Gönderen: esraycr | 30/05/2009

ENES KARDEŞİM VE BENİM BLOG?? NASIL YA?BEN NEREDEYİM ?

Kardeşim bütün ilginç olaylar beni mi bulur..Az önce bloguma bakarken,kontrol panelinde ve yeni yazı eklede bir kişinin daha ismi çıktı..Nasıl yani dedim bir de tıkladım Enesin blogundayım..Enes’in istatistikleri,onun yazıları,onun yorumları,kısacası onun yönetim panelindeyim.Bir an nasıl yani yaaaa filan dedim..Oradan kendi blog istatistiklerime de geçiş yapılıyor:D Kendi blogumun yönetim paneline geçip, kurcalamaya başladım..Bağlantılarımda Enes yok,kullanıcılar da da Enes yok,blogumun tek sahibi ben görünüyorum.Mail adresi vs de benim 😀 Ama halen Enesin bloguna ,benim blogdan geçilebiliyor.Kendimi suçlu hissettim,nasıl olduğu konusunda ufacık bilgim yok 😀 Yakında sizinde bloglarınıza girersem şaşırmayacağım..

Allah Allah ya çok garip bir durum 😀 Gerçi Enes te kardeşim , sorun değil onun bloguna geçmem:D ”Enes kardeşim sen üzülme ,yorum filan gelirse ben onaylarım buradan 😀 Sen benim blogumun arka panelini görebiliyor musun? Merak ettim :D” Bu arada şakaydı tabiki..Kimsenin yorumuna filan bakmam,benim caniiimmmm blogum yeter bana :)Hem orası senin özelin..Ben hiç hoşlanmam kişisel alanlara girmeye..Durumu en kısa zamanda düzelteceğim :DBu konuda fikri olan yazsın 😀

(Enes,benim blog senin blogu gözüne kestirdi anlaşılan..(kardeş blog ya kan çekti sanırım)Fakat senin blogunda bişiy var,dün bağlantılarıma ekleyim dedim,Enesi eklemem le kardeşlerimiz bölümünün kaybolması bir oldu..Benden uzak ol lütfen 😀 😀 😀 )

Responses

  1. 😀 Kaçıcam iyi okumucam bir daha.Giriliyor mu benim bloga?Ben sana giremiyorum.

  2. Ha dur!Sorun bende.Ben yorum onaylarken galiba seni yazar eklemişim.Daha bir aylık blogcuyuz.Özür dilerim.

  3. […] birden bir sayfa geldi nasıl yaptım hatırlamıyorum benim blog Esra’nın paneline gelmiş..Bu yazıdan sonra çözdüm […]

  4. :))

  5. heheh:D

  6. @enes logonu tıkladığımda (yani nickini) adresine gidemiyorum! profilden bunu düzeltirmisin geri dönelim!

  7. Olur böyle vaklar türk blogcuları yakalar. 😀


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

