Gönderen: esraycr | 24/06/2009

YANLIŞ ANLAŞILMA !

Dün evde kimsecikler yoktu. Baktım, suyumuz azalmış aradım bir tane su istedim.Bir 20 dakika sonra kapı çalındı,(ding dong,ding dongg) su geldi.Kapıyı hemen açtım, hiç sevmem bekletmeyi..

Abi:  Suyunuz buyurun..

Ben:  teşekkür ederim..(19 litrelik suyu kaldırdım içeri aldım 😀 Parayı alıp abiye uzattım,fakat abi halen kapıda bekliyor, ben kapıyı kapatacağım..Allah Allah neden bekliyor diyorum..)

‘ buyurun’dedim tekrar..

Abi: boşu verir misiniz? (demiş ben anladım ki, hoş geldiniz diyor… 😀 😀 Neden hoş geldiniz desin ki? )

Ben: efendim?

Abi: boşu verir misiniz?

Ben: Pardon kusura bakmayın diyip diğer boş olan su şişesini verdim..Kolay gelsin diyip kapıyı kapattım 😀

Kendi kendime diyorum ki, iyi ki hoş bulduk demedim 😀 😀 İnsan bazen yanlış anlayabiliyor.

Responses

  1. Hoş geldin niye boşu vermedin 😀

  2. Yanlış da olsa iyi bir şey anlamışsın. Hem yanlış hem de kötü bir şey anlasaydın. O sucu bir daha eve değil o semte girmezdi sanırım 🙂

  3. Bende de buna benzer bir yanlış anlaşılma olmuştu. Ben de yurtta kalırken aldığımız damacanayı alel acele pompasıyla birlikte vermiştim … Adam pompayı çıkarıp bana uzatmıştı 🙂

  4. :):)

  5. Hiper komedi..Hiç böyle bir şey yaşamadım (:

  6. @mizanger,gayet kafiyeli olmuş yorumun.. bak bir dörtlük yazdım hemen..
    hoş geldin
    niye boşu vermedin?
    beni iki saat beklettin..
    (üçüncü cümleyi unuttum iyi mi?) 😀 😀
    @mehmet, düşünsene hem yanlış hem kötü birşey anladığımı..
    babam: esra sucuya telefon ettim, artık o eve getirmem dedi, en son suyu sen aldın hayırdır kötü birşey mi oldu?
    ben: baba şeyyy..ben sucuya terliğimle vurdum 😀 😀
    @ibrahim : ben de aynısını yaptım, bir de hem suçlu hem güçlü olup pompamızı verir misiniz diye geri istedim 😀 😀 Sanırım herkes pompasıyla o damacanayı bir kez vermiştir 😀 Sucular alışıktır diye düşünüyorum 😀
    @melek : allah hep güldürsün inşallah.. 😉
    @enes39 : Yaşamayacağın anlamına gelmez:D hiç yanlış anlamadın mı kimseyi.. ? aaaa olmadı bah şimdik 😀

  7. Kulağımda sorun var evet fakat; bir sucuyla yaşamadım dedim..Diğer insanlarla bol.. 😀 :))

  8. :)) kandiliniz mübarek olsun

  9. :))))

  10. @enes, 😉
    @kedice, cümlemizin inşallah.. Allah razı olsun 🙂
    @kaldera&volkan, 🙂 gülümsettiğime sevindim..

  11. bu arada herkesin Regaip kandili mübarek olsun .

  12. bende muğlaya ilk gittiğimde, oranın yerlisinin ne dediğini anlamadan bön bön bakıp gülümsüyordum. meğersem soru soruyorlarmış 😀

  13. Çok Komik Bir Durum.. 🙂 🙂 🙂 😀 😀

    Kandilinde Mübarek Olsun….

  14. @webisweb, sağolasın ,senin ve ailenin de kandili mübarek olsun 🙂
    @çiğdem, 🙂 bazen şiveler anlaşılamıyor gerçekten de.. Sanki türkiyede değilmişsiniz gibi bile hissedilebiliniyor 🙂
    @yemektarifleri09, güldürdüğüme sevindim 😉 sağolasın cümlemizin inşallah 🙂

  15. Hoşbulduk deseydin adam ne der onu merak ediyorum 😀

  16. Bu arada pagerankın 4 olmuş 😀 yetiştim sana sonunda (:

  17. @aytekinet: bende orasını merak ediyorum senin gibi 🙂
    @enes39, bana yetişmeye mi çalışıyordun sen bakım.. hadi inşallah beş olurda esra geçtim seni dediğin günlerde olur 🙂

  18. Yoo, niye yetişmeye çalışayım olunca sevindim işte..Sen geç ya yada aynı gitsin kardeşlik güzeldir 😀

  19. tatildemiyiz neden kimse yazmıyor:))

  20. enes39, 🙂 eğer yarışıyorsak ona göre atak yapayım 😀 😀 😀 😀
    kedice, tatildeyim ben sanırım… 😉 canım yazmayı istemiyor..Ben hiç zorla yazmadım, hep içten gelerek yazdım.. içimden gelmesini bekliyorum.. Ne zaman gelir bende bilmiyorum 🙂 belki bir saat sonra belki bir yıl sonra 🙂 🙂

  21. :))

  22. Benim mimi unuttun sanırım (:

  23. Çok bi yanlış anlamışsın. :))


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

