağım.

_ Oradan gelince evimize yakın olan kapalı yüzme havuzuna gideceğim. Annem illa git diye tutturdu.Benim işim olmaz yüzmekle filan aslında..Fakat yüzme korkum var,onu aşmam için annemin bu uğraşları…

_ Sonra bu staj işim tekrar gündeme gelecek,onu halledeceğim..

_ Kütahya da olduğum sürece aileme zaman ayıracağım.

_  Ben hiç plan yapmazdım, ilk defa plan yaptım o da Enes‘in sayesinde oldu. Aslında bu yazıyı tatilde neler yaptım olarak üç ay sonra yazsaydım daha rahat olurdum 😀 Can sıkıntıma göre kendime iş çıkarıyorum , genelde anlık karar veriyorum,bu planların hepsi suya da düşebilir durun bakalım göreceğiz 😀

not: yazıyı okuyan tüm kardeşlerimiz tarafımdan mimlenmiştir.. Haberiniz olsun 😀

Responses

  1. vaay Kütahya lısıın demek Esra, ne kadar yakınıız bende Eskişehirde … staj işine gelirsek eskişehirde yapabileceğimi sanmıyorum ama bakalım ,, Kütahyada stajta oluyo galiba böyle terslkler benim kuzenimde otelde yapıyodu ve patronundan rahatsız olarak bıraktı zorunlu stajınıı cıks cıkss

  2. 🙂 Umarım gönlüne göre staj yapacak bir hastane bulursun canım.

  3. Yeniden uğraşmıyacağım çok şükür (: Kütahya’da havuz yok mu ki?Çok şaşırdım stajı bıraktığın için :S

  4. Bu benim aldığım ilk mim oldu 🙂 Bim bam bom çok şükür dostlar benimde artık bir mim’im var 😀

  5. BİR PLANIMIZ YOK DESEK! OLUR MU? :))

  6. @NnEvV,:) eskişehir şurası hemen 🙂 en çok sevdiğim şehirlerden birisi, şanslısın orada yaşadığın için 🙂 Benim anlamadığım, stajerleri hep yanlış algılıyorlar, stajer iş öğrenmek için gelmiştir.Kullanılmak için değil..Çoğu kurumda kullanıyorlar ve bazı yapılanlara göz yumulmasını istiyorlar bunlara resti çekince de stajer olmamış oluyorsun 😀 😀 😀
    @papatya, inşallah bulurum, kendimden ödün vermeden staj yapacağım bir hastane 🙂
    @enes39, inan bende şaşırdım bıraktığım için 😉 Havuzla ilgili kurduğun cümleyi anlamadım 😀 Kütahya da havuz var 🙂
    @Ferhat, oh ne güzel.. İlk mim benden desene..Kesin bundan sonraki mimlerinin ardı arkası kesilmez.. 🙂 Yaz bakalım sende okuyalım bizlerde 😉
    @zehra fındıklı, Hümmm olur neden olmasın 🙂 Plansızlıkta bir plandır 😀 😀

  7. Yazın ne yapılmazki desim yeri çünkü 3 ay tatil :d ama harçlık için çalışmam lazım 🙂

  8. […] özellikle bloglar arasında bir trend haline gelmiş “Mim” kavramından bahsediyorum. Sevgili esraycr’in genel mimlemesini, üzerime alarak bu “Mim” yazısını […]

  9. Ohooo ooo neler yapmıcam ki yaz yaz bitmez en iyisi bekleyip görelim 🙂

  10. @mizanger, benim 4 ay tatilim var 🙂 sanırım bitiremiyeceğim tatilimi:) çalışmak iyidir.. çalış bence de.. boşa geçmesin tatilin hem de..
    @ferop, yazını okudum yazdığın için teşekkür ederim 🙂
    @resul aydoğdu, 😀 yani…. bekleyelim görelim bakalım 🙂

  11. Birisi İst. gelmekten mi bahsetti???? :))


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

