Gönderen: esraycr | 09/05/2009

YANAKLARIM KIZARDI HAFİFTEN..

İki arkadaş yemeğe gidiyoruz.Yemeğimizi yiyeceğimiz yere geldik,hafiften de şarkı mırıldanıyorum.Ortalıkta da kimseler gözükmüyor.Açık otopark ta arkadaşın aracı park etmesini bekliyorum.Bu arada kendime bir bakayım dedim.Araçlardan birinin camına bakıyorum. (Malumunuz arkamı önümü kontrol ediyorum.Kız değil miyim işte..) Kendime bakıyorum.Kendi yansıyan görüntümü izlerken arkadaşım geldi yanıma…ve;

‘Esra araçta  birileri var’ dedi.Ben halen aldırış etmiyorum.Devam ediyorum,oradan yansıyan görüntüme bakmaya:D Arkadaşım tekrar uyardı,’Esra gelsene ‘diyor gülerek..Ben halen devam ediyorum kendime bakmaya..

Ben zannediyorum ki,araçta birileri var derken;  benim ve kendisinin  camdan yansıyan görüntümüzü kastediyor.Fakat aracın ön koltuğunda bir bayan ve bir bay varmış.Ben onları hiç fark etmedim.Arkadaş yanıma gelip  ön koltuğa bak diyince anladım ki on dakikadır adamların önünde arkama önüme bakıyorum:D Rezil oldum..Kıpkırmızı oldum..O kadar utandım ki resmen yerin dibine girdim.

Arkadaşım diyor ki,merak etme onlarda seni fark etmediler,utanmana gerek yok…(görmüşlerse çatlak bir kız! demişlerdir herhalde 😀 )Fakat bir saat güldüm kendi halime.Off Esra off dedim:D Aslında çok nadir kendime bakma ihtiyacı duyarım.Fakat tam da iyi yerde kendime bakma ihtiyacı duymuşum.

Ben bunları yaparken arkadaşımda içinden şunu geçiriyormuş..Esra kesin arka koltukta çocuk filan gördü herhalde ona bakıyordur diyormuş.İki insanı görmemek biraz zor  tabi..:D Aman canım onlarda ön koltukta biz varız deselermiş ne yapayım 😀 Görmedim işte görmedim..  😀  😀

Responses

  1. Öncelikle bir ricam olcak özletmeyin bu kadar kendiniz yazar hanım.. 🙂

    Bayanların adı süslenmekse yaptıkları işlerin gözleri hiç bişiyi görmez..Üstteki şekilde görüldüğü gibi :):)

  2. gözü olan herkes göremez,görme yeteneği olan da ancak Rabbimizin görmesine izin verdiğini görür.
    http://hayatcemresi.wordpress.com/

  3. :))…

  4. Vaay Esra, çok güldüm ya.. çok şirin bir hatıra olmuş 🙂

    Ben de buna benzer bir şey yaşadığı hatta pek çok şey yaşadığımı anımsıyorum sanki ama bür türü net olarak hatırlayamadım 🙂

    Geçmiş olsun bari 🙂

  5. Böyle anlamsız hareketler yaparsan, sonuç itibari ile böyle kızarırsın oh olsun sana 😀

  6. 😀 Şanssızmışsın

  7. ön koltukta biz varız deselermiş değil mi hıh?dikkat arkada bebek var diyorlar ama:)bir dahakine bir yazı yazsınlar önde biz varız diye ayıp etmişler:)hatta giden arabaların bile durmaları lazım ki sen kendine bakasın ,süslenesin diye çok ayıp etmişler çokkkkk:)süslü şirine seni gidi:)

  8. hahahaa
    işte rezil olmak diye buna denir…
    Dua et ki etrafında yaşayan kişilerden biri çıkmamış. 🙂

  9. Bu anın aklıma Kadıköy Vapur İskelesi’ni getirdi. İskele çalışanlarının durduğu oda siyah filmli cama sahiptir gidenler bilirler. İnen her 10 yolcudan 6 sı oradan geçiyorsa 6 kişinin 4 ü o camdan kendine bakıyordur.

    İçeriden insanların o halini izlemek biraz acaip oluyordu. İki farklı dünya ayratabiliyor bazen o tür camlar. (:

  10. 😀 Off, sabah sabah odada bir kahkaha attım ki sorma! Umarım bu saatte kulağım çınlamaz.

  11. Yok canım ne rezil olması gayet doğal bir genç kızın araba camına bakarak kendini seyretmesi, üstünü başını düzeltmesi. ne varmış bunde 😛 :)))

  12. ayy esra alemsin. güldürdün ya beni, Allahta seni güldürsün ne diyeyim. alem kızsın 🙂

  13. Dua et. Bizi neden gözekliyorsun diye kavga etmemişler 🙂

  14. Hehe çok komik kızsın yaa arabadakiler ne demiştir kim bilir 😀

  15. @esraycr..
    İlk defa kendime yorum yazıyorum içimden geldi…Heveslendim..
    Nedenini bilmiyorum,yorumlarınızı okurken bir başka zevk aldım,tüm yorum yapan kardeşlerime tek tek teşekkür ediyorum..Çok içten yazılmış geldi bana yorumlar..Ve yazımı okuyarak yorum yapmanıza bayılıyorum.Az ve öz okuyucum olduğunu düşünüyorum ve sizleri seviyorum..
    Yorum yapan parmaklarınıza sağlık..Gelelim bana,ya nasıl mutlu oluyorum,yazmak çok güzel bir duygu..Allah ayırmasın…Hoşçakalın.. 😀

  16. Çok iyiymiş ya 🙂 Koptum ben de.

  17. cnmm ılk defa sıtene gırdım gercekten normal hayttkı gıbı hossun..yazılarnda begendım..ben bunu bı yerden hatrlıorumm kuzum senın kızarman gerek yok arabdakıler ne yaptgından kızarsın emın ol farkında olsalarmıs kendılerını daha kotu hıssedermıs…

  18. @ Melek, ilk kez gelene bir defaya mahsus hoşgeldin diyoruz. Melek benim sınıf arkadaşım,yan oda arkadaşım, sıra arkadaşım ve görün ki bloguma ilk kez geliyor…
    sana diyorum ki, yuhhhhhhhhhh melek hanımcım 😀 😀


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

