Gönderen: esraycr | 14/06/2009

SEVİYOR MU? SEVMİYOR MU?

Issız yolların etrafını süsledim.Bazen araba tozunu yedim bazen de, en çirkin parkları, bahçeleri göz alıcı yaptım.Toprakta hayat bulurken, bana verilen azıcık suyla yaşarken, göze battım.

Yüreğinde sevgi olmayanların parmakları arasına düştüm.  Karıncalara gölge olan yapraklarımı teker teker kopardılar..Fısıltılarını duydum, ‘ seviyor, sevmiyor’ …  Kimi zaman yüzlerini güldürdüm insanların,  çünkü yapraklarım ’ seviyor’ da bitti..Bazen yapraklarım yetemedi,’sevmiyor ‘da  bitti ve yüzleri güldüremedim.. Sonra da  beni koparmaya gücü yeten parmakların arasından, yerlere düştüm…

Bana sorun seviyor mu? Sevmiyor mu? Diye.. Evet, ben sevmiyorum yapraklarımın koparılmasını.. Eğer yapraklarımın sayısını ben belirleseydim, ‘sevmiyor’ çıkacak sayıda yapardım.. Neden mi? Sen benim canımı aldın, yüzümü soldurdun.. Bir cana kıydın.. Senin gibi birisini ne ben severim,ne de uğrunda yapraklarımı kopardığın kişi… O da sevmiyor seni işte… Sevmiyor…

sevmiyor

Responses

  1. Halen var mı güzelim papatyalara kıyan 🙂

  2. @m.Çakır, Yerinde bir soru olmuş..Var mı halen papatyalara kıyanımız? 😀 (ııı_ıhhh yok ) 😉

  3. Esra, bloguna maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdı, haberin olsun.

  4. @maydanoz, çok teşekkür ediyorum kardeşime.. Bu arada blogumuza ilk defa geliyorsun, hoşgeldin, her zaman bekleriz..

  5. hayırlı olsun esracım 🙂

  6. @çiğdem, teşekkür ederim canım benim 😉

  7. Çok güzel bir yazı olmuş 🙂 İnsanlar papatyayı öyle tek tek koparacağına gidip sevgililerine verse sevgililerinin onları sevme oranı daha çok artar bence 🙂 Artık etrafta papatya göremiyorum hep bu sevgililer yüzünden 🙂

  8. O tatlı şeyleri, nasıl kıymadan koparıyorlar(Zamanında bende çok kopardım :D), şimdi olsa hiç koparmam.Maydanoz içinde tebrikler, darısı başıma..

  9. hayırlı olsun esracım..

    papatyalara kıyılır mı papatya fallarına kalmış aşk için… seviyor çıksa nolur çıkmasa nolur… 🙂 ama başımda tacı yine çok güzel olur 🙂

    http://dailylifeguide.wordpress.com/2009/05/09/papatya-gunu/

    bu yazımdan sonra çok konuşmayaym ben 😀

  10. Zaten genelde sevmiyor çıkıyor.Boşuna denemesinler.Çok merak ediyorsan çiçekten ne istiyon yazı tura at 😀

  11. Yaratılan her varlık zikir halinde bunu bilip kıyar mı? insan…:)

  12. @ferdi gürtekin, bence de papatya kalmadı onlar yüzünden.. 😉 bence çiçekler saksılı verilsin ya.. Hatta saksısız çiçek satmak yasaklansın 😀 bu arada ben de çiçek alıp sevdiklerime veririm 😀
    @enes39, kardeşim benim ya ben de kopardım zamanında papatya.. 😉 herhalde herkes bir kaç kere koparmıştır.. sağolasın maydanoz içinde..
    @daily, sağolasın, bakıcam yazına şimdik…
    @mizanger,bence çok merak ediyorsan git kişinin kendisine sor 😀 ama çiçeği koparana kadar yazı tura atmak daha mantıklı.. Hıh çok iyi oluyor,sevmiyor çıksın işte..
    @zehra fındıklı, ablacım dediğin gibi her varlık zikir halinde.. insan bunu düşünüp kıyamamalı bence..

  13. Dün bir sarı çiçeği kopardım durup dururken. Sonra da atmaya kıyamadım. Şimdi cüzdanımla duruyor (daha doğrusu kuruyor) diğer herşey gibi.

    Bu yazındanda sonra bir süre çiçek ve özellikle papatya koparmam sanırım.

  14. bence papatyaları çay olarak içsek daha iyi olur sevgi falda degil yürekte selam yüreginde güzellik taşıyanlara

  15. @sergüzeşt, kurutmak güzel bence.. o kadar çok kurumuş çiçeğim var ki.. gözüm gibi bakarım onlara..Papatyalara kıyamıyorum ben ya, cimcime bir çiçek…
    @gülhan, anne çok farklı bir bakış açısı oldu..içelim tamam sen nasıl istersen 😀

  16. ”Senin gibi birisini ne ben severim,ne de uğrunda yapraklarımı kopardığın kişi… O da sevmiyor seni işte… Sevmiyor…”
    ben ınsanlarıı severkennn karsılık beklemeden sevıorumm..ne papatyamıı nede ugrunda yapraklarını kopardıgımı düsündügü insanı…onlara ne kdr kırılsamda..

  17. süpermiş ha bu arada papatya sormak yerine seviyor sevmior yapılan kişiye sorsak daha mantıklı yazık papatyacığa:)

  18. @melekkk, karşılık bekleyerek sevilmez.. Faakat herkes sevdiği insan tarafından değer görmek ister, ilgilenilmek,dinlenilmek,hak verilmek vs vs…:) insanoğlu bu..
    @xxxx, hoşgeldin kardeşim,her zaman seni de aramızda görmek isteriz,sağolasın..

  19. bence bu yazılan metin de herşey doğru hayır yani bende çiçek olsaydım aynılarını düşünürdüm

  20. YA BENİ SEVİYOR ÖMÜR I LOVE YOU ÖMÜRCÜM BENDE SENİ SEVİYORUMM AMA YA GERÇEK DEĞİLSEE
    BU ÇİÇEK YALAN SÖYLÜYORR OLABİLİR ÇÜNKÜ ÖMÜR HİÇ YÜZÜME BAKMIYORRR!!!!
    YARDIM EDİN ARKDŞLAR ömürün beni sevip sevmediğini bilmek istiyorum!!!

    bu arada ben 5.sınıfa gidiyorum:'(


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

