Gönderen: esraycr | 11/06/2009

AYAK SERÇE PARMAĞI NASIL ÇARPIYOR?

Evin içinde koşuşturuyorum,acil yapılacak olan işim gücüm de yok..

Televizyon izlemeyi sevmeyen biri olarak,canım televizyon izlemek istedi. Televizyon izlemek istedim de, öncesinde kumandayı bulmam lazım. Nerede bu? Televizyonun yanına köşesine baktım, koltukların üzerine baktım, nerede bu kumanda diyecekken? Tamam gördüm ,sehpanın üzerindeymiş.. 😉

Sehpaya yaklaştım hızlı adımlarla…

Ve.. owwww ayağımın en küçük parmağını çarptım..O minicik parmak, nasıl diğerlerinden ayrılıp(?) bir yerlere çarpıyor(?) anlamıyorum… Neyse ki şükür bir şey olmadı diyebilirim 😉 Sadece hareket ettirince acıyor o kadar.

 Genellikle ayak serçe parmağı mıknatıs gibi çekiyor.Kapıya sehpa ya çok sık çarpılıyor.. Nedeni konusunda fikriniz var mı? Merak ettim bu konuyu..

(Şükürler olsun yine de çarpacak bir parmağım var.. ) 🙂

Responses

  1. ayak serçe parmağı negatif sehba ve kapılar pozitif birbirini çekiyolar 😛 :))

  2. Bence ayayğın en dış parmağı olduğundan korunması zor.O yüzdendir ve ayrıca çok küçük olduğundanda ufak bir hasar bile alsa açı çektiriyor.

  3. Sağlıkçı ablamız sensin bir araştırıp bulursun 😀

  4. hala çarpacak parmağının olmasına sevindim. O bence göstermese de çarpmalara karşı tampon görevi gören bi parmak 😀 Nasıl da acıyo yaa.. ben de hayret ediyorum diğerlerinde ayrılıp nası çarpıyo diye… dikkat et aman.. ağır ağır hareket et, panik yapma 🙂

  5. geçmiş olsun esra, bende çok çarpıyorum onu. nasıl oluyor bir fikrim yok ama olmasa çok iyi olacak 😀

  6. Hiç bir fikrim yok 🙂 geçmiş olsun canım… 🙂

  7. Ben bir şey farkettimde nedense hep küçük parmak çarpıyor 🙂 Diğerleri hani bize hani bize diyorlar 🙂

  8. küçük parmak kör noktadır 😀 biryerlere yaklaşırken ve geçerken geçiş mesefesini ayarlayamıyoruz 😀


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

