Gönderen: esraycr | 08/06/2009

GÜLÜMSETECEK BİR ANIM DAHA..

aYÇİÇEĞİİİBabamın tayini ufak bir köye çıkmıştı. Benim de aklım az buçuk eriyor o zamanlar..  Kocaman bahçesi olan bir ev tutmuştuk.. Yan tarafımızda da komşumuz Hatice teyze oturuyor..

Bahçemize çıktık, toprakla suyu karıştırdık başladık kremamızı yapmaya..O zamanlar  biz ona çamur demiyoruz, pastamızın kreması  diyoruz ( mahsuscuktan). Bir de evden annemin tepsisini aşırdık.. güzel güzel pasta yapmaya başladık.. Ablam dedi ki,sen pastanın arasına koymak için yaprak topla.O sırada ben kremamızı yapıcam..(yapraklar kek olacak güya…)

Ben yaprak toplamaya çıktım. Bahçemizde ağaç var, fakat kocamanlar .Boyum yetse yaprakları toplayacağım da 😀 Ulaşamıyorum ki.. Eli boş ablamın yanına dönmek olur mu? Olmaz tabiki..

Benim gözüme de, ay çekirdekleri çarpıyor.. ( Ay çiçiçeklerinin ,çekirdeklerini boşaltmışlar,o kalan sap kısmını da oraya yığmışlar…) Bir tane aldım ve ablama götürüyorum.

Ablam beni görünce kızdı,’ çok geç kaldın krema donduuuuuuu!!!!.. ‘(Ben ne yapayım? Ağaca ulaşamadım.Yaprak toplayamadım. )Bu  ay çiçeği olmaz mı diyorum? Ablam diyor ki, gel bunlardan daha çok alalım..Bunlar daha güzel olur..

Yığınla duran ay çiçeklerinin yanına gidiyoruz, Diyorum ki ablama, gel bunlarla oynayalım.. 😀 Peki nasıl oynayacağız?

(?) Hümmmm, bizim bir tane depomuz olsun ,oraya bunları taşıyalım diyorum. (Depomuz neresi olacak peki? )Hatice teyzenin penceresi açık, orası depomuz olsun,içeriye fırlatalım.. (Hatice teyze de tarla da çalışıyor, eşi de yıllar önce vefat etmiş.. Evde kimsecikler de yok.. Bu arada ev de tek katlı..)Biz başladık onları içeriye fırlatmaya..O kadar hoşumuza gitti ki, onlarca o saplardan içeriye fırlattık..

Annem gelmesin diye de ,arada bir eve gidip biz ablamla bahçe de oynuyoruz diyorum..  😉 Annem de aferin kızım bahçeden dışarı çıkmayın diyor.. Sonra yorulduk eve geldik. Akşam yemeğini filan yedik,kapı çalınıyor… güm güm gümmmm 😀

Hatice teyze nefes nefese diyor ki, benim ev çok kötü.. Bir oda dolusu ay çiçeği sapı atmışlar.Nasıl temizlicem,kim yapmış bilmiyorum..Siz bişiy gördünüz mü diyor? Kim atar ki onları pencereden? (akıl karı değil tabiki..) Sonra benle ablamın kızarmasından annem durumu anladı 😀 Burdan sonrasını anlatmak istemiyorum…

Not: Annem ,önce Hatice teyzeyle evi temizledi.. Sonra da bizi… 😀 😀 😀

Responses

  1. ayy süpersiniz yani depo haa.. kadının evini mahvetmişler 😀 hakkaten oyuna baya kaptırmışsınız kendnizi. senin bi de annenin yanına ikide bir gidip biz oynuyoruz demen… 😀 ne güldüm yaaa..

  2. Bir oda dolusu ay çiçeği sapı atmışlar..

    Yani Tebrik ederim 😀 😀

    çocukluk işte

    Güzeldi

  3. Çocukken ne güzel eğleniyorduk .. Bide dayak felan olmasa 😀 ayrıca sizinkide tam şeytanlık yani nerden aklınıza gelir ayçiçeklerini evin içine doldurmak .. 🙂

    Çocukken bizde evin önündeki yola çivi döşerdik gelen arabalar tabi arada bi duruyolar yolda, bizde hiç çaktırmadan adamların lastik değiştirişine bakardık tabi 2. sefere yakalandık 😦 adam ordan iki kere geçince 🙂

  4. 😀 Her çocuğun çocukken böyle anıları olmuştur.Sanırsam yaramaz bir çocukmuşsun 😀

  5. @dailylifeguide, neden böyle bir oyuna kalkıştığımız komik.. 😀 Tabi hatice teyzenin evi de mahfolmuştu.. 😀
    @webisweb, bence de çocukluk işte 😀 Çok ta yaramazmışız yahu..
    @mizanger, sizin de bizden kalır yanınız yokmuş.. Allah iyiliğinizi versin ama yaramazlığınız çok uzun sürmemiş,ikinci seferde yakayı ele vermişsiniz 😀
    @enes39, hanım hanımcıktım, hiç yaramazlık yapmazdım 😀 (her çocuk yaramaz olmalıdır yoksa çocukluğun tadı çıkmıyor)

  6. Çocukluğumu özledim :.( Mahallede ki teyzelerin terlikle kovalamasını özledim 🙂

  7. Ah çocukluk yok mu :p

    Hep ablanın suçu. O sana mani olmalıydı. Yanlış örnek olmuş. Kendine suç bulma. 😀

  8. @ferdi gürtekin, yanılmıyorsam ilk defa yorum yaptın, biz sana hoşgeldin diyor ve aramızda bulunmandan mutluluk duyuyoruz diyoruz.. gelelim terlikle kovalama meselesine D: bize de teyzeler gürültü yapmayın diye kızarlardı.. hatta topumuzu keserlerdi.. Bi gün yüzü görmeden büyüdük 😉
    @immortalance, bence de hep ablamın suçu, ben kremamızı yapsaydım hiç sorun olmayacaktı.. Olayın çıkışş noktası tam burası işte.. 😀 zaten bende suç yok 😀 masumum.. ufakım 😀

  9. Ben de hoş bulduk ve sefalar getirdim diyeyim 🙂 Ah o teyzeler çocukluğumuzun korkulu rüyalarıydılar 🙂
    Fakat kova kova çocukları şimdi hepsi internet cafelerde… nerde o eski çoluk çocuk sesi… Artık dışarda top oynayan çocuk kalmadı.. Hep bu teyzelerin yüzünden 🙂 Kesin Microsof’la beraber çalışıyorlar 🙂 Microsoft’un özel timi bunlar 🙂

  10. @ferdi gürtekin, Malesef hepsi cafelerde dediğin gibi.. Hem oyun oynatmazlar hem de cafe ye gidince neden gittin derler 😀 Çocuklar için boş alanlar olmalı..Gerçi sitelerde var fakat halen teyzeler top oynayanlara kızıyor..Fakat teyzelerde haksız değil çocuklar oyun oynarken çok gürültü yapıyor.. Herkes haklı konumda bir bakıma..Büyük şehirlede ise ne top oynayacak alan var, ne de çocuklarla uğraşacak teyzeler.. Çocuklar kreşlerde,teyzeler ise ya işte ya da evdeler… 😀
    Bu arada biz de burada iyice evebeyn havasına büründük.. 😉

  11. 🙂 Sizi yaramazlar sizi! :))

  12. @zehra fındıklı, ablacım olur o kadarcık 😉


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

