Gönderen: esraycr | 04/06/2009

HIIHHHHH (!)

Üniversiteye girmeye hak kazanınca, evden çıkarken odama iki kere bakmıştım. Ne de olsa uykusuz geçirdiğim gecelerin en yakın şahidiydi..Üzüldüğüm sevindiğim bir çok olayı biliyordu. Aramızda özel bir bağ vardı, mesela misafir çocuklarını odama sokmaktan hiç haz etmezdim. Ufakken oynadığım oyuncaklarımın birkaç kötü muamele görmesinden sonra, evimize gelen küçük çocuk varsa,odamın kapısını örtmeyi ilk işim haline getirdim..

Krem rengi perdeler, kıyafetlerimin olduğu dolabım, yatağım, giyindikten sonra baktığım aynam..  silip süpürdüğüm ve benimsediğim odam..  İçinde bana ait eşyaların ve bana ait duyguların olduğu bir tane de balkonu bulunan odam..  Yeri geldiğinde ders çalıştığım,yeri geldiğinde kendimi dinlemek için çekildiğim minik odam..

Eve bu seferki gelişimde ne gördüm söyleyeyim mi?

Kahverengi tonlarında  kanepeler.. Kahverengi perdeler, yerde benim odamın olmayan bir tane halı.. İyide bu oda benim odamdı? Benim eşyalarım? Benim dolabım? Yatağım?…

Anneeee …aşk olsun demekten kendimi geri alamadım ,çok üzüldüm.. İçime dert oldu.. Oda berbat gözüküyor.Annem bir de demez mi? ‘Esra bak bu kanepeler çekiliyor, burada yatarsın.. ‘ Geldiğimden beri de o çekilen her neyse işte onun üzerinde uyuyorum.. Hiç rahat değil, gece on kere uyanıyorum..  (!) alışamadım bir türlü.. Kıyafetlerimi odamda (ki artık benim  değil) koyacağım yer bile yok.. 

Gerçekten çok bozuldum, diyorum ki  yine buna da şükür, hiç odası olmayanlarda var.. Ama benim bir yatağım bir odam vardı ya.. Benim kokum sinmişti..Aşk olsun anne …

Demeden de edemeyeceğim,o çarşaf uyurken toplanıyor.O kanepe midir neyse işte onun üzerindeki çizgiler koluma filan çıkıyor..sabahları on dakika o izlerle dolaşıyorum.Hiç alışamadım,hem de hiiçççççç….HIIIIIIIIIIIIIIHHHHHH(!)

Responses

  1. :)) canım benim yaa alışkanlıklardan kurtulmak kolay değil bilirim…
    ee napıcaksın başka çare yok! anneler ne derse o olcak!

  2. ahahaha 😀

    seni çok iyi anlıyorum. bi de şöylesi var. kardeşin var mı bilmyorum da aynı odayı paylaşıyoduk, bir yandan da kendi evimiz yapılıyordu. ben yıllarca o yeni evimizde odamın hayalini kurmuştum. ve şuan o eşyalar kardeşimin oldu, herşey, oda da dahil. yine böyle bi koltukta misafir olarak geçinip gidiyorum gittiğimde…

    hayat çok nankör..

  3. sevgili yavrum, onaltı yıldır kulandıgın odanın artık yenilenmesi gerektigini düşündüm.. oyüzden böyle bir yenilik yaptım, zamanla alışırsın .insanoglu adapte olmaya alışıktır …artık birgençkız odası oldu, alışman ve iyigünlerde kullanman temenisiyle yavruşum… şükret biz beşkardeş biryatakta yatıyorduk .yinede o günler çok güzeldi .. malesef artık dördümüz bir araya geliyoruz ,aramızdan ayrılanın ruhuşad olsun ..biryatakta degiliz fakat bir yürekteyiz.. sevgiler kızım öptüm..

  4. @zehra fındıklı,ablacım yapacak bişiy yok anladım ben:D umarım alışırım..
    @dailylifeguide, kardeşinle aynı odayı paylaşmak ne demek bilirim 😀 ablamla aynı odayı paylaştığımız dönemi hiç hatırlamak bile istemiyorum.. ben çok dağınığımdır ablamda aşırı düzenlidir.. benim arkamdan odayı toplamaya zor yetişirdi 😀
    @annemmm, yenilik güzeldir ama benim odamın bozulması benim için bir yenilik olmuyor 😀 hem oturma grubu var odamda 😀 beni misafir olarak mı görüyorsun artık? genç kız odasıyla misafir odasını ayırt edebiliyorum 😀
    her şey bir yana kapının önünde bile yatırsan ben sana bişiy der miyim? Kurban olurum ya.. Kusura bakma işte konuşuyorum 😀 😀 😀

  5. İnsanın kendi odası gibi yok.Bereket okulum yaşadığım şehre çıktı, evimden ayrılmadım.Geçmiş olsun, umarım yeni odana alışırsın 😀

  6. Çekyat çok kötü bir yatak , çekyatta yatacağıma yerde yatarım daha iyi 😦

  7. Sanırım belli bir yaştan sonra her evde olan biten sorunlar. Artık sen misafirsin, evlen demenin başka bir yolu sanırım 🙂

    Mesela, bizim evde giyecek pantalon felan bulamam. Anneme sorduğumda “Sen hâlâ burada mısın?” diyecek oluyor da diyemiyor 🙂

  8. evet esracım, mehmetinde dediği gibi sen o evde misafirsin artık 🙂 acı ama gerçek, benide annem en ufak ve en arkadaki odaya atmıştı 2. senemde,(yatağım,dolabım,çalışma masamla neyseki) önce koydu tabi ama sonra alıştım.

  9. @enes39, oh şanslısın ki okulun farklı şehre çıkmamış.inşallah alışırım diyim artık.. 😉
    @mizanger, evet beni anlayan birisi çıktı:D aynen katılıyorum sana..
    @mehmet, çok güldüm yorumu okuyunca.. bencede ben artık evde misafirim sanırım. baksana odamız bile yok ;)sanırım ben büyüdüm 😀 hatta bizler büyüdük.. Allah hepimize hayırlı kısmetler versin.. neyse ben çok konuşmayayım,(benim blogumu annemde okuyor) annem utandırır beni sonra.. Evlenmek mi istiyorsun filan der,hoş onlar beni evlendirmek istiyor bence.. (yatacak yerim olmadığından diyorum):D 😀
    @çiğdem, durun kardeşlerim ya kendimi gelin gibi hissettim 😀 Psikolojim bozuldu, benim anlamak istemediğim şeyi hepiniz yüzüme vuruyorsunuz 😉 Bu arada çiğdemcim, annen en azından eşyalarını yok etmemiş,benim eşyalarım ortalıkta hiç yok 😀


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

