Gönderen: esraycr | 06/06/2009

YILLAR SONRA ÇOLUK ÇOCUĞA KARIŞIRSAK..

Yıllar sonra’sı…Sizlerle olmak ümidiyle.. (Kırarsam,üzersem af ola.. Sadece amacım gülümsete bilmek..)

Çiğdem’e.. Bugün işe giderken bir çocuk gördüm. Beş kediyi yanına almış onlarla ilgileniyordu.Kendimi tutamayıp sordum.Senin annenin ismi ne yavrum? Çünkü senin çocuğun olma olasılığı yüksek geldi..  😀

Zehra fındıklı’ya.. Ablacım bu günlerde benim kız tutturdu illa fotoğraf makinası alalım diye.. Sen yıllardır bu işin içindesin diye Zehra abla’na sormadan almayalım dedim.. Ne de olsa yıllardır kullanıyorsun maşallah.,Markasını bi zahmet yazarsan seviniriz:D

Enes subaşı’na.. (Enes’in kızı blogda bir yazı yayınlar..) ‘esraycr’nin kızının blogunun arka paneline girdim’(!) ve (Enes’in kızı yazının sonunda der ki) yıllar önce de esraycr babamın blogunun arka paneline girmişti… 😀

m.Çakır… İçime dert oldu, yıllardır m.Çakır benim bloguma yorumlarını çok görmedi..Fakat onun bloguna neredeyse hiç yorum yapamadım..Ne kadar karşılıklı olmasa da bu duruma üzülüyorum. Ve oğluma  vasiyet bırakıyorum,annen yapamadı sen yap ve o bloga bol bol yorum bırak…:D

Hayatcemresi ve papatya prensesine.. Evlenince ikinizin blogu sürekli pc imde açık kalacak.. Yoksa eşim yemek yapamıyorsun diye beni kapı dışarı atarda..Bol bol blogunuzdan tarif almaya geleceğim.:D

Mizanger, yıllar önce senin bloguna geldiğimde günde iki üç tane den fazla yazı yazmış olurdun… Yaş ilerleyince nasıl oluyormuş? Hafta da bir yazıyorsun şimdilerde….Ne de olsa benim gözler gibi senin gözler de eskisi gibi değil..Klavyeyi zor görüyoruz..

Kaldera&volkan’a.. Abla hayırlı olsun,  volkan evlenmiş.. Hadi bakalım ,gelin kızımıza yap birazcık kayınvalidelik.. Torunlarının isimleriyle de blog açman dileklerimle..Mutluluklar diliyorum 😀

Aytekin’e..  ahh ahh biz senin liseyi bitirme hallerini de blogunda okumuştuk, şimdi gelipte oğlunun liseyi bitirme haberini vermen gözlerimi yaşarttı..

Kedice’ye.. (wordpress kullanır ve yıllar sonra ona yaptığım yorum) Sevgili kedice kardeşim, space se geçeyim diyordun ya sonunda geçtin..Yıllardır ben bu günü bekliyordum 😀 hayırlı olsun…

Resul aydoğdu’ya..  Canın halen mi sıkkın senin?..Bırakın artık kardeşimin canını sıkmayı..

Dailylifeguide, Maşallah bu hatun un kızı da annesine çekmiş 😀 Annesi de yapılan yorumlara hemen cevap verirdi.

Burak budak..  Belki hanım’ın la link ekleme konusunu konuşabilirim..Senden umudu yıllar önce kestim ben..

Mehmet (gazanya), blogumu ilk açtığımdan beri düşünceleriyle yalnız bırakmayan kardeşim, yıllar sonra da kapatırken blogumda düşüncelerinin olması dileğimle..

Responses

  1. Ahh şu lise ahh bi bitiremedim gitti yüzdük yüzdük kuyruğuna geldim 4. sınıfta kaldım heralde 😀

  2. 😀 yaaa esracım süper bi fikir olmuş valla. bi an düşündürdün yıllar sonra nası olacak diye.. zaten bilinçaltında hala bir merak konsuydu iyice öyle oldu 🙂

    Benden de sana olsun bakalım :

    Esra’ya.. bak güzel kız annen de zamanında “kardeşlerimiz” diye bağrına basardı insanları. sen de öyle tut kardeşinin elinden tamam mı, hiç bırakma 🙂

  3. @aytekin, allah korusun..umarım geçersin,güzel haberlerini bekliyorum 😉
    @daily life guide, inşallahh yıllar sonra da bu yorumlarımızı okuyup yüzümüzden tebessüm eksik olmaz.. Blogculuğu çocuklarımıza bırakalım onlar da bizim gibi devam etsinler.. Bu arada çok teşekkürler yıllar sonrası fikrin için 🙂 Şimdi biz kardeşiz seninle yıllar sonra da çocuklarımızın olması ümidiyle.. 🙂

  4. “Enes subaşı’na.. (Enes’in kızı blogda bir yazı yayınlar..) ‘esraycr’nin kızının blogunun arka paneline girdim’(!) ve (Enes’in kızı yazının sonunda der ki) yıllar önce de esraycr babamın blogunun arka paneline girmişti… ”
    😀 Sen benim blogdaki “Pepsi Yaşatır Seni”‘ye bak bir :D.Ne hayalperestsin:
    “bugün her okuduğum yoruma gülüyorum heralde yaz gel,nce blogcuların yaptığı yorumlar renklendi, ya da ben bugün hastayım evde oturuyorum bunu bildiğinizden moral olsun diye yapıyorsunuz:D Çok çok çok güzel olmuşş slogan..”
    Roller değişildi bu gün 😀
    İyileştin sen anladım 😀

  5. 🙂 inşallah birgün tanışmak nasip olur da gerçekleştiririz bu yorumlar 🙂

  6. Yıllar sonra yazacak yazı bulamadığımızda bloğu kapatmayacağız. bu yazıları gündeme getirip, acaba neler konuşacağız. Eğer yaşıyor olursam, şu yıllarda yazdıklarımızı kimbilir nasıl eleştireceğim.

    Ne de olsa insan yaşlanınca daha bir agresif oluyor ya 🙂

  7. Canım benim yaa süpersin! Çok yaşa emi!…:)) Rabbim cümlemize hayırlı sağlıklı bir ömür nasip etsin…:)

  8. @enes39, malesef halen hastayım, burnumun tıkanıklığı gitse başka bişiy istemiyorum..sabaha kadar uyuyamadım, 8 gibi sabah dalmışım uykuya..
    @mehmet,yıllar sonra blogumuz yeni sahipleriyle buluşacak..Allah uzun hayırlı huzurlu sağlıklı ömür nasip etsin cümlemize… 🙂
    @daily, inşallah nasip olur. amin 🙂
    @zehra fındıklı,amin ablacım 🙂 teşekkür ederim 🙂 Cümlemize inşallah allah hayırlı ömür verir.. 🙂

  9. nasıl korkuttun beni bilemezsin.. yazı biraz veda gibi olmuş, kapatıp gidiyorsun sandım 🙂 buarada çocuğun cevabı ne oldu, hayır benim kayıp bi kızım varda 😛 heryerde arıyorum onu 🙂

  10. @çiğdem, yok yok buralardayım şimdilik 🙂 sadece biraz hepimizi yıllar sonrasına götürdümm 🙂 büyüyüp evlendiğimiz çoluk çocuğa karıştığımız ve yolda gördüğüm bir çocuğun kediyle ilgilenmesini görüp aklıma senin geldiğin yıllarr.. 😀
    Senin kızın annesi kedilerin peşinden gitmiştir 🙂 annesinin kızı kaybolmaz bişiy olmaz 😀 her şey kontrol altında 😀

  11. Esra linkim çıkıyor mu foruma sordum dediklerini yaptım.Bende gözükmüyor ):

  12. hehe 🙂 Ben kaldero volkana bayıldım en çok:) inşallah o günleri de görürüz..:)

    mutlu haftasonları canım 🙂

  13. @enes, linkin burada gözüküyor şuan 🙂 bence olmuş..
    @papatya prenses, seninki de güzel 🙂 kaldera volkan ablanın ki si gerçekten komik oldu 😀 inşallah onunda hoşuna gider.. 😉

  14. Esra bak şimdi böyle dedin bütün ilham gitti konu bulamıyorum 😦

    Ne güzel günde 3-4 tane makale yazıyodum yaşlılık felan dedin içim sıkıldı.

  15. @mizanger, ilhamına söylerim ben hemen eski yerine gelir:) yıllar sonrasında az yazı yazacağını düşünüp şimdiden bunların acısını çıkar bence..
    için sıkılmasın ya hu gülümse diye yazmıştım..

  16. Şöyle ki ilginç bir konu olmuş. 🙂 Üretkenlik bu olsa gerek… :))

  17. @immortalance, ben de diyorum ki kimi unuttuk.. seni unuttuk ya.. kusuruma bakma hastayım ya o bakımdan işte öyle.. 🙂
    immortalance’ye.. ( yıllar sonra sana soracağım..) bu kadar yorum alıyorsun sırrı nedir? CEVAP: sevgili esra kardeşim, yıllardır bloguma bir bayan elinin değmesi gerekiyormuş, hanımımla blogumuza el atınca, benim yaşantımı değiştirdiği gibi blogumun da kaderini değiştirdii.. 😉

  18. Biz seninle ne zaman kahve içmiştik ki ? 😀 Ara sıra can sıkkınlığı bende bahane 🙂 Hem benim canım sıkılmasa belki de çoktan çıkmıştı o 🙂

  19. Ben de oğlunun yorumlarını onaylaması için benim velede vasiyet edeceğim.

  20. @resul, kardeşim ne demek istiyor? kırk yıl hatırın yok mu ben de diyorsun 😀 ne demek ne zaman kahve içmiştik.. Çıkmaz çıkmaz.. senin canın hep sıkkın.. Blogunda başka bloglara yaptığın yorumlarda okuyorum 😀 Ama anladım ben demek istediğini..
    @m.Çakır, sen büyüme, çoluk çocuğa karışma, velede vasiyet edecekmiş 😀 Babasının aslanı..filan demeni beklerdim de:D 😀 😀

  21. Oyyy gitmez mi? Rabbim inşallah o günleri göstersin ve biz hala birbirimizden haber alabiliyor olalım :))
    Süper olmuş ellerine sağlık, ama ben kayınvalidelik yapamam ki:/ Hatta nefret ettim o kelimeden. Ben anne olsam :PP Gelinime de anne, oğluma da anne, damadıma da anne, kızıma da anne :))

  22. spaces ten geldik spacese mi döneceğiz yani 😀

  23. @kalderavolkan,sağolasın ablacım, anne’lik sana hep yakışıyor, damatla gelinimiz şanslı desene..
    umarım ilerde kaldera da senin gibi ona annelik yapacak bir aileye gelin olur.. tabi ki, volkan da… 😀
    @kedice, 😀 yorumlarında çok görüyorum, hep özlemin var sanki.. 😀 o yüzden böyle yazdım.. biz seni wordpress te görmekten memnunuz 😀

  24. Esracığım,bu yazına google’de başka bir şey ararken denk geldim,çok güzel ve insanın yüzünde tebessüm ettiren bir yazı,ağzına kalemine sağlık,sevgiler…
    http://hayatcemresi.wordpress.com/

  25. @Hayat cemresi, 🙂 iyi ki de denk gelmişsin..hoşuna gittiğine çok sevindim ablam 🙂


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

