Gönderen: esraycr | 05/06/2009

hasta oldum.. (bu arada yarışmaya katılmak isteyen var mı?)

Ne oldu bana ya, gece birisi mi dövdü ne yaptı? Ahlanıp vahlanmaya başladım.. her tarafım ağrıyor. Sinüzit im aktif hale geçti yine, bu ağrılar bana hiç yabancı değil.Sersem gibi hissediyorum kendimi. Başım ağrıdan çatlıyor..

Şikayetlerim artmaya başlayınca ablamı da alıp doktora gittim. Yeni mezun olduğu her halinden belli olan bir hekimimiz vardı. Fakat çok güzel anlattıklarımı dinledi ve değerlendirmeye aldı. Gerçekten iyi muayene etti. Güler yüzlü ve sempatik bir bayandı.. İşini hep böyle yapar inşallah diyorum…

Bu arada benim uzun zamandır düşündüğüm bişiy vardı. Blogda yarışma yapmayı planlıyordum. Kardeşlerimizden kedice benden daha önce davranıp sabah haberi verdi. Yarışmaya katılmak isteyenler şartlarına buradan bakabilir.. Hemen aklıma Zehra ablam geldi 😀 Çünkü Zehra abla güzel fotoğraf kareleri yakalıyor..

(Allah hepimizi sabreden ve şükür eden kullarından eylesin.. Hayırlı cumalar kardeşler.. )

Responses

  1. Geçmiş olsun.Kameramı kaptım yarın çekerim 😀

  2. haa düzenleme yapmışsın tamam:D anladım jeton geç düşüyo vesselam:D

  3. çok çok teşekkür ederim

  4. öncelikle geçmiş olsun. yarışmadan haberim var benimde 🙂 destekçinizim 🙂

  5. Geçmişler olsun, sen çekyattan onca şikayet edersen o da seni hasta eder 😛
    Bakem şu yarışmaya :))

  6. Geçmişler olsun güzelim. Bu arada önerin için çok teşekkürler, tamam dedik amma! nasıl olacak bakalım… :))

  7. Geçmiş olsun bu aralar hafalar pek tekin değil bi yağmurlu bi güneşli dikkat etmek lazım ..

    Fotoğraf yarışması olayıncada bende telefonun kamerasından başka kamera yok sony ericson w810i 2mp + autofocus yeterli çözünürlük için 😦

  8. Geçmiş olsun Esra.. Rabbim acil şifalar versin…

  9. @kardeşler.. allah razı olsun.. Bugün bir ara ağladım ağrılarımdan, şifayı kaptım.. :S :S :S :S

  10. çok geçmiş olsun öncelikle. Allah acil şifalar versin..
    yarışma içinde herhangi bir kamera olabilir önemli olan bana göre bakış açınız..

  11. hıhh ben de güzel çekiyorum neden aklına gelmedin bööö 😛

    sinüzit başa bela bir illet, Allah şifa versin..

  12. @kedice,çok sağolasın kardeşim.. ama halen iyileşemedim ya.. evde bi köşede yatıyorum.. :S
    @papatya prenses, hastayım yaa cidden hastalığıma ver prensesim 😉 malesef başa bela.. keşke grip olsam faranjit olsam ama sinüzit olmasam diyorum.. perişanım günlerdir… :s


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

