Gönderen: esraycr | 12/06/2009

SONUMUZ HAYIR OLA..

‘Herkesten duyar oldum,

 Şu güvenilmez..

 Bu güvenilmez

O güvenilmez..

 Güvenilmez diyip insanları bir kenara atmak yerine, onlara ‘güvenilebilir’ olmayı öğretemez miyiz? Onlarda güvenilecek insanlar olamazlar mı?’…Diye kendi kendime düşünüp dururken,son günlerde çıkan haberler sonucu tüm umutlarımı yitirdim.

 Ne oluyor diyorum?Gerçekten sokağa çıkmaya korkar oldum. Annesini öldüren çocuk …. Komşusunun çocuğunu, sobada yakan genç kadın.. Sevgilisi tarafından, başı kesilen genç kız..Daha neler neler..

 Üzülüyorum bu içinde bulunduğumuz duruma.. Hani diyorum ,eskiden de olurdu ama bu kadar da değildi..Allah yardımcımız olsun, gerçekten devir kötü devirmiş hak veriyorum büyüklerimize..

Not:Mümin demek, başkalarına güven veren,güvenilir kişi de demektir.. (Cumanız mübarek olsun  kardeşler..)

Responses

  1. Seninde mübarek olsun Esra.Krizlede alakası var bu durumun yönetimlede..

  2. Aynen öyle Allah sonumuzu hayr etsin.

    Haberleri izlerken gözlerim fal taşı gibi açılıyor ve şok oluyorum resmen.

    Herkes dinini öğrense,yaşasa ve uygulasa hiç böyle şeyler olmayacak ama..

  3. aslında bu tarz olaylar hep vardı ama medya bukadar üzerine düşmüyordu. ben bütün bunların film ve dizilerden etkilenilerek yapıldığını düşünüyorum. Barda, Testere… gibi. yine arkadaşlık kavramının yok olmasına sebep olan Kavak yelleri, kardeşlik bakışını değiştiren yaprak dökümü… bu tarz filmler tv de döndüğü sürece gençlerin ve çocukların beyni dönecektir. bu kaçınılmaz. bizim ülkemize, insanlarımıza, güldüren, ince mesaj veren, eğlenceli, zeka ürünü olan filmler lazım..

    elbet başka sebeplerinde vardır ama insanların gözüne baktığımızda başka bir perde, başbaşa kaldığınızda başka bir perde görüyorsak bu beyaz camın ve beyaz perdenin etkisidir diye düşünüyorum.

  4. İnsanlar artık çok değiştiler … Filmlerde çok fazla şiddet ve katliyam olduğundan insanlarda ister istemez bir piskoloji oluşuyor ve en ufak bir tartışmada bile gözlerini kırpmadan bir cana kıyabiliyorlar.

  5. @enes, bu kiriz olayını bi türlü halledemedik.. Bir çok sorunun da kaynağı oldu malesef..haklısın..
    @papatyaprenses, dini herkes en azından öğremeye çalışsa çok büyük değişiklikler olacak eminim.. huzur, güven,insanlık gibi kavramlar özlediğimiz kavramlar olmaktan çıkacaklar.. prensesim haberleri izlerken gerçekten bende üzülüyorum,gerçekten… :S :s
    @çiğdem, her şeyin payı olduğu gibi medyanın da payı var tabi ki..Televizyonlar da reyting denen şeyin uğruna neyi döndüreceklerini şaşırdılar..Sadece izlensin amacı var, ne izlenildiğin önemi yok..Haklısın hem de çok..aynen dediğin gibi..
    @mizanger,en ufak tartışma da bile cana kıyabiliyorlar demişsin ya.. üzülerekte söylesek bu böyle… Nasıl bir insan bir insana kıyar anlayamıyorum..canı sadece sahibi almalı.. bize düşmüyor can almak..

  6. Ahir zamana kaldık!
    Aslında bu olayların en büyük sorumlusu medya, gösterildikçe böyle vakaların sayısı artıyor.
    Rabbim şaşırmışlara, sapkınlara hidayet versin inşaAllah! Duadan başka çare yok!

  7. @zehra fındıklı,( amin)abla duadan başka çare yok malesef..haklısın..

  8. eline saglık

    hep dua bol bol dua

  9. @fatihbetra, sağolasın 🙂 dediğin gibi bol dua..

  10. Ben yine biriktirip okuyorum yazılarını, yetişemiyorum :/
    Çözüm değil biliyorum ama ben artık haber izlemiyorum, gazete okumuyorum. Cep telefonumdan hürriyet haber’e üyeyim önemli bilgileri oradan alıyorum o kadar. Dayanamıyorum her duyduğum 2. sayfa haberinde saatlerce kendime gelemiyorum. Bundan daha ilerisini düşünmek bile istemiyorum 😦 Bol bol dua ediyorum elimden de başka birşey gelmiyor :/


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

