Gönderen: esraycr | 15/05/2009

CUMANIZ MÜBAREK OLSUN..

Suya benzetiyoruz Efendim seni..Hani insan üç gün susuz kalsa yaşayamaz ya,bizim gönüllerimizde seni anmadan yaşayamaz..

Suya benzetiyoruz ya Resulallah seni..Su olmadan temizlik olmaz,senin nurun olmadan bu kalpler kirlerinden arınmaz..

Suya benzetiyoruz  ya Habiballah seni..Ateşlerde yakmasın Rabbim,suya hasret olan gönüllerimizi..

Ömrü daim sünnet üzere yaşayabilmek ve susuz kalmamak dileğiyle..Dualar kalbe şifadır,dua ile CUMANIZ MÜBAREK OLSUN…

(Bugün cuma olduğu için bir çok arkadaşımla mesajlaştım,üstte okuduğunuz telefonuma gelen uzun mesaj benim çok hoşuma gitti ve paylaşmak istedim..)

Responses

  1. Çok güzelmiş gerçekten.

  2. bugün cuma ertesi ama olsun cumamız mübarek olsun 🙂

  3. Selam olsun herkese,selam olsun tüm müslümanlara,Teşekkürler esra hanım

  4. çok güzelmiş tüm müslüman aleminin geçmiş cuması mübarek olsun…

  5. Ben de başlığı okur okumaz herhal dedim mesaj paylaşacak 🙂 öyle de yapmışsın, paylaşım için teşekkürler …

    bugün pazar ama mazur gör 🙂


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

