Gönderen: esraycr | 27/05/2009

YOL MACERASI

Derin nefes alıp şükür diyebiliyorum. Finallerim bitti,sonuçları açıklandı. Kütahya ya evime de geldim. Daha ne isterim Allah ‘tan demiyeceğim,insanoğlu tabiki de ister. 😉 Fakat Kütahya ya bir gelişim vardı,hatırlamak bile istemiyorum. Bir an dedim ki : bu yol bitmeyecek Esra..

Otobüste esans kokusu vardı,(13 saatlik yolda) bana aşırı ağır geldi. Zor dayandım desem yeridir. Çocuğuna tost yediren anne ortamın kokusunu bir an olsun değiştirdi,etraf sucuk kokuyor.

 😀 İçimden dedimki uyusam keşke,uyandığımda kütahya da olsam.Fakat otobüste uyumayan iki kişi varsa eğer,şüphesiz birisi ben,diğeri de şofördür. Bu yolculuğum sırasında  da hiç uyuyamadım.

Otobüse bineli 3 saat oldu olmadı,önümdeki bayan koltuğu geriye yasladı.Sanki , kucağımda gibi oldu. Kırmadan uyarayım dedim, kucağındaki bebişi görünce kıyamadım.Eminim ki o da tek koltukta iki kişi bunalmıştır. İşte böyle , iyi kötü, eve geldim. Kazasız belasızdı şükür..Fakat yukarıda bahsettiğim rahasızlıklar olmadı değil..

Siz siz olun…

😀 Otobüse binerken ağır kokular sürmeyin.

😀 otobüste kokacak besinleri yemeyin.

😀 Uyurken yanınızdakinin omzuna başınızı düşürmeyin ( nasıl olacak bilmiyorum,fakat yanımdaki arkadaşın kafası omzumu göçertti. )

😀 çocuğunuz küçükse yolculuğa çıkmamaya özen gösterin.( anneler çok çile çekiyor. )

😀 ayrılırken çok fazla ağlamayın. (ağladığını görünce birisinin yüreğim tükeniyor)

😀 çoraplarınızı değiştirin.

Şimdilik bu kadarı aklımda.. 😉

Bu arada derslerimin hepsini geçtim,merak edenler varsa diye söyleyeyim dedim 😀 Ortalamam da iyi şükür. Artık üçüncü sınıfım..

Hiç internete giremedim.Hızla takip ettiğim kardeşlerin bloglarına göz atacağım..

Responses

  1. Demek geri dönüşün muhteşem oldu 🙂 Sınavlarına sevindim. Şimdi sıra bende, Bu haftasonu finallerim var. Sonrasında bol bol görüşmek üzere 😉

  2. Sizin finaller erken bitmiş .. Daha bizimkiler yeni başladı.İnş bizde bitiririzde kurutluruz stresten sana geçmiş olsun.

  3. s.a.Esracığım hayırlı tatiller.
    Zehra da sen de anlaşılan şu sıralar kokulardan muzdaripsiniz 🙂
    Rabbime emanet ol,sevgilerimle…
    http://hayatcemresi.wordpress.com/

  4. thank you

  5. @gazanya, daha geri dönüşüm muhteşem olmadı, inşallah bir iki yazı sonrasında ısınacağım 😀 Şimdilik ısınma turlarındayım,finallerde başarılar.
    @mizanger,inşallah hayırlısıyla biter.Güzel haberlerini bekleyeceğiz.. 😉
    @hayat cemresi, ve a.s ablam.. Zehra ablayla gerçekten kokulardan burnumuz yanmış.En son yazdığı yazıyı okuyunca fark ettim 🙂 Sen de rabbime emanet ol,hoşçakal..
    @forum,:)

  6. Hepinize finallerde başarılar, benim tek sınavım kaldı.Esra tebrikler.

  7. Sınavlara çok sevindim, komacan aifirim sana 😛
    Ben uzun yol gitmeyi özledim yaaa :/

  8. Her türlü geçmiş olsun! 😀

  9. ayy bende dün ankaraya geldim yanımdaki adm ne yediyse artık çok fena kokuyordu elim agzımda öyle nefes alarak geldim

  10. 😦 ben 1 hafta sonra ank.da olacağım.. bitsede gitsem artık, evimi çok özledim. nispet yapar gibi anlatmışsın bide, ayıp ya 🙂 giden var gidemeyen var 🙂

  11. @enes39, en kısa sürede okulunun hayırlısıyla bitmesi dileklerimle..
    @kalderavolkan, abla gel benimle uzunca yolculuk yaparsın,bu arada kocaman afirim için teşekkürlerimi iletiyorum..
    @gülüştürkmen, sağolasın.. 😉
    @aytekinet, inan seni o kadar iyi anlayabiliyorum ki.. 😉
    @çiğdem, nispetse nispet 😀 Ohh dünya varmış evimdeyim, bu arada ne kadar nispet yapabileceğimi üstteki yazımı okuyunca anlarsın.. Bu arada seninde az kalmış eve gitmene..

    finalleri olan arkadaşlar,allah hayırlısıyla evinize kavuşmanızı nasip etsin..
    öss ye girecek arkadaşlar,inşallah hayırlısıyla iyi yerlere yerleşirsiniz..
    allah cümlemize kolaylık versin..

  12. tavsiye acizane:

    benim anadolu kokan insanım, aman kimseyi rahatsız etmeyim diye esansı fazla süren nazik amcacım, toprak kokan , insan kokan bu yürekleri kucaklayalım hep esracım..

    zira bir şiirle taçlansın tavsiyem:

    dikeni batmıyorsa kara çalı noksandır
    evi kapı önüyse kilim halı noksandır
    nodolluğu malbora, palanı altınyıldız
    öyle insan gördük ki bir tek nalı noksandır…

    bazen kokuları değilde yürekleri duymalıyız demi..
    hoş kokupta yüreği küflüler öyle çok ki..

    yine de bu yolculuklar insanı büyüten, aslında insnaları tanımada önemli bir ip uçlarıdır…

    sen bunları mutlaka öğrenmişindir btanem..

    yüreğinden öperim seni

    istanbula gel, gel , gel artık…

  13. Uzunca bir müddet Üniversiteli Muavin olarak edindiğim deneyimlerden yola çıakrak demekteyim ki;

    Ayakkabınızı çıkartmayın,

    Yüksek sesle müzik dinlemeyin,

    Yüksek sesle konuşmayın,

    Çay kahve servisi yapılmadan koltuğunuzu dik konuma getirin ( Yapıldıktan sonra getirmeye kalkışırsanız koltuğunuza monteli sehpaya çayını çorbasını koymuş olanı yakarsınız…)

    Araç içerisinde çocuğunuzun altını değiştirmeye hiç kalkmayın,

    Alkol alarak araca binmeyin,

    Bir de uyuyan şoförü uyandırın fakat uyuyan muavini asla =) Teki dua eder teki ne der bilmem :))

  14. @omeyra,teyzemin bakış açısı.. 🙂 Yorumu okuyunca neden kısa bir cevap yazdım anlarsınız…
    @ immortalance, tam konuyla ilgili deneyimli birisi aramızda..

  15. Yolculukta yapabileceğiniz (kendiniz için) en iyi şey rahat şeyler giymek. Eşofman, terlik fena olmaz (mümkünse çorap giymeyin).

    Otobüs yolculuğunda en nefret ettiğim olaylardan biri şu koku meselesi, kimisi var ter bombası niyetiyle etrafta geziyor, kimisi de var parfüm kutusuna düşmüş halen çıkamamış. Eee uykunun ağırlaştığı vakitlerde de çocukların ağlamaya başlaması (huysuzlanması) ve bilhassa da horlamaların çoğalması. Böyle bir ortam olduğunda sen zorlarsın gözlerini kapamaya (bu adı geçen olayların hepsini yaşadım -ne yazıkki).

    Hadi bakalım, hayırlı olsun (artık 3 sün).

  16. yaa otobüs yolculuk diyince.. istanbuldan izmire dönüşte yolda çektiğim çile aklıma geldiii… o çocukları bence hiç ama hiç sokmayın otobüse yani binmesinler. hatta ekstra sefer çıkarsınlar napcaklarsa… arkadş çocuk 3 yaşında belki ama uyurken öyle bi horluyo öyle bi horluyo ki… inanamıyorum hala ya… otobüsten indim gün boyu o horlama sesi kulağımdaydı. pes!

  17. @dailylifequide, 😀 okudun blogundaki yazdığın yazıyı.. Tren yolculuğu zor,ben de bir kere yapmıştım..
    😀 horlaması komik ufaklığın.. Uyumayınca yol geçmiyor ne yapsın sabi:D ben hiç uyuyamadığım için oradan biliyorum.. Fakat horlama olayına iyi güldüm,allahta seni güldürsün 😀

  18. […] yolculuk demişken yolculuk kültüründen de bahsetmek gerekir. Sevgili Esra’nın şu yazısında belirttiği kurallara uymak kesinlikle gereklidir. Ben de bunlardan bir kaçına değinmenin uygun […]


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

