Gönderen: esraycr | 14/06/2009

Bugün annem doğmuş..Onun için mutfağa girersem.. :D

Saat sabaha karşı 5 filan, uyanığım. Dedim ki annem uyurken bir pasta yapayım, doğum günü olması bahane ona ellerimle bişiyler yapmak istedim 😀 Dolaba baktım benim pastama yetecek kadar süt yok..Sabah olmasını bekledim.Sabah oldu market 9 da açılıyor,9 da oradaydım.Sütümü aldım geldim eve..

Bu arada annem saat 7 de uyanıktı, onu tekrar uyuttum 😀 Güya ben pasta yaparken beni görmeyecek sürpriz yapacağım işte..

Hemen pastayı yapmaya başladım. Ses çıkarmamaya çalışıyorum. Her şey yolundaydı kekim, kremam süperlerdi..(güzel bir yaş pasta olacağı buradan belli diye düşünüyordum) En sonuna geldim artık , kremşantiyle pastanın üzerini süsleyeceğim.. Top top kremşanti sıkıp üzerine damla çikolata koyacağım..İşte herşey burada başladı..

Kremşantimi aldım, kaseye boşalttım, üzerine yarım bardak kadar süt ekledim.Başladım kaşıkla çırpmaya.. Ben çırpıyorum o koyulaşmıyor, ama neden sütü de çok koymadım iyi de çırpıyorum..Son kullanma tarihi de yeni..Dedim ki en iyisi mikserle çırpmak..

Sanki tabak mikserle çırpmak için biraz küçük, acaba çalıştırsam etrafa sıçrar mı diye düşündüm..Büyük ve geniş bir kaseye boşaltayım sonra çırpayım dedim, aman bulaşık çok çıkarmayım düşüncesiyle mikserin düğmesine basmamla.. Kremşantinin mutfak fayanslarına,dolaplarına sıçraması bir oldu 😀 Sıçradı sıçrayacağı kadar.,Öyle de battı _ böyle de düşüncesiyle mikseri çalıştırmaya devam ettim 😀 Sonunda kremşantim koyulaştı..

Kremşantiyi aldım ve onu pastanın üzerine sıkmak için şırıngası vardı.Arıyorum yok 😀 Bulamadım.Dedim ki en iyisi buz dolabı poşetine koyayım, poşeti de çatalla delip pastanın üzerine sıkayım.Öyle de şekil çıkıyor nasılsa..Ama istediğim şekilde olmadı..Görüntüsü fiyasko oldu..

Dolaba koydum pastamı, arkamı bir döndüm her yer batmış, mutfak bulaşıktan geçilmiyor.Mutfağı toparladım ve bu iş burada bitti..

NOT : Annem beceriksiz bir kızı olduğunu anladı 😀 Sanırım daha da pasta yaptırmaz.Halının üzerine gelen kremşantiyi gördükten sonra.. Ki ben fark etmedim,fark etsem silerdim..

Bu arada pastanın tadı güzeldi.. Annemi çok seviyorum ya, bu sevgi hiç bir şeye benzemiyor…Canım sensin ya sensin annem..

Responses

  1. hayırlı ve beceriksiz evlat 😛

  2. Halıya dökülmüşse ters çevirceksin sorun yok! 🙂

  3. Pasta yemeyi severim ama yapmak zor iş … Niye evi o kadar batırdın pastaneden alsaydın ya 😀

  4. sevgili yavrum çok teşekkür ederim pastan çok güzeldi bende seni çok seviyorum iyki varsınız öptüm

  5. @çiğdem, aynen öyleyim 😉
    @zehra fındıklı, ay ne güldüm ya 😀 ters çevirirdim görseydim 😀 😀 çok yaşa emi…
    @mizanger, pastaneden alsaydım emeğim nerede kalacaktı 😀 Biraz marifetli olduğumu göstereyim dedim,dedim ama pek gösteremedim sanırım 😀
    @gülhan, anneeemm afiyet olsun, daha mı güzel olmasın o kadar mutfağın altını üstüne getirdim 😀

  6. Annemi özledim ben bu yazıyı okurken bekle anne az kaldı bir hafta sonra ordayım :.(

    Bu arada mutfakta üstüne yok 🙂
    Ama kendin yapman hoşuma gitti hazır alsaydın hiç olmazdı sonuçta anneni düşünüp onun için bir şeyler yapman güzel olmuş her ne kadar ortalığı batırsanda 🙂
    Annen etrafın battığını görünce baya duygu seline kapılmıştır 🙂
    Şaka bir yana annenin doğum günü kutlu olsun.

  7. sarı bacı annenin doğum günü kutlu olsun, iyi ki o doğmuşta sen de bu sebeple varsın aramızda 🙂

  8. @ferdi gürtekin,az kalmış Allah kavuştursun inşallah.. 😀 Evet üstüme yok mutfakta 😉 Ne yapalım deneyimim vardı ama yurtta kaldığım sıralarda deneyimlerim gözden kayboldu 😀 İnşallah tatil süresince aşacağım kendimi.. Sağolasın..
    @Murat özbay, teşekkür ederim 😉 Bu arada ismim sarı bacı kaldı 😀

  9. İyiki doğdun Gülhan Abla..Benim anneminde doğum günü 17 Haziran’da ben pasta yapamam ama alıcam bir de Tarhana’yla Pilav yapmayı biliyorum 😀 yaparım belki 😀

  10. onu yapabilmekte bir marifet bulaşık dediğin nedir ki yıkarsın gider 😀
    şey yapsaydın hazır kekler oluyor büyük bayaa pasta şeklinde yuvarlak sadece üstünü yanlarını süslüyorsun daha pratik oluyor 😀

  11. enes, çok sağolasın 🙂 annelerimizin doğduğu günlere yakın tarihli, annen teyzeye de allah hayırlı uzun ömür nasip etsin.. :)Bu arada daha ne olsun tamam işte tarhana pilav yeter..Ben bile yapamıyorum onları..
    @aytekinet, yıkadım gitti zaten 😀 doğru söylüyorsun dediğin gibi biraz hazır kekle filan yapsaydım çok daha kolay olurdu 😀

  12. ne kadr mücadele vermişsin sürpriz yapmak için 🙂 annen bunu taktir etmiştir eminim. daha nice güzel yıllara inşallah.. 🙂

  13. Sen yapamıyorsan yani:D Abe pastayı yapan onlarıda yapar 😀

  14. @daily, sorma bacım ya..(canım çıktı) taktir edildim 🙂 amin inşallah..
    @enes39, yuk pastayı böyle yapan 😀 onları hiç yapamaz 😀

  15. Amaan varsın dağılsın sen onca uğraşmışsın ya, ne mutluluktur bir anne için ahh ah 🙂

  16. @kaldera&volkan, ablacım inşallah sen de annemin yaşadığı mutluluğu yaşarsın..Sen büyüdün de pasta mı yapıyorsun bana..Ellerini yerim filan diyor annem:D 😀 ..

  17. Denmezmi… ahh ah 🙂

  18. biraz gec oldu ama ııkı varsın gülhan teyze..ama yazıkkı boyle becerıksız bır kızın var pasta bıle yapamyn caktırmyayım bende yapamıorumm:)nese ögrenırız ınsallh esra evde kalırsak lzm olcak ev arkdslrımız pasta beklıor bızzden:)


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

