Gönderen: esraycr | 22/06/2009

LAY LAY LAYY :D

Triii lay lay lom..

Nasılsın? ( bilmiyorum)

İyi misin?(bilmiyorum)

Sorarsam, söyler misin? (ı_ıhhh söylemem) (triii lay lay lom) 😀 😀

Bugün değerli bir arkadaşımla telefonda konuşurken bana bir film önerdi.Aklıma bakın ne geldi ? 😀

Biz ablamla film cd si  almak için bir yere girdik..Filmlere bakıyoruz, karar vermeye çalışıyoruz. İçeriye bir abimiz girdi.Elindeki daha önceden kiralamış(2 gün içinde iade edilmesi gerekir)olduğu cd leri dükkanın sahibine uzattı.

Abi : (cd leri uzatarak) filmleri getirdim..

Dükkanın sahibi: getirdin, fakat 9 gün geç getirdin..

Abi: Kusura bakma ama filme ilk bakınca bir şey anlaşılmıyor.. tekrar tekrar izledim

Ben: merak edip abinin elindeki filmlere göz attım, acaba hangi film ilk bakışta anlaşılmıyor diye..  Filmi hepiniz hatırlarsınız, ‘define avcıları’ … Beni almaz mı bir gülme… Az önceki abinin kurduğu cümleleri hatırlayıp hatırlayıp güldüm 😀 😀 :DAcaba film İngilizce mi dedim.. Fakat Türkçeymiş..

Dilime şarkı dolandı,

 tri lay lay layyyy liiii,  

Yabancı sen kimsin?(uyyy bu da kim)

Çağırsam gelir misin?( gelmem ı_ıhhh) 😀 😀 😀

Responses

  1. Bir saattir şarkıya takıldımm 😀 😀 İlk yorumu da ben yapayım 😀

  2. ben şarkıyı çözemedim iyi mi 😀
    abi de filmi artık nasıl izlediyse.. nereye takıldıysa bilmiyorum.. mementoyu izlerse herhalde sıfırlanır o filmden ümidi kesmek gerekir.
    canım vcd/dvd cimi özledim 😦

  3. sıcaklar başına mı vurdu kuzum 😀

  4. 🙂

  5. Bende de oluyor bazen öyle..Mesela 2007’de Shake It, Shake It diye takıldığımı hatırlıyorum 😀 Bir dua ezberlerken bütün gece onu tekrar ettiğimi hatırlıyorum (küçükken) : Allahümme salli ala, Allahümme salli ala 😀 ((:

  6. @daily, hani türk filmleri vardır çok eski.. mavi boncuk filan gibi, işte o filmlerin birisinde çıkıyordu 😀 Abi gerçekten komikti, dediğin gibi diğer filmleri izlemesi konusunda umudu kesmek lazım 😀 ben de özledim cd ci mi..
    @papatya prensesi, prensesim kafama bir darbe aldığımı hissetmedim.. ama vurmuş olabilir de.. 😀 😀 Halim onu gösteriyor..
    @zehra fındıklı, 🙂
    @enes39, o şarkıyı hatırlıyorum, hatta şuan da da söylüyorum.. ben de çok severim o şarkıyı.. 🙂

  7. İlgimi çeken film olursa 3 kere bile izlerim ama peş peşe değil 😀

  8. Ben Şimşek Mcqueen Filmini en az 10 kere izlemişimdir.Bana güzel geldiği için izledim.Herkezin Zevk’İ başkadır. 🙂

  9. çok deli dolu bir kızsın hayata hep gülümseyerek bakıyorsun hayatta hep mutlu ol 🙂

  10. @mizanger, ben pek sevmem aynı filmi bir daha izlemeyi 😀 ne kadar sevsemde..
    @ilker güldalı, ilk bakışta adından ben de bişiy anlamadım dediğin filmin 😀 hiç te izlemedimm merak ettim bak şimdi:D 11. yi de beraber mi izlesek ne yapsak…
    @aytekinet,burada ağzından bal damlayan bir kardeşş varmışşşşş 😀 😀 allah razı olsun.. Gülümsemek lazım yoksa bu eşek hayat çekilir mi, gülüp geçiyorum artık kendilerine…

  11. bazı filimlerde ses kayması oluyo öle olmasın sakın:))

  12. Ay bu şarkıyı biliyorum, bende kaç gün takılı kalır şimdi Allah biliri :))

  13. @kedice, ses kayması olasılığı benim aklıma gelmedi hiç.. ama ses kayması olsa bile ifade komik 😀 ilk bakışta anlaşılmıyor ifadesi..:D
    @kaldera&volkan, ablacım beraber söyleyelim, bundan sonra ki şarkıyıda sen belirle.. 😀
    başlıyoruz.. tri lay lay lom.. 😀

  14. Ben bu abime bir de Tabanca adlı filmi izletem iki ay başından kalkamaz heralde 🙂

  15. Mimlendin 😀

  16. Ben de az önce Sin City’i izledim. Pek birşey anladığımı söyleyemem 😛

    Anladığım kadarıyla karışıktı fakat revolver’dan çok şey anladım 🙂

  17. @ferdi gürtekin, 😀 😀 😀 izletelim belki üç ay kalkamaz..Fakat ben olsam ilk bakışta anlamasam bile filmi söylemem 😀
    @enes39,farkettim.. bir kaç gün geçsin, ne yapacağımı düşüneyim..Yaz hakkında kesin planlarım oluşmadı henüz 😉
    @immortalance, 😀 bu arada ikisini de izlemedim dediklerinin.. Hümm birde bana film önerebilirsiniz.. Özellikle korku,gerilim,aşk olabilir.. 😀


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

