Gönderen: esraycr | 02/06/2009

TEŞEKKÜRLER VODAFONE..

Sormak istediğim kafama takılan bir soru vardı.Vodafone hattımla ilgili.. Sitelerine girip ,müşteri hizmetlerine mail attım. Maili attıktan on dakika sonra müşteri hizmetleri (numaramı arıyarak)bana döndü. Şaşırdım. Sonrasında ise mail kutuma baktığımda, müşteri hizmetlerinin attığı iki maili gördüm.Gerçekten hoşuma gitti..

Ne kadar güzel, işlerini ve bizim sorularımızı dikkate almaları..Keşke tüm kurumlar bu şekilde çalışsa (!) Sorduğum sorunun cevaplanmasından öte, kısa sürede dikkate alınmam, işlerini ciddiye aldıklarını göstermeleri tebrik edilesi geldi.

Bu arada yanlış anlaşılmayım, hiç vodafone da çalışan tanıdığım filan yok 😀 Ya da vodafone ‘la (bendeki hatları dışında) hiçbir bağlantım yok 😀 (Yani reklamlarını yapacak değilim )

Tekrar tekrar teşekkür ediyorum…

Responses

  1. Baoş vakitlerine gelmiştir yoksa en az 2 güne dönüyolar bırak aramayı mail bile 2 günde geliyo..Gene sen şanslıymışsın 😉

  2. Bende mi geçsem vodafone ne yapsam.:))

  3. @mizanger, boş vakitleri miydi bilmiyorum..Bana davranışları güzeldi..Eğer size bu muameleyi yapmazlarsa hemen buraya yazıp yuhluyoruzzz!! iyi yapınca işlerini tebrik edelim,kötü yaparlarsa da tepkimizi dile getirelim… 😉
    @zehra fındıklı, Ablacım benim vodafone_turkcell_avea hepsinden bi kaç tane var.. Arkadaşlarınız hediye olarak hat alırsa böyle oluyor.. Gerçi sadece arkadaşlarım değil,ailemden de alanlar oldu.. 😉

  4. ist.da faturalı hattım vardı ve bunları kapatmışım. ve malum ist. odası kimseye güven olmaz diyerek acaba kapanmışlarmı diye bayilerinden 3 şirketede başvurdum üzerime açılmış faturalı hat varmı diye. çünki biliyorsunuz bir kimlik fotokopisiyle iş bitiyor 😀
    dedilerki dilekçe ile 3 şirketede ayrı ayrı fax çekin cvp bekleyin.
    yaptım
    vodafone fax çektiğim günün akşamı döndü (teşekkürler)
    turkcell yaklaşık 1 hafta sonra döndü
    avea ise ben fax çektiğimi bile hatırlamazken 😀 20 gün sonra döndü
    yorum sizden artık..

  5. daha yeni bi yanlışları olmadı 😀 olunca okkalı bi yuuuuuh çekeriz 😀

  6. Vodafone’ın Türkiye’ye gelmesi iyi oldu.İyi hizmet veriyor gerçekten.Vodafone’dan memnunum ve anladım ki tek memnun ben değilmişim 😀

  7. @kedice,avea ya bir daha dönüp deseydin ki, cevap vermeseydiniz bari.. kusura bakmayın rahasız ettim filan 😀
    @mizanger, tamam:D olsun hele bakalımmmm!!:D
    @enes 39, hepimiz memnunuz şimdilik 😀 ama şimdilik… 😀

  8. Vodafoneden aveaya geçtim ama tekrar döneceğim vodafoneye çünkü çevrem hep vodafone :S

  9. evet elbetteki her iki operatörün de iyi yanları var ama 7 yıldır turkcell kullanıyorum ve memnunum. 😀

  10. @aytekinet, gerçekten çevre de önem li hat alma hususunda:D
    @kedice, benim ilk aldığım hat turkcelldi:D daha doğrusu annem almıştı 😀 O hattı beş altı yıl kullandım,bir gün bir mesaj geldi, hediye kontör kazandınız diye:D verdikleri hediye kontör 2 kontördü:D ve çok kızmıştım.. kaç yıldır kullanıyorum , dalga geçer gibi 2 kontörü yolluyorlar demiştim:D hiç yollamasalardı keşke:D o an farklı bir hat almaya karar verdim:D vodafone hattım oldu, hemen hediye kontör filan vermişlerdi… bu arada tüm hatları kullanan birisi olarak avea gerçekten avantajlı arkadaşlar:D haberiniz olsun:D

  11. İyiki Avea var İyiki Vodafone İyiki Turkcell var

    Ne güzel rekabet var ..rekabet oluyor biz kazanıyoruz

  12. Esra bizden taraf bi sitem edermisin 🙂 hiç konuşamıyoruz 5 dakkada bi kesiliyor hiç memnun diiliz 🙂

  13. @webisweb, aynen öyle rekabet oluyor bizim de işimize geliyor:D Fakat bir yönden de kötü, ders çalışacağım sırada yurtta arkadaşlarımın bu sınırsız hatlarından faydalanmaları hiç hoşuma gitmiyor:D saatlerce konuşuyorlar.. bazen diyorum daha pahalı olsa konuşma.. 😀
    @ülhak, kardeşim ben sana çözüm yolu buldum 😀 madem beş dakikada bir kesiliyor o halde beş dakikadan uzun konuşma sende 😉

  14. merhaba bende 5 yıldır vodafone kulanıyorum gerçekten çok menmunum 5 dakka bir kesiliyor diyince telsimde iken doğru idi fakat vodafone olunca öyle bir sorunla karşılaşmadım ne yalan söylüyeyim aveanın kampanyaları bence en güzel değil 150 yükleyince 5 dakka 1 kontür 250 yükle 15 dakka 1 köntür kontürk kesmeden 250 mjs hakkı yetmezse 35 kontüre 3000 sms avea 10 dakkası 2 kontür bedava mesaj vermiyor 39 kontüre avea içi 5000 sms veya 39 kntüre 500 sms her yöne bakınca burdan vodafone en iyisi arkadaşlar gerçekleri konuşalım cep bir avea 2 dakkası 1 vodafone 3 dakkası 1 turkcell 5 dakkası 2 kontür burdan bakınca yine en iyisi vodafone iyiki geldin vodafone

  15. @halit kardeşimde tüm hatlar konusunda bilgili maşallah.. Arada sırada sen bize bilgi ver.. 😀 teşekkür ediyorum 🙂

  16. rica ederim herzaman


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

