Gönderen: esraycr | 17/06/2009

Bize Küsersen,Halimiz Harap Olur

Ben gugılın yerinde olsaydım kendimi ağırdan satardım 😀 Öyle her söylenen kelime ile ilgili döküman bulmazdım.. sabırsızlıkla elinde mause ‘su ile bekleyen internet kullanıcısına;

‘ biraz bekle, bir tek sen soru sormuyorsun bana, başımda bir sürü kişi var(!)…’ demeyi , hakkım olarak görürdüm..

İşin şakası bir tarafa da, yazıyı yazma amacıma geleyim.. Her gün malum arka panelde bir liste gözüküyor.Gugıla kim ne yazmış..Gugıl neden bizim başımıza birilerini atmış..Mesela;(Kopyalayıp yapıştırıyorum arkadan..)

zevce 12

 esraycr 9

 seviyor sevmiyor testleri 9

 seviyormu sevmiyormu 4

dünyanın dönüş sesi dinle 4

 kivinin faydaları 4

 sivrisinek 3

cerrahisi teknikerliğine hangı saglık me 1

Hümmm , Birde…Dikkat ediyorum gugıl hiç benimle alakalı olmayacak şeyleri de benim başıma atıyor..Bir de hoş olmayan şeyler yazan oluyor ve nasıl o kelimelerden benim blog çıkıyor şaşırıyorum.. (!) (Bazen diyorum ki, iyi ki gugıl sadece(o iğrenç kelimelersonrası) blogu buluyor, ya blogla beraber arama motorundan beni de çıkarsaydı…) 😀

 Bazı arkadaşlarsa blogu hangi kelimeyle keşfetmişlerse hep o kelimeyi aynı şekilde yazarak geliyorlar..(Gerİ dÖnüşüM KuTusu nu her gün bu şekilde yazıp gelen kardeşim, kimse çok merak ediyorum yeri gelmişken söyleyeyim…) Bu da ilginç..Blogun adına bakmak varken bu yoldan niye gelinir..

Not:Şimdi de, gugıl’ a dedikoducu yazınca ben çıkarım..Gugılın arkasından konuşuyorum ya o bakımdan… 😀

Responses

  1. Google duymasın bu dediklerini yoksa senin blog hayatını bititrir pr ni 0 yapar 🙂

  2. Google kimi zaman çok saçma sonuçlar veriyor.Hepsi içi doldurma şeyler.Benimkiler:

    alexander rybark, popmundo korkularımla yüzleştim başarısı, http://www.pepsiyaşatır.com, chat kutusu, basketbol

  3. :D:D Allah iyiliğini versin fıstık ..

    O iğrenç kelime ve cümlelerle nasıl geliyorlar bloglarımıza hiç anlamış değilim ben de. Gugıl emmi bazen sapıtıyor zinhar. Mesala aranan cümlenin içinde “kız” kelimesi geçiyor. E hemen buluveriyor kelimeyi bizim yazılardan. İyi de kardeşim bi kelime tuttu diye,cıkcıkcık yahu.

    http://papatya.kizkulesi.net hergün bunu yazıp gelen var çok gülüyorum ben:) abi yazsana adres çubuğuna hehe:)

  4. Ben de epeydir bakmamıştım şu bize çıkan merdivenlere. Aklıma düşürdün bak, du ben bi koşu bakıp gelem 😛

  5. 😀 benim kullanıcılarım sağolsunlar google amcaya hep benle alakalı şeyler yazmışlar 😀 canlarım benim 😀

  6. Google la iyi geçinmek lazım banlar felan sonra sitemin şu kadar hiti var yok bu kadar hiti var hepsi yalan olur internet sitelerine girenlerin çoğu aramamotorlarından geliyo mesela benim siteye

    % 60 google %20 yahoo %10 diğer motorlar %8 direk bağlantı %2 backink.Yanş bu durumda google ı ortadan kaldırsak o %60 lık dilimi kimse dolduramaz.

  7. :))

  8. Google analiz çok iyi birşey ya 😀

  9. […] google, komik, manzara, olacak o kadar, sözler, şarkısı. Yorum yapılmamış Sinecan ve Esra daha önce böyle bir yazıya yer vermişti. Bence onlarınkini de mutlaka okumalısınız. […]

  10. Biryerden tutuyor isimler google amca yalan mı söeleyecek bu yaştan sonra 🙂

  11. @ferdi, onun kulağı deliktir,bence duymuştur bile.. benim pr değeri belli oldu bile desene.. 😉
    @enes, bence seninkiler yine de iyi..kelimelerin yani.. mesela bende küfür etmiş adam, gogıl benim bloga yönlerdirmiş.. 🙂
    @papatya prenses, prensesim ben her şeyi geçtim az önce yazdığım gibi küfürle ben ne alakayım..Benim blogumda tak cümle küfür yok ki 😀 Belki de gugıl bilerek bize yolluyordur..Ahlaklı olmayı öğrensin diye.. 🙂
    @kaldera&volkan, ablacım bak bakalım sende sonra beraber dert yanalım burada gugula …
    @çiğdem, demekki seni seviyor gugıl 😉
    @mizanger, kardeş kardeş geçinicez inşallah gugıl efendiyle.. 🙂 Dediğin gibi yüzde 60 yani.. 😉
    @zehra fındıklı, 🙂
    @aytekinet, 🙂 gugılla aranda sürtüşme yok sanırım 😉
    @daily, yazını okuyacağım 😉
    @ferdi, gugıl amca bu.. Belli olmaz 😀 bu arada aşka gelmiş gördüm seni 🙂 (iki yorum yapmışsın ya onun için) 😉

  12. ben yorum yazmıştm buraya ama gelmemiş mi ki.. alla alla.. şaşırdım bak.. dün onay almadığından bekledi sandım ama görünmüyor yorumum?

  13. daily, canım gelmedi yorumun 🙂 gelse hemen onaylardım 🙂

  14. O kelimeleri arayan ilk 10 sayfayı geziyor. Ben de geri dönüşüm kelimesinden gelmiştim. Geri Dönüşüm kutusu resmin çıkıyor o kelimede. 🙂

    Bana da günde 5000 kişi geliyorsa genelde alakalı içerikten geliyorlar. Biraz karışık durum google mantığı 😛


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

