Gönderen: esraycr | 15/06/2009

ÖLDÜRÜYORDUN BENİ… :D :D

Yurtta ki anlarımı arkadaşlarıma anlatırken bir tanesi daha aklıma geldi.. Size de anlatayım hemen..

Benim kaldığım yurdun ilk katında etüt odası var, bense üçüncü katta kalıyorum. Final haftasındayım.  Aşağıya inip sabaha kadar çalışmam lazım, son güne kaldım çalışmak için yine.. İndim etüt odasına..Bir güzel çalışıyorum.Fakat gece 4 . 30 civarı uykum geliyor tatlı tatlı.. Git desem de başıma tebelleş oldu  : ) Dedim ki yeter bu kadar çalışma ,odama çıkayım ve uyuyayım.

Etüt odasından çıktım,yukarıya odama çıkacağım elimde kitaplarım var.. Etüt odasında da kimse kalmadı, herkes üç gibi odasına çıktı..Neyse merdivenlerdeyim..Işığın beni görünce yanması lazım. Yanmıyor..Bende el yordamıyla yukarıya çıkıyorum.Birinci katı çıktım, ikinci kata geleceğim  sırada karanlıkta gözüme bir şey çarptı..

Halıfleksleri de o gün yıkamışlardı herhalde duvara kapının önüne dayamışlardır yarın serecekler demek ki diye aklımdan geçirdim..Up uzun bir şey.. Harekette etmiyor.. Karanlıkta ne olduğunu seçemiyorum, dokunayım elleyince ne olduğunu hissederim dedim 😀 Tam dokunacağım sırada yüzüme soğuk bir nefes çarptı.. 

Ben:Sen kimsin beeee  psikopattttttttttttttttt mıııııııııııııııııııııııııııııııı?(can havliyle bunu dediğime şükür)

Kız: Yok ya ben senin geldiğini anladım,ışıkta yanmıyor ya ,korkarsın diye hareket etmeyeyim dedim , cansız  zannet beni, yanımdan geç git istedim ama sen bana yaklaştın..

Ben: Allah akıl fikir versinnn… Korkudan öldürüyordun beni…

Odama geldim , diyorum ki kendime ; sen kimsin? Ben Esra yücer’im.. Oh şükür halen kim olduğumu biliyorum aklım yerinde duruyor…    😀 😀

Fakat burada daha çok korkmuştum. İyiki korkudan bir şey olmuyor bana.. Bak düşününce acıyorum kendime 😀

Responses

  1. Arkadaşında ki düşünceye hayran kaldım 🙂 Korkarsın diye hareket etmiyeyim 🙂

  2. Kız: Yok ya ben senin geldiğini anladım,ışıkta yanmıyor ya ,korkarsın diye hareket etmeyeyim dedim , cansız zannet beni, yanımdan geç git istedim ama sen bana yaklaştın..

    haha kızda haklı aslında sen kormayasın diye yapmış sen yaklaşınca 😀

  3. Korkak bir insansın sen 😀

  4. @ferdi, 😀 😀 Onun da yerinde olmayı istemezdim..
    @aytekin, haklı deme lütfen… 😉
    @enes, Hıhhh hiç te değilim korkak… 😉

  5. ne düşünceli bi arkadaş :)))

  6. Yazıyı okurken ilk yazılarındaki güvenlik yazını hatırladım. Sen de en sonda yazının linkini vermişsin 🙂

    Sizin yurtta da tasarruf olsun diye hiç lamba yakmıyorlarmış 🙂

  7. @papatya prenses, insanların bakış açılarını anlamak zor bazen.. 🙂
    @mehmet, evet orada daha çok korkmuştum 😀 Ve linkini de vereyim dedim..Bizim yurt garip biraz 😉

  8. kız haklı 😛

  9. Kendimi düşündüm de bir an…. vazgeçtim düşününce bile korktum :))

  10. Korku iyidir adrenalin salgılatır ve daha iyi ve çabuk düşünürsün.Sınavdan kesin yüksek almışındır 😀

  11. uykun açılmıştır orda 😀 geri gidip çalışsaydın..
    valla iyi ki saldırmamışsın o an…

  12. haha baya iyiydi bu :))

  13. 🙂 canım yaa

  14. o anda ben olsaaam kesiin gümlenirdiimm 🙂

  15. @çiğdem, ben de haklıyım ama.. 😉
    @kalderavolkan, ablacım yok bişiycik olmaz sana.. 🙂
    @mizanger, adrenalinin fazlası da başa beladır 😀 Sınavdan yüksek almıştım ewet…
    @daily, aslında şeytan diyordu elinin tersiyle …. 🙂
    @çilekli süt, beğendiğine sevinim 😉
    @zehra fındıklı, efendim ablam 😉
    @NnEvV,öncelikle hoşgeldin sevgili kardeşim, o anı yaşamak lazım 🙂

  16. bu yazıya tekrar yorum yazmak istedim benimde böyle anılarım olcak mı acaba 🙂


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

