Gönderen: esraycr | 19/04/2009

FIKRA NİYETİNE..

😀   Geçen gün enjeksiyon odasındaydım, yanımda staj arkadaşım var..Hastalarımız geliyor.Arkadaşım hastaya iğnesini yaptı.Hasta : ‘teşekkür ederim ‘dedi..Arkadaşımsa:’AFİYET OLSUN TEYZE’.. (Hastamız kızdı biraz,yaptın iğneyi (! )afiyet olsun dersin tabi filan dedi,arkadaşımsa tamamen yanlışlıkla söyledi)

😀  Ablamla konuşuyorum dün, ‘Esra açık öğretim sınavında yapamadıklarımı ne yaptım biliyor musun ?’dedi. Ne yaptın dedim?’Boş bıraktım ‘dedi..Çok iyi yapmışsın dedim:D Fakat açık öğretim sınavında yanlışlar doğruyu götürmüyormuş dedi.. (Keşke sallasaymış)

😀  Dersi dinledim ve sıkıldım,2 saat kadar ara vermeden ders işledik çünki..Farklı şeylerle ilgilenmeye başladım.Fakat iyice bunaldım. Benden bir ses yükseldi.’Hocam yorulduk ara versek artık,lütfen..’ Arkadaşlar gülmeye başladı..Hoca zaten dersi bitirmiş.Yoklama kağıdına imza atmamızı bekliyormuş..Farkında bile değilim.

😀  Arkadaşım, otobüste inmek için basılan düğmeyi bulamayınca, şoföre dedi ki: Direksiyonu tutar mısın? Halbuki  durakta inecek var diyecekti..

😀  Alış veriş yaptım,kasada bekliyorum.Önümdeki bayan kredi kartı yerine otobüste kullanılan kartı uzattı.Kasiyer fark etmeyerek post cihazından geçmeye çalışırken kartın kredi kartı olmadığını fark etti.Yanlış kartı uzatan kardeşimizin,bana dönüp açıklama yapması  komikti.’İnsanlık hali ,olur arada böyle şeyler’,dedi .(Halbuki ben daha gülmemiştim bile duruma..)

😀  Kuzenimi koluma yatırmıştım,beraberce uyuyacağız güya..Aradan zaman geçti biraz, halen uyumadığını ,fakat kolumun uyuştuğunu anladım.Kolumu biraz çekeyim dedim ve kuzenim dedi ki abla çekme kolunu..Ben de’ ama biraz çekeyim uyuştu kolum canım ‘dedim:D Koca kafalım dedim öptüm.(Sanırım kızmış olacak ki)Abla:’ büyükte olsa, ağırda olsa ben taşıyabiliyorum kafamı’ dedi..Üç yaşındaki bir çocuktan bu cevabı almak gayet ilginçti..

😀  İnsanlara hitap şekillerimiz vardır,kimisi canım der,kimisi güzelim der..Bense hep ‘annem ‘ derim.Dersteyiz hoca bir şey sordu,ben de cevap vereceğim,Hocam diyeceğime,’annem ‘diyerek cümleye başladım..:D Hocamızda erkek olunca biraz yanaklarım kızardı tabi ki..

😀  Üç arkadaş oturuyoruz.Muhabbet ediyoruz.(Etmeye çalışıyoruz)

1.arkadaş..Ya sınavlara çalışmak lazım, son gün çalışmayalım artık,Ödevleri de sınav gelmeden halledelim.

2.arkadaş.. Ben bugün sabahtan beridir neyi unuttum diye düşünüyorum,faturayı yatırmadım son gün müydü ki bugün?off yaa…

Ben.. Bu otobüs firmalarına yer ayırttırıyoruz ya,(ya internetten,ya arayarak,ya da giderek yüz yüze) mesajla da yer ayırtabilsek ne güzel olur:D Geçenlerde benim yerimi satınca oradaki adamla didişmiştim de hiç konuşmayı istemiyorum.

Dışarıdan bakan da bizi sohbet ediyor sanır..Herkes farklı telden çalıyor 😀

Responses

  1. Belli ki senin uykun kaçmış 🙂

  2. Yalnız 3. paraftaki olaydan sonra hoca her ders takılır artık 🙂

  3. @Mehmet, uyuyamıyorum,sebebini ise bir alttaki yazımda yazdım.Sanırım üç dört gün devam edecek bu durum:)Bu arada hocamız çok fazla utandırmadı,cadı arkadaşlarım içinse aynısını söyleyemem 🙂

  4. Esra’cım ben de bir anı anlatayım, arkadaşımın başından geçen. kendisi Çeçen bir arkadaşım, Türkçeyi yeni yeni öğrendiği sıralarda, İstanbulda dolmuşa biniyor. inmesi gerektiği yerde bir türlü ne diyeceğini hatırlamaz. Bu arada hızla ineceği yerden uzaklaşmaya başlamıştır. Biraz heyecan , biraz ne diyecektim telaşı içinde iken aklına hemen ne diyeceği gelir
    -İnek var..(inecek var demek istemiştir, anlamışşsındır gerçi)
    şoför:
    -nerde der, o da heyecanlanmış ve şaşırmıştır zira.
    arkadaşım:
    – ben der.

    ama bunu kendisinden dinlemeyi görmeni isterdim,o kadar güzel anlatıyor ki…

    canım hep gül hayatta..

  5. Bazen hayat fıkra tadındadır bizde isim benzerliginden dolayı ölmeyen birine başsaglıgına gitmiştik hayatta güzel günler geçirmen dilegiyle

  6. Ankaradan kütahya’ya geleceğim.bayan yanı otobüs yeri ayırtmıştım.baktım yanımda bir adam var.beyefendi dedim ben özellikle bayan yanı dedim.adam dedi ben kalkamam.dedim rica ediyorum kalkar mısınız? bilet numarasına baktı adam.benim numaram 7 dedi.sizinki kaç?benim ki 5 dedim:)adamı yerinden kaldıracaktım.adamın yerini zaptetmişim farkında değilim.hem suçlu hem güçlü:)özür diledim adamdan ama çok utandım:)

  7. :D:D:D
    Yemin ederim gözümden yaş geldi :))
    “ruberu” da üzerine tüy dikti :))

  8. Kuzen meselesinde; Gerçekten, çocuklara akıl sır ermiyor, insanı zaman zaman şaşırtıyorlar… Eee ne de olsa zamane çocukları bunlar…:))

  9. Direksiyon, otobüs olayını okuyunca ben de bi anımı paylaşıyım;

    Otobüste abimle hoş-beş muhabbetle gidiyoruz, şoför sordu bilmem nerede inecek var mı ? otobüsün ortalarında ayakta duran bir bayan falanca yerde inecektim ama burada da inebilirm dedi; abimle ben kahkahayı basmıştık…

  10. bu siteyi yeni farkettim çoq güsel ve muhabbetlerinizde gerçekten insanın konuşası gelior bende size katılabilirmiyim???

  11. @ruberu, arkadaşının konuşmasına bayıldım 😉 Teşekkür ederim paylaştığın için,ben de buradan yazdığına güldüm 🙂
    @gülhan,anne kesin babamın hatasıdır 🙂 yoksa sen gitmezdin..
    @elif,Buna benzer bir durumda benim başıma geldi..senin ki de tam fıkra niyetine..
    @kalderavolkan, gülümsettiğime seni sevindim,budur işte yazının amacına ulaşması..Gülen yüzün eksik olmasın inşallah..
    @zehra,sorma zamane çocukları aşırı zeki oluyor ;)Bazen cevap vermekte güçlük yaşıyorum onlara..ama varyaaa çok tatlılar çoookk 😀
    @mÇakır, 😀 Yormak istememiş pek şoförü,sanırım bayan için orasıda bir,burası da bir.. 🙂 Bak sen bunu anlatınca ne geldi aklıma 😀
    Bir gün otobüsteyim,şoför sordu,fidanlıkta inecek var mı?Ben de sanki herkesin ineceği yeri biliyormuş gibi ‘yok ‘ dedim ;)Sonra herkes gülmüştü..
    @yeşim,Hoşgeldin,teşekkür ederim..Her zaman bekleriz buyur gel 😉 Yeni birileri aramıza katıldıkça mutlu oluyorum,iyi ki de geldin..

  12. Ya harika ya! Yorumlar olsun yazılar olsun… Ama ben yeni bir yazı var umuduyla girmiştim ki bunu okumadığımı farketiim… Harika bir paylaşım.
    Bir Afgan arkadaşımız vardı her sorduğu soruya cevap veriyordum ama cevap verdiğimin tersini yapıyordu. Niye olduğunu sorduğumda benim evet dedğimi meğer o hayır anlıyormuş. Nasıl derseniz bizim evet diye başımızı sallamamız, onlarda hayır anlamındaymış… Ben de artık fıkra gibi olmasa da bunu yazayım dedim.
    Teşekürler

  13. 3. Paragrafta ki olay(fıkra) güzelmişti 😀
    Ayrıca üniversitede yoklamada öğrencilerin imza attıklarını bilmiyordum.
    Hiç üniversiteye gitmedim bu sene inş 😀

  14. Bu tür olaylar genelde bayanların başına geliyor demek ki 🙂

  15. @turkyılmaz,ne güzel bir tepki kardeş.. 🙂 Sağolasın..İlk kez duydum bu arada,kafa sallamak onlarda hayır anlamına geliyormuş ya..ilginç 😉
    @Aytekinet,inşallah kardeş gidersin üniversiteye..Gerçekten zor değil 😉 Büyütelecek bişey hiç mi hiç değil 🙂 Bu arada hoca bize imza kağıdı veriyor ona imza atıyoruz,inşallah sende atacaksın imzanı..(Bol dua et kendine işin sırrı biraz çalışmak ve bol dua etmek diyebilirim)
    @mÇakır,biz bayanlar gerçekten bu tür olayları çekiyoruz kendimize..;)

  16. tavayla perdenin ahenkle dans edişi
    o zamanlar 10-12 yaşlarındayım.taze çekirdek kavuracaktım.boğazım durmaz oldum olası:)neyse teflon tavaya koydum çekirdeği üzerine biraz tuz biraz da un ilave ettim.sonra altını çok açmış olacağım ki burnuma acı acı yanık kokuları gelmeye başladı.önce çekirdekler sonra da tava yandı:)dedim annem gelmeden bu tavayı imha etmem lazım.düşündüm taşındım taşındım düşündüm tavayı 2.kattan merdiven boşluğuna sallamaya karar verdim:)pencereyi açtım tavayı aşağı atacağım o anda rüzgar çıktı tavayla perde ahenkle dans etti.ne tava perdeyi bırakıyor ne de perde tavayı bırakıyor.sonuç ne oldu?ne mi oldu?perdenin üzerinde tavanın ebatlarında yuvarlak bir delik açıldı.ne tava bana yar oldu ne de perde.yalnız hatıram kaldı boş kalan çerçevede:)oraya bir televizyon ekranı açmış oldum.anenm geldi eve.diyor ki bu elifin işi:)tam meraklı komşulara layık gözleri dışardadır ne oluyor ne bitiyor?ordan bakmaları için yeni bir tasarım icat etmiş oldum:)ne yararlı insanım:)beni beceriksiz sanmayın ha:)hala bir şeyleri yakmıyorum.şimdi bırakın çekirdeği kavurmayı yemenden kahve getirir kahveyi kavururum:)sanırım bu yazıyı okuduktan sonra beni alan olmaz:)evde kaldım:):):)

  17. @elif,gece gece amma da güldürdün beni.. Allah ta seni güldürsün,teşekkürler..

  18. you are welcome 🙂 ne demek reca ederim:)

  19. Cok güzel yaa 😀 Sagol bloguma link verip buraya gelmeme vesile oldugun icin gülümsedim sayende 🙂


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

