Gönderen: esraycr | 02/05/2009

İSTANBUL ve BEN

İstanbul’un beni çeken bir tarafı var.Şehre karşı tarif edemediğim hayranlığım var.Fakat orada uzun süreli yaşamak ister misin? deseniz,cevabım ‘asla’ olur.(Aşırı nemli uzun süre yaşayamam ama tatil yapabilirim.) Her güzelin bir kusuru vardır misali,oranın da nemi beni perişan ediyor.Alışık olmadığımdan denize sanırım. 😉 Fakat her şeye rağmen şehre laf söyletmem seviyorum..

Çıtı pıtı cazibeli şehrimizi bir zamanlar ben nasıl tanıyordum anlatayım da gülün 😀

Haberleri izliyoruz,(itiraf ediyorum çocukken haberleri izlemekten hiç haz etmezdim,fakat izlemek zorunda kalırdım 😀 )Çocuğum işte o zamanlar.. haberlerde hep aynı şehir ve aynı şehrin sorunları anlatılıyor..Haber spikeri başlıyor; ‘ İstanbul’da trafik kazası..İstanbul’da uyuşturucu kullanan genç..İstanbul’da kapkaç yapan adam..İstanbul’da hırsızlık..İstanbul da patlama..vs vs.. Şehirden aşırı korkmaya başladım.Fakat o aralar da anneme ısrar ediyorum’ illa beni İstanbul ‘ a tek başıma yolla beni oradan alsın akrabalar filan..’ Annem de diyor ki ;kaçırırlar seni,bak organ mafyası var vs vs..Annem bir taraftan korkutuyor,bir taraftan haberler İstanbul ‘un kötü yüzünü gösteriyor,Kafam allak bullak oldu.

Ben bu düşüncelerim oluştuktan bir iki hafta sonra ailemle İstanbul ‘a gittim 😀 (Fakat İstanbul!a karşı tüm duygularım değişmişti)İnsanlara bir bakışım var sormayın 😀 Her an bir şey olmasını bekliyorum. ‘ Sağımdaki organlarıma göz dikmiş olabilir mi? Şu adam acaba beni kaçırabilir mi,iri yarı da valla kaçırır kaçırmaya kalksa..İnanamıyorum! Yanımıza birisi geldi, su alır mısınız ? dedi,Kesin annemin çantasına gözünü dikmiştir..Bu trafik neden akmıyor ki? Kesin kaza oldu,trafik tıkandı..’Kafamdan aynen bunlar geçiyor.Annemin elini öylesine sıkı tutuyorum ki tırnaklarım annemin avucuna geçecek o derece yani 😀

Fakat İstanbul’dan dönerken anlatılanların hiç biriyle karşılaşmayınca aklımdan değişik düşünceler geçti 😀 Ya annemle ,haberler yalan söylüyor..Ya da burası İstanbul değil,bir de kötü olanı var bu şehrin  filan..

Büyüdükçe her şey netleşti tabi ki..Özledim şehri,inşallah bir ay sonra özlemim sona erecek.. 😀 Bu demek oluyor ki ben geliyorum,pasta börek,dolma, sarma her bir şeyi hazır edin 😀 Umarım yazıyı akrabalar okur.. 😉

Responses

  1. esracım istanbulsuz sensiz olmuyor…bu şehir amasyadan sonra dünyanın ikinci harikası..seninle de harikulade oluyor…

    pasta börek dolmalar ne ki sen istanbula gel,
    sana bir kuzu kapama yaparız..

    herkesler istanbulda ama bana kimse yok gibi geliyor..çünkü sen yoksun bu nazlı şehrin içinde ay kız…

  2. Bekleriz canım…:))
    Abartma yahuuu!
    İstanbul Peygamberimizin iltifatına mashar olmuş bir şehir. Rabbim ayırmasın(Bizleri) :))

  3. İnşallah bir an önce kavuşursun özlem duyduğun herşeye….
    Bu akşam bu yazıyı özlemini duyduğun o şehirmi yoksa yaşadığın başka duygularmı yazdırdı bilmiyorum ama çocukluk işte ………..

  4. @ruberu,teyzem yerimm ağzınııııı 😀 (içimden geldi,akraba diyerekten biraz fazla ilgi gösterdim ama neyse,bi kerelik olsun) Yanına gelirsem ailemle gelip,Allah’ın emriyle oğlunu kendime isteyeceğim 😀 Üç yaşında filan ama kendilerine aşık ettiler benii aklınızda olsun:D Hazır fırsat bulmuşken söyleyim,onu benim yerime öpp şapır şupur hem de:D
    @zehra,amin ayırmasın 😉 Ben bekletmeyi sevmem gelirim hemencecik haberin olsun 😉 Bu arada seni internetten tanıyorum fakat cidden seviyorum abla ya..
    @G.akbulut,amin,özlem duyduğumuz herşeye bir an önce kavuşuruz cümlemizde inşallah 😉 Walla yazıyı yazmamda ki amaç tamamen istanbul ile olan samimiyetimden..Fırsat bulmuşken sana da teşekkür edeyim,(bugün sevgi doluyumm yahu,tüm tanıdıklara jest yapıcam) kaç gündür kahrımı çekiyorsun,çok sağolasın,teşekkür ederim 🙂

  5. Valla zaten şehrimizi sevin ama öyle yerleşmeye falan kalkışmasın kimse bu vakitten sonra 😉 Kotamız fazla fazla dolu zaten yıhyıhyıh 😛

    Neyse turistlere kapımız açık 😀 Ama bu şehirde turist efsaneside çok yahuu 😀

  6. Duygular karşılıklı demek..:))

  7. İstanbul’u kuşbakışı görmüştüm,
    herhalde haberlerden olsa gerek beni korkutan bir şehir,
    yaşamak değilde gezmeyi düşünüyoruz 🙂
    http://hayatcemresi.wordpress.com/

  8. Cebinde ne kadar olduğunu hesap etmeye dahi tenezzül etmeyeceğin paran olacak! Hatta bankada.. Ardından, altında araban ve özel şöforün ile çıkacaksın İstanbul’un cadde ve sokaklarına…

    Yetmediği an bir helikopter seni alacak! Ne güzel hayaller bunlar. Evet haklısın, İstanbul’da ya-şan-maz 🙂

  9. İstanbul tarif ettiğiniz gibi çok güzel bir şehir.18 yıldır istanbuldayım ve tarfi mümkün olmayan en mükemmel illerimizden diyebilirim.tşekküler

  10. İstanbulda doğdum büyüdüm ama başka şehirde yaşarmıyım? sanırım yaşarım. Ama yılda en az 2 kez ist. da olmak şartıyla :))
    Geldiğinde bi haber verirsin inşallah, şööyle toplaşır görüşürüz…

  11. @papatya,resmen şehre kabul etmedin beni,aşk olsun milyonları alan şehre bir beni mi sığdıramadın:D ben kenarda köşede dururdum:D
    @zehra, öyle dediğin gibi 😉 ..
    @hayat cemresi,aynen dediğin gibi düşünüyorum bende:D tam düşüncelerimi özetlemişsin abla…
    @Oğulcan,hoşgeldin öncelikle, yazdıklarını okurken bile insan tebessüm ediyor:D doğru diyorsun kardeşim keşke dediğin gibi olsaydı..fıstık olurdu:D
    @abdurrahman,hoşgeldin diyelim sana da kardeşim, hem de ne güzellik..Bence mükemmel bir şehir..
    @kalderavolkan,Genellikle istanbul’un havasına suyuna alışanlar orayı bırakamıyor,kısa sürelide olsa ayrılamıyorlar.. Fakat sen istanbul’un papucunu dama attın:) inşallah diyorum görüşürüz 😀

  12. esra teyzem kuzu kapama yapacakmış gidelim iyi olur:)yalnız sen oluşa kapak atma:)kapama yapma:)oluş benimdir:)çok tatlı ya yerim ben o şekeri:)çok özledim onları:(eh seni de özledimmm:):):)şaka şaka çok özledimmmm……

  13. Hoşbulduk.Siteniz çok güzel başarılar(benim bloğumda yaşadığınız sorun için özür dilerim sorunu hallettim)

  14. Çocukken bende aynı duyguları yaşıyordum (: İyi bloglamalar.Zaten iyi blogluyosun ki (:

  15. Bugün oldukça bunaldım İstanbul’da. Beykoz’da arabalar vızır vızır. Yeşil bir ilçede az daha boğuluyordum. Hesabını yapın artık.

    Kuleliden Beylerbeyi’ne kadar trafik ve yürümek zorunda kalıyorsunuz. Güzel istanbul güneşli hafta sonlarında tamamıyla işkenceye dönüşüyor.

  16. @elif,abla oğluşş benimmmm!!!!!!!!
    @abdurrahman,estağfirullah ne özrü.. sağolasın.
    @enes39,çok teşekkür ediyorum.. 🙂
    @immortalance, işkenceye nasıl dönüştüğünü tahmin edebiliyorum 🙂 Allah yardımcısı olsun oradakilerin.. 😉


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

