Gönderen: esraycr | 28/06/2009

duyuru :)

Kardeşler size bir duyurum var.. 😀 Biliyorsunuz bazılarımız wordpress.com ve blogcu.com gibi blogları kullanıyor.. Bunların free olduğunu hepimiz biliyoruz.. Volkan kardeşim bana bir haber uçurdu.’Esra bu linke bir bak, burası güvenilirdir ‘ dedi sağolsun..Bende okudum yazıyı, yazının yayınlanma tarihi hayli eski olmuş olsada formu doldurdum 😀 Yazıdan kısaca bahsedersem,10 kişiye ücretsiz blog hizmeti veriyorlar.. Detaylı bilgiye buradan bakabilirsiniz 😀 Fakat tam emin değilim,’ geçerli olup olmadığı konusunda ‘haberiniz olsun : )

Responses

  1. Ayy, bende doldurayım..

  2. Eğer isterseniz ve kullanacak alan adınız varsa ben size ücretisiz ve hiçbir beklenti beklemeden hizmet verebilirim 🙂

  3. @enes, doldur bence de 🙂
    @ibrahim, açıkcası ilk başlarda bunu bana bir kaç arkadaşım daha teklif etmişti.Fakat blog olayının devamını getirebilir miyim diye kabul etmedim 🙂 Şimdilerde host ve domain olaylarını düşünür oldum 🙂 Bakalım hayırlısı.. Bu arada inceliğinden dolayı çok teşekkür ediyorum . Bana site kurmuş kadar oldun..

  4. Rica ederim, eğer kurmayı düşünürsen seve seve yardımcı olurum 🙂

  5. En güzeli kendi işini kendin yapacaksın.

  6. @ibrahim , kapını çalmam yetkisini bana verdin, aşındırırım artık… 😉
    @ mizanger, bilmeyince uğraşmak istemeyince bu işler zor ya hu 😀

  7. Her zaman beklerim, kapım herkese açık 😉

  8. süper fikirmiş valla ama geç kaldımm:))

  9. Yola çıkan yolda kalmaz 🙂

  10. @kedice, 🙂 halen devam ediyor arkadaşlar… Formu doldurabilirsiniz haberiniz olsun 🙂
    @resul aydoğdu, 😀 sen öyle diyorsan öyledir 😉


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

