Gönderen: esraycr | 28/06/2009

Hayırlı işe vesile olduk..

Üniversiteye ilk başladığım gün, ufak tefek bir kızımız yanımıza oturmuştu. Masmavi gözleriyle uzunca yüzüme bakıp gülümsemesi çok hoşuma gitmiş olacak ki oracıkta kanım ısınmıştı..Has bacılarımın arasına aldım ve şuan kardeşliğimiz üçüncü yılına giriyor.. Okulda sürekli vakit geçirmemiz bize yetmedi ve aynı yurda da yerleştik.Sabahlara kadar muhabbetlerimiz sınav zamanları ders çalışmamalarımız(sabah yaparız ya biz diyip kendimize güvenmemiz),bazen ağlamalarımız, bazen de didişmelerimiz 😀 Az da didişmemişizdir hani (nazar değiyordu bize):D Fakat bir kere bile ne benim ağzımdan ona kötü söz çıktı ne de onun ağzından bana kötü söz çıktı.. Okulda  herkes bizim onunla kardeş olduğumuzu bilir..Birinci sınıfta yatay geçişimi onun hatırı için ertelemiştim.. Melek adı..Meleğim..

Benim tanıdığım bir dostum  vardı.Adı Gökan (Gökhan aslında,ama ben hep Gökan diyorum 😀 )..  Onunda bana çok hakkı geçmiştir, sahip çıkmıştır..Sağ olsun..  Gökan ‘ın da çok samimi bir dostu var onun adı da Hayri.. Şimdi durun kafanız karışmasın her şey çok zincirleme…

Gökan ve ben hayırlı bir işe vesile olmuşuz.. İlk gördüklerinde birbirlerini, Hayri’nin yüreği bizim kıza, bizim kızın ki de Hayriye düşer. (aşık oldular sıpalar 😀 Kusura bakmayın utandırdım.. 😉 )Zamanla bu durumu melek bana, Hayri de Gökan ‘a söyler..   Ben Hayri ile konuştum ciddi olduğunu söyledi.Meleğimle de konuştum o da ciddiydi.. (Nikahı kıydım 😀 şaka tabi…)

İki gün öncesinde melekle Hayri beni aradı yüzük baktıklarını söyledi.Çok mutlu oldum. Bugün içinde beni sözlerine çağırdılar fakat gidemedim.Aile içinde söz kesiyorlar şu anlarda..Bizim kıza mesaj attım ne  yapıyorsun kuzu diye 😀 O da 15 dakika sonra sözleneceğini belirtti.  Akşam uzunca bir telefon konuşması yapıp kızımızın heyecanını ve mutluluğunu paylaşırım 😀 Ah kuzum yakınımda olsan gelirdim..

Küçük hanım ve küçük bey için dua ediyorum… Allah muhabbetlerini daim etsin. Hayırlı kılsın bizim kızımızı ona, oğlumuzu kızımıza.. Evlendiklerini de göreceğiz nasipse..Huzurları ömür boyu sürsün, hayırlı evlatlar yetiştirsinler.. 

Not : Sizi tanıştıranları nikah şahidi olarak görmek dileğimle… 😀 😀 😀

 HAYRİ & MELEKİkinizi de kutluyorum.. Birbirinizi hiç incitmemeniz dileklerimle..

Esra yücer…. (kardeşiniz…)

Responses

  1. Hayırlı Uğurlu olsun ve mutlu olsunlar.

  2. ooo hayırlı olsun rabbim tamamına erdirsin:)çok sevindim…

  3. HAdi hayırlı oslun ..

  4. Hmm..Hiç böyle bir şey yaşamadım,Allah bir ömür aynı yastıkta yaşamı nasip etsin, AMİN!

  5. yawrum öncelıkle senden daha sonra hayırlı dıleklerde bulunanlardan allah razı olsun..rabbım aynı mutluluklrın daha fazlasını sizlerede nasıp etsın..senı cok sevıoruz kuzum..tabıkıde sahıtlerımız önce allah sonra gökhan ve sensin…

  6. çok duygulandım 😦 niye bilmiyorum ama gözlerm doldu.. ben yaklaşık 400 günden geriye sayma durumundayım şuaralar, ondan oldu heralde 😦 400 gün sonra belki bende 😦 ayy neyse…

    esra naptin sen yaa

  7. 2 gönül bir olunca, ikiside sevince mutlu olurlar.Çok sevindim allah herkeze nasip etsin evlenmeyi Aminnn 😀

    Artık aile dokturuda sen olursun onların 🙂

  8. Hayırlı olsun darısı başımıza Esra :))

  9. Hayırlı olsun. 🙂

  10. herkese teşekkür ediyorum:) darısı bizlerin başına sevgili çilekli sütümüzün dediği gibi.. gelelim çiğdem ‘ime.. canım benim çok mu üzdüm seni… 😦 oyyss kıyamam ben sana.. canım benim dur daha senin evlendiğini de yazıcaz 🙂 hem günler çabuk geçiyor.. hayırlısı olsun herşeyin..
    melek ve hayri, çok mu ima ettim şahid biz olalım diye ya hu 😀 inşallah canlar biz olucaz şahit.. 🙂
    Aytekin, kardeşim sen dalga mı geçiyorsun bakayım benimle 🙂 🙂 🙂 dettt… yok dalga geçmek…
    @Talat cemre can, hoşgeldin kardeşim… 🙂 yorumlarınla aramızda olmandan mutluluk duyarız…

  11. Hoşbuldum, yazılarınız hoşuma gitti, çok cana yakın.

  12. @talat Cemre Can, 🙂 teşekkür ediyorum.. Arşivime göz atarsan çok daha hoşuna gidecek yazılar bulabilirsin 🙂

  13. Allah hayırlı etsin, mutlu sağlılı bir yuvaları olsun inşallah. ve tabi darısı…. :PP

  14. Hayırlı olsun…:)

  15. İnşallah muhabbetleri ve mutlulukları daimi olur. 🙂 Benimkini de yazarsın inşallah bir gün Esra. 😛

    Kutluyorum bu iki arkadaşı da. 🙂

  16. sağolasınız 😉 @immortalance, inşallah yazarız canım kardeşim… Yengemi bulup, huzurlu yuvayı kurduktan sonra , yazması kolay 😀

  17. Şimdi de çöpçatanlığa mı başladın ? 🙂
    Bu işi siteye taşı, bir de ücretli üyelik zorunluluğu getir..
    bak gör o zaman parayıı… 🙂

  18. Sahtekarlık yüzlerde altından bir maske olmuşken, bırakın bu namert tiyatroya seyirciler inansın ve kapılsınlar.
    Elbet herşeyi gören bir ışıkçı vardır nasıl olsa…

  19. @orijinal delikanlı, bu tarz işlerin olursa çalarsın artık kapımı 😀
    @malachai, Doğru söylemişsin de, yazıyla alakalı olmamış pek… 😉 bu arada bloga hoşgeldin…

  20. artık birde bebeğimiz oldu :-))

  21. Yavrum inanmayacaksın geçen hafta ben de bu yazımı okudum…Nerdennn nereye dedim…Teyziiisiii olarak bebikimize bu yazıyı okumak bana düşer..Bi ömür boyu mutluluğunuz daim olsun inşallah…


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

