Gönderen: esraycr | 18/06/2009

Siz ne yapıyorsunuz?

Şuan saat sabah  5.10.. Akşam erkenden uyumuştum,haliyle de bu saatte uyandım.Sonracığıma uyanır uyanmaz telefonuma baktım.Birilerinden telefon beklediğim filan yok,fakat bana ulaşmak isteyen olmuş mu (?)merak ettim.Sonracığıma kalktım bilgisayarımı aldım, maillerime baktım. Gelen yorumları onayladım cevap verdim. Bugün ne yazsam diye düşündüm birazcık..Aklıma iki konu geldi tam birisini yazmaya başladım,fakat yarıda bırakıp hiç aklımda olmayan bu konuyu yazmak istedim.. Yani şuan ne yapıyorum?

Bu arada çikolata yiyorum.  Bu müzik te  çalıyor..

Şuan kuşlar ötüşüyor..Güneş kendini gösterdi..Ortam huzurlu..

Şimdilik böyleyim işte..Peki zaman biraz daha ilerleyince ne yapacağım onu da söyleyeyim mi? Bizim eve yakın bir fırın var..Oraya yürüyerek gidip simit almak benim hoşuma gidiyor…Çünkü rahatlıyorum..Sabahın erken vakti, etrafta kimseler yok..Güneş doğmuş olmasına rağmen,yakıcı sıcaklığı yok…Fakat geçenlerde köpekle karşılaştım.Karşı kaldırımdan bana bakıyordu..Yandan yandan ben de ona baktım 😀 Geçip gittim..

  Uyuma fikrim yok bu saatten sonra..Peki siz ne yapıyorsunuz?

Responses

  1. eğer hala uyumadıysan tabii.. 🙂
    ben de 7.30 da kalktım. kahvaltımı yaptım, mis gibi çayımla… sabah serinliği muhteşem oluyor.. sonra looney tunes u izledim TNT de… en sevdiğim yanı da bu…
    şimdi bloguma baktım, ve diğer bloglara bakmaya devam ediyorum 🙂
    birazdan gidip kpss çalışıcam… son birkaç günde ne kadar yapabilirsek artık 🙂
    dün akşam üzeri yürüyüşe çıktığımda ben de bi köpeğe bakışlarımla iyi günler dilemiştim, saygılaaar hörmetleeer diye… baya iyiydi yani irice kocaman büyük devasa.. öyle iyi bişeydi 😀

  2. Saat 9:37 kahvaltımı yaptım boş boş ekrana bakıyorum 😀

  3. Dün 23:00’da yattım bende; sabah 07:15’de kalktım kahvaltımı yaptım,bilgisayarımı açtım.Enes Çocukken -2’yi yazdım fakat yayınlamıyor işte bu WordPress denen gıcık şey.Şu an rastgele tıkladım Ceza- Fark Var çalıyor hiç sevmiyorum sırf burada diyalogumu koyduğum Umut (U.) için yükledim.Kotamı kontrol ettim.Başka bloglara göz atıcam..Konu gelmiyor aklıma, fakat Ares’i tanıtayım diye düşünüyorum ama yeni kategori açmak lazım Yazılım diye…Bu arada Yüklemeler sayfasını silicem fakat; burdan çıkıpta bloga geri dönmek zor geliyor 😀

  4. Çikolata dedinde canım çekti alerjim var bakkala çıkıyorum koşa koşa 😀

  5. enes,hakkını helal et, yakınında olsaydım ben alırdım kardeşime çikolata.. baksana canını da çektirmişim 🙂

  6. Sorun yok ablam, market hemen yanda gittim aldım hemen zaten bayadır yemiyordum bir şey olmaz.Helal olsun.Sorun değil zaten.Büyüğünden aldım yiyorum şu anda klavyeyede nasibini verdik 😀

  7. Ben şuan tv izliyorum 🙂 O kadar duygusalım ki şu aralar sormayın..Neredeyse filmde gördüklerime ağlayacağım 🙂

  8. aslına bakarsanız hepimiz farklı yerlerde, aynı şeyleri yapıyoruz 😉

  9. Neyi izliyorsun, burasıda chate döndü zaten 😀

  10. 😀 bence döndürmeyelim burayı öyle kötü ortamlara.. fakat forum gibi oldu.. açtık konu başlığını altında konuşuyoruz.. 🙂 Bu arada doktorları izliyorum, daha önce de bu diziden bir bölüm izlemiştim 🙂 hastalar dikkatimi çekti..

  11. @daily, ara verince çalışmaya gel yanımıza 🙂
    @mizanger, seni en geç kalakanımız ilan ettik 🙂
    @enes,bize yavaş yavaş host domain alma yolu gözüküyor enes 🙂 gıcıklık yapmıyor gerçi benimkisi… 🙂

  12. Amin Esra, o günleri görmeyi candan isterim.Yazıyı önceden yarım bıraktım taslakla dedim şimdi yayınlamıyor 20 Haziran’ı bekliyeceğim artık 😀

  13. enes@, yayınlamış sanırım çözdün işi 🙂 zaman ayarlarını değiştirmek uğraştırıyor baya..

    ben de esranın da ekstra talebi üzerine bloga video müzik flash vb. ekleme yöntemlerimi hazırladım iki tane.. baya uzun sürdü uğraştırdı ama değdi.. şimdi kedice ile konuşuyorum. birazdan nasipse çalışıcam 🙂 mimkinse..

    burası çete dönmüş evet 😀 hayırdır böyle.. twitter bile denebilir. twitter esra 😀

  14. şimdi buraya sığmaz beni uğraştırma…:))

  15. bloglarda geziyordum bir baktım senin blogundayım 🙂

  16. ben hiç 5te kalkmadım ya 5te yattığım oldu ama 😀

  17. @daily,çok teşekkür ederimmmm..umarım senin çok zamanını almadım canım..
    @zehra,:) vay neler yaptın buraya sığmayacak kadar 😉
    @resul, işte en güzelini sen yapmışsın 😀
    @aytekinet, 😀 dene bir kere.. Çok güzel oluyor beşte uyanmak 🙂 Yorumları cevaplıyorum,az önce uyandım..şuan saat 4.30 civarı 😀

  18. Günaydın yazıyorum saat 9 çünkü

    bende kalktım işte bilgisayarımı açtım gtalka baktım msne baktım kimsecikler göremedim sonra napalım dedim bloglara bakayım şimdi senin blogundayım

  19. 10:00’da kalktım D:

  20. Hayırlı Cumalar Dualarınız kabul olsun

  21. hayırlı cumalar herkese 🙂

  22. bazen tesadüfi erken kalkmalar çok keyifli olabiliyor :)(:

  23. Uyanıksanız günaydın..23:00’da yattım fakat sinekler rahat vermeyince 05:25’de kalkmak zorunda kaldım..Böyle afallaca blogları geziniyorum, akşam kaçta uyuyacağım acaba?


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

