Gönderen: esraycr | 28/05/2009

NE KADAR İÇTEN İSTEMİŞİM..

Okuduğum lise evimize epey bi uzaktı.Uzunca bir yol otobüsle gittikten sonra,yolun geri kalanını yürüyerek giderdim. O yürüme sırasında,başımı hiç düşüncelerden arınmış görmedim. Sürekli geleceğe dair düşünürdüm. Okula giderken hayranlıkla baktığım bir bina vardı.Hasta olunca bende o binanın içinde bulunarak, doktorlara şikayetlerimi anlatır, tedavimi olurdum. Bazı günler olurdu ,hastanenin penceresinden bakan hastalara gözüm ilişirdi.El salladığım çok olmuştur. Başımla selam verdiğim : amcalar.. teyzeler… ahh ah..Geçmiş olsun diyip fısıldadığım tanımadığım ve beni duymayan insanlar.. Hep içimde o hastane de çalışma özlemi vardı. Ne olursa olsun: hemşire,ebe,doktor,temizlik personeli, sağlık memuru.. Adı ne olursa olsun,bir gün bu hastane de bende çalışmalıyım derdim. Hep istediğim bir şeydi anlayacağınız. Bu yıl stajım o hastanede ayarlandı. Gönüllü yapacağım iki haftalık stajı,isteğimle iki buçuk aya çıkardım. Şuan tek istediğim şey,o hastanenin hastalarıyla ilgilenmek.. Evime 26 mayıs sabahı geldim.Yarınsa o hastanede staja başlıyorum.Yani yaz tatilimi bitirdim bile.. Hayallerimizin gerçekleşmesi dileğimle.. insanları seviyorum..

Responses

  1. Bir insanın işi severek yapması çok güzel bir olay. İşini severek yaptığın için de sana rastlayan hastalar çok şanslı.

    Bizim buralarda , “Allah utandırmasın, Hayırlı olsun” derler 😉 (Dolayısıyla ben de diyorum)

  2. selam esracım,

    hayalinin gerçekleşmesi güzelde canım, hani istanbula gelecek idin.

    özledik seni çok..

  3. Ne mutlu sana…Allah gönlüne göre versin… 🙂

  4. İstemek ve uğraşmak. İlim isteyene Zenginlik istediğine….

  5. @mehmet,allah razı olsun.. inşallah hastalarda şanslı olduklarını düşünüyorlardır 😉
    @omeyra, canım teyzemmmmm ben de senii çok özledimm,biz seni buraya bekliyoruz.. 🙂 yerimm teyzemii yaaa..bir tanecikk teyzemm varr..
    @enemehmet,hoşgeldin öncelikle 🙂 amin cümlemizin gönlüne göre versin ..
    @immortalance,aynen dediğin gibi..

  6. orta okul ve ilk okulda o yaşlarda okula yürüyerek gitmemesi gerekecek kadar uzakta okudum. lisede belediye otobüsüne binmek yerine 2 km yol yürümek hep birlikte olunca zevkli oluyordu. ünv. de ise belediye güzergahının olmadığı bir yerde oturmak ve 35-40 dkk yürümek zorunda kaldım. sanırım ömrüm boyunca yürücem diyecekken işim evime 100m yakınımda oldu şükürler olsun 😀 artık fazla yürümüyorum 😀
    hayırlı olsun bu arada

  7. Gözüne kestirdiğin hedefi vurmuşsun, hayırlı olsun. Stajın da inş. başarılı geçer.

    Darısı hayal kuranların başına (emek olmadan ekmek olmaz) …

  8. Tebrikler, hedefine ulaştığın için.
    Amansız birisin bundan sonra senin karakterini örnek alıyorum.

  9. Secret(Sır) felsefesi de buna dayanıyor. İstediğiniz zaman mevcut aleyhtar şartların bile değişebileceği fikrine.

    Hayırlı olsun…

    ( http://serguzest.wordpress.com/2007/04/21/sir/ )

  10. İstedikten sonra Rabbim çok zengin… 🙂

  11. @kedice,senin de hayırlı olsun,sonunda yakında iş bulmuşsun ;:) şükür 😉
    @m.Çakır,umarım dediğin gibi başarılı olurum stajımda da.. Hedefi tutturma işine gelince, keyiften 16 köşe oldum.. Yıllar sonra kapak attım o hastaneye 😀 Baksana uslubum bile değişti..kapak filan…:D
    @enes39,sonunda beni tanımlayan güzel bir kelime ortaya çıktı..Ewet ewet ben de amansızlık var… şaka bir tarafa da estağfirullah bana örnek alıyorum seni filan deme.. Yanaklarım çabuk kızarıyor..
    @Sergüzeşt,değişik bir bakış açısı…sana sır felsefesini hatırlattığıma sevindim..Yalnız böyle bir felsefenin varlığını senden duyuyorum:D cahil blogcuuu ben:D
    @zehra fındıklı, şüphesiz ablam.. 😉

  12. tşkler

  13. @forum, neden ? Yazıyı okumadan yorum yapma bence 😉 Ne bileyim komik oluyor biraz.. Yorum yapmak zorunda değilsin,yazıyı okumadığını çaktırmadan da yorum yapamıyorsun 😀 neyse kardeş neyse,senide böyle kabul edelim.. bu iki oldu yalnız 😀 üçüncü yorumunda yazımı okumuş olmanı bekliyorum.. 🙂


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

