Gönderen: esraycr | 25/04/2009

GEZDİMMMMMM

Ahhh offf , bu ne yaa? Her yerim tutulmuş..Bacaklarım ağrıyor,belim bıkınım her yerimde tatlı bir yorgunluk var.İki yıldır buradayım,ilk defa bu kadar üst üste akşam  gezmek için dışarı çıktım.

Sanırım yurt iyice bunalttı,vizeler de bitti.Yirmi üç nisan tatili de var. (ohhh) Hava burada günlük güneşlik çok güzel. 7 gündür her akşam on bir buçuk ‘a 2 dakika kala yurda girdim.(Son yurt girişi 11.30 da 😀 )Hatta o kadar yorgunluğa rağmen ,iznim olsa sabaha kadar da dışarıda kalabilirdim 😉

Arkadaşlarım da sağ olsunlar hoş sohbet olunca onları bırakamadım.Muhabbet ortamını da özlemişim.. Her gün aynı tayfayla bir yerlere gittik oturduk,yemek yedik,bazen şarkı söyledik,şiir ve türkü gecesi yaptık,canlı müziğimizde vardı…Gayet her şey yerinde ve dozunda oldu.

Yurttaki arkadaşlarım bile fark etmiş,Esra hayırdır bu saatlerde hiç sen gelmezdin,akşam ezanından önce gelirdin diyorlar 😉 Hatta benim el işim de var,biraz onu yaparım,odamda müzik filan dinlerim,yalnız kalmayı severim.Fakat bir haftadır ne oldu bende bilmiyorum.Bu yoğun tempo beni kendime getirdi.

İnsan biraz kendine zaman ayırmalı,klasik yaptıklarından uzaklaşmalı diye düşünüyorum.Fakat alışık olmadığımdan mıdır? Nedir, aşırı yoruldum.Biraz da kendime dikkat etmedim sanırım omuzlarım filan tutulmuş,insan dinlenirken  anlıyor.Asla şikayetçi değilim halimden, gayet memnunum.

Bir de bu son bir hafta da bir şey öğrendim,arkadaşımın arkadaşlarıyla tanıştım.Hemen kanım ısındı.İnsanları severken güvenirken,çok fazla beraber zaman geçirmek önemli değil.Yeter ki diliniz aynı şeyi söylesin,yüzünüz aynı şeye gülsün,yüreğiniz aynı şey için çarpsın…

Not:Bu gezme bana yetti,iki yıl sonra tekrar böyle bir şey yaparım ;)Bu arada arkadaşlara teşekkür ediyorum. ( Çok konuştum,bana nasıl katlandılar bilemiyorum 😀 )

Responses

  1. :)) Allah neşeni arttırsın…

  2. Gezmek iyidir, arada bi de olsa yapmak lazım 🙂 yoksa o ayaklar sıfır “0” kilometreyle kalacak … biraz yol yapsın de mi ya ? 🙂 🙂

  3. İnsan gezdiği yerlerin iki fotoğrafını koyar yahu:)

    Tam gezmelik havalar ama iyi yapmışsın:)

  4. Yaz geldi gezmek lazım 😉

  5. @zehra,amin cümlemizin inşallah 😉
    @mÇakır,yalnız sıfır kilometre olan herşey daha değerlidir biliyorsun 😉
    @papatya,Aslında olabilirdi,fakat gezdiğim yerleri canınız çekmesin diye koymadım 🙂
    @Aytekinet,Gezmeye devam edeceğim inşallah 🙂

  6. Eğlenmek derslerden,işden bunalan insanlara ilaç gibi gelir..Bazen ise ayrı kaldığın insanların özlemini az dahi olsa azaltır.. 🙂

    Ben senin daha eğlenceli daha güzel günler geçirmeni diliyorum..iyi eğlenceler .. 🙂

  7. gerçekten gezmek insan ruhunu olumlu etkiliyor,
    bizde bu sabah parka gittik,eşim ve büyük çocuklarım koştular,yürüdüler,kafalarına göre takıldılar,ben de bizim minikle dolaştım,o nereye ben oraya kah koştum ,kah yürüdüm:)Rabbim can sağlığı versin,sağlıklıyken her şey güzel,
    sevgilerimi yolluyorum ,güzel kardeşim.
    http://hayatcemresi.wordpress.com/

  8. Orası neresi yaa İstanbul hala soğuk. Bırrr..

  9. bol gezmeli günler efeniim 🙂 bu yıllar bir daha bulunmuyor, bence sık sık tekrarla.. okul bitince zor 🙂

  10. sana bir iş teklifim var:acaba nedir nedir?gezelim görelim proğramını bundan sonra sen sun:)

  11. Arada kafamızı sudan çıkarıp derin bir nefes almak iyidir 🙂

  12. hehe 😀 2 yıl çok kısa değil mi?

  13. çok manyak bi haftaydı ama:)))bir rüya gibi bir masal gibi gelip geçti ömrümüzdenn:)))devamının gelmesi temennisiyle

  14. @y.aydemir,ilaç gibi geldi gerçekten..
    @hayatcemresi, çocuklar için değişiklik olmuştur.Minik seni biraz ormuşa benziyor..(Allah bağışlasın)
    @eykos,hoşgeldin diyorum ve burası neresi söyleyemem ama karadeniz bölgesi..Hava çok güzel,ortam yemyeşil..
    @çiğdem,tadını çıkarmak lazım ama ben hemencecik yoruluyorum 🙂
    @elif,abla dalga geçmesene,ben kanal d de spor sayfasını sunmayı düşünüyorum 😀
    @kalderavolkan,Öyle bir kafamı suya sokmuşum ki,boğulmak üzere olduğumu sonradan farkettim.
    @junkchorn,iki yıl ewet kısa biraz 😀 iki yıl bir ay daha iyi 🙂 Onu ben yorgunlukla söyledim,şimdi tüm fikirlerim değişti,iki yıl sabredemem 🙂
    @zeynep, bizim gezdiğimiz tayfadan birisi gelmiş,bence de anlatılmaz yaşanır o güzel anlar..zeynep im tadı damağımda kaldı.Her dakikamız aklımda ya,hatta üşüdüğümüz,seninle kaçamak ortalardan kaybolduğumuz …herşey ya herşey.. ahh ahhhh… şimdi bu güzel gezme anı olarak mı kaldı? 😀

  15. üzlerek söylüyorum ama evet bi anı olarak kaldı canım:(her dakikası dolu geçen bi anı.farkındaysan çok güzel bi grup oluşturmuştuk..her güzel şay bitmek zorunda mı yaaaaaaaa püffffffffff zaten seneyede yokum ben bidaha böle güzel şeyler yaşayabilecekmiyim onuda bilmiyorum…belki ilerde farklı biyerde tekrardan kimbilir……


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

