Gönderen: esraycr | 15/06/2009

Gece ağlar mı?

geceyim benUyumak istemiyorum gece gelince.. Neden mi?

Ben gece’yim..Hepiniz her gün gelip bana anlatmaz mısınız sıkıntınızı? Göz yaşlarınızı en iyi kim bilir benden başka..? Hep sizi dinlemez miyim her konuşmaya başladığınızda.. ?Peki ya siz hiç beni dinlemek istediniz mi? Hiç sordunuz mu geceye arkadaş olalım mı ?Seninde sıkıntın var mıdır diye? Hayır her biriniz uyudunuz.. Bense hiç sesimi çıkarmadan sizin uyanmanızı bekledim durdum..Ama hepiniz güneşle arkadaştınız, o yokken sizde yoktunuz..

Peki beni tanımak hiç aklınıza gelmedi mi? Uyutmadım bazılarınızı,kendime yakın gördüm..Uyumadığınıza kızdınız, yorganlarınızın altından çıkmadınız.. Peki sizinle kardeş olmak isteyen gece?Unuttunuz hep onu sizi beklediğini  değil mi?

Her gün size içimi açtım, gördünüz ya içim kapkaranlık.. Neden mi? Hiç arkadaşım yok benim..Hiç sıkıntımı anlatacağım bir dostum yok..Uyumayın birkaç  gece demiyorum,uyuyamadığınızda benimde hatırımı sorun diyorum..Çok şey istemiyorum…Gecenizi aydınlatın..Beni yalnız bırakmayın..

Hep umut vardır benim içimde..Güneş gelince çeker giderim başka ülkelere..Gece de ağlıyor..Bazen kendi arkadaşsızlığına..Bazense sizin anlattıklarınıza..

Not:Ben de hep uyuyamadığıma kızardım..Şimdi ise uyumak istemiyorum..

Responses

  1. Nedense bu metnin beni çok etkiledi, öyle ki “Gecenin Gözü” adlı şiirimi bu metne adamak istiyorum, saygılarımla..
    http://murathhh.wordpress.com/2009/06/15/gecenin-gozu/

  2. @Murat Özbay, teşekkür ederim, kardeşimin bu tavrı hoşuma gitti gerçekten de.. Bu arada muratı size tanıtayım, benim okuldan arkadaşım 😀 Ondan birazcık torpil geçiyorum.. Gerçi farkı yok, hepiniz kardeşimsiniz.. 😉 Bloglamaya yeni başladı..Yazmaya çok hevesli..Yazdıklarını daha önce bende hiç okumadım,sizinle okuyacağız inşallah..

  3. Gerçekten güzel yazılmış bir metin.Hiç bu açıdan düşünmemiştim.

  4. enes,teşekkür ediyorum eneş 😉

  5. Anlamlı olmuş süreli sorular sorulmuş ve en son cevaplanmış .. Türkçedeki parağraf sorularına benziyor 😀

  6. @mizanger,sorula cevapsız kalmamalı 🙂 benzetmen güzel olmuş.. evet paragraf sorularına benziyor..:D

  7. bir papatyanın bir de gecenin dilinden anladık sayende… görmek lazım tam göremediğimiz güzellikleri dimi…

  8. @daily, di bence de.. 🙂 Aslında onları dinlemeyi de dili olmayıda çok seviyorum 🙂

  9. :(…

  10. @zehra fındıklı, seni üzen nedir ? 😦 neden suratın asıldı ki.. Lütfen üzülmeyin benim yanımda ben de üzülüyorum.. 😦

  11. gercekten bende cok begendım canımm yazını..günesın ıhtısamından gecenın masumıyetnı unuttuk..farkında olmadıklarımızn bıze daha cok ıhtıyacı var.

  12. @melekkk, sağolasın.. dediğin gibi farkında olamadıklarımızın bize çok daha fazla ihtiyacı var.. Bu arada seviyor mu? sevmiyor mu? yazımı oku 😀 😀 sana hatırlatacak bir şeyleri var o yazının…


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

