Gönderen: esraycr | 06/06/2009

ZEVCE’N ESRA DİYOR Kİ,

Ufacıkken bile dualarımdaydın,’ Allah yar ve yardımcısı olsun kötülüklerden korusun’ derdim..Seni tanımadan sevdim,senin yokluğunda seni dualarımdan eksik etmedim. Kader bizi nerede (?)ne zaman (?)karşılaştırır ya da karşılaştırmış mıdır bilmiyorum?

Unutma , ben seni beklerken namusumuza iffetimize toz konduracak şeyler yapmadım. Tamam, kabul ediyorum ufak tefek göz kaymaları olmuştur, ( 😉 )O da sen misin acaba diye? (vallahi kötü niyetim yok)Senin olmadığını anladığım andan itibaren başımı öne eğmesini bildim.. Kimseyle utanılacak şeyler yapmaya kalkışmadım..Rabbim de sana böylece gelmemi nasip etsin..

Peki ya sen? Ya sen nefsine uyup..? ? ? Tamamlayamıyorum cümlemi bile.. Çünki senin için öylesine güzel bir yer yaptım ki yüreğimde, oraya baksana ben bile toz konduramıyorum.. ı_ ıhh  yapmaz benim canım.. Benim seni beklediğim gibi sen de beni bekle.. (Ben erkeğim filan mı diyorsun? (!) )

Bak canım, sana helal olmayan kişilere sen el uzatırsan.. Hakkın olmayana, helalmiş gibi davranırsan.. Unutma ki bana da birileri helaliymişim gibi davranır.. (Aman aman Allah muhafaza..)Bu kulağına yine de küpe olsun..

Nefsine peygamberimiz bile itimat etmezken, seni de Rabbim nefsinle baş başa bırakmasın.. Bir gün bu yazıyı sesimden dinleyeceksin.. Hanımının arkandan konuştuklarını öğreneceksin 😀 Şimdilerde canın sıkılıyorsa,nasıl vakit geçireyim diyorsan(?) Otur,  adam akıllı çocuklarımıza ekmek parası kazanmak için uğraş..Yavrularımız ser sefil ortalarda kalmasın.Hayat şartları zor diyor büyükler..

Bir de unutmadan sakın bana sevgilim olur musun deme? Biz haram yoldan helal’e ulaşılmaz diye öğrendik böyle de büyüdük.. Sevgilim olma.. Zaten ben sevgilim olsun istemiyorum.. Şuanlar da da kimseler yok hayatımda, umarım seninde yoktur.. Eğer varsa da utanılacak şeyleri sakın yapma(!) Kırdırtma bana kafanı… (Sıpaaaa..) 😀

Canım benim sen yokken senin için yazdığım bir çok yazı var.. Zamanı gelince beraber okuruz.. (naz yapayım azıcık)  Şuan da üzerine sağlık hastayım.. Başım varya ağrıdan çatlıyor,ne haldeyim görsen yat, uyu Esra’m dersin…. Ama bak sevildiğinin kıymetini bil, pc başında senin için dil döküyorum.. 😀

Bak şarkının sözleri seninle benim için yazılmış..

(Seni yerlerde göklerde bulamazlarken..

BEN  de gizli olduğunu sezenler olmuş..

….

..

.

Aramızda; dağlar,yıllar,yollar  var iken..

BENİ ,sana sımsıkı sarılı görenler olmuş..)(Ümmü Şen, Derya Köroğlu)

Bence anladın yar her şeyi (dimi?) (di diyorsun, duydum ..duydum 😀 )… Şimdi uslu uslu bekle beni bakayım.. Sesim sana gelmese de ben hissedeceğini biliyorum.. (Rabbime emanetsin)

                                                                                                                                                           ZEVCE’N ESRA…   😀

Reklamlar

Responses

  1. Esra , senin gönlünü kaptırmışın birine son iki yazıdır bunu belli ediyorsun :D.

  2. @enes, ne son iki yazısı ben bunu iki aydır belli ediyorum 😀 (şaka yapıyorum 😀 )

  3. Yaw senin arşivinin hepsini okumuşumdur aşk yüklü iki yazı var onlarda bunlar.

  4. @enes, önce Allah razı olsun okuduğunu biliyorum yorumlarından..
    Fakat yazılarımın ara cümlelerinde bişiyler yazmıştım özel hayatımla ilgili..
    evlilikle ilgili yazım üç beş tane var.. aşkla ilgili de var.. kardan adamımız var.. bak düşündükçe aklıma geliyor:D Sen arşive tekrar göz at en iyisi.. 😀

  5. esra ne güzel dile getirmişsin… muhterem eşin, birgün bunları okuduğunda şımaracak ama ben söyleyeyim 😀

  6. @çiğdemm, inşallah şımartılmayı hak ediyordur kendileri.. ama bak şimdiden söyleyim rezil ederim vezir de 😀 Ben evlendiğimin ilk günü ‘sakın evlenmeyin’ başlıklı yazımı yayınlarmışım 😀

  7. 🙂 hiç sanmıyorum öyle bir yazı yayınlayacağını… çok güzel bir yazı olmuş gülümseyerek okudum. aşk içindeki sınırsız şefkati ortaya çıkarıyor. İnşallah gönlüne göre birini, o birini bulursun ve hayatın boyunca mutlu mesut yaşarsın..

  8. @daily, 😀 teşekkür ederim.. dediğin gibi değişik duyguları da ortaya çıkarıyor.. şefkatken bu bazen, bazen acıma, bazen kızgınlık , bazen özlem.. cümlemiz için, son cümlene amin diyorum 😉

  9. amiiiiiiiin 😀

  10. Son derece güzel olmuş…

  11. @orijinal delikanlı, eyvallah.. 🙂

  12. Rabbim kalbin kadar temiz insanevladı nasip etsin nikahına inşallah…

  13. @kalderavolkan, ablacım amiiiiiinnnnnnnn inş.. 😀 çok sağolasın…

  14. Gecenin şu saatinde, yazdıklarınızı okuduktan sonra tabiri caizse içim ısındı. O kadar içten, samimi, güzel yazmışsınız ki. Allah inşallah gönlünüzde olanı hakkınızda hayırlı eyler yada hakkınızda hayırlı olanı gönlünüze eyler. Bu arada kandiliniz mubarek olsun 🙂

  15. 🙂 allah razı olsun.. Teşekkür ediyorum, karalamaya çalışıyorum bir şeyler 😉 hangimizin yüreğine hangi sevgi yakışacağını en iyi allah bilir.. hepimizin gönüllerine yakışan sevgiyi koysun.. sizin de kandiliniz mübarek olsun 🙂

  16. Benim biriktirdiğim (hâlâ) sahipsiz mektuplara benzemiş biraz 🙂

    Allah kimseyi sahipsiz ve mektupları muhatapsız bırakmasın.


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: