Gönderen: esraycr | 18/04/2009

HAYIR OLSUN…

Rüyalarımı genellikle hatırlamam,fakat dün gece ki rüyamı çok iyi hatırlıyorum.Rüyanın o kadar etkisinde kalmışım ki,bu gece gözlerimi kapatıp, uyumak  istemiyorum.(saat,2 civarı şuan da)..

Gece uyumadan önce, gün içerisindeki  yaptıklarımı düşünürüm.Genellikle de hastaneyle ve hastalarla ilgili durumları düşünürüm.Tüm servisteki hastaların yüzleri aklımda kalır,zor durumda olanlar için dua ederim,ailelerini filan düşünürüm.İşte böylece uykuya dalarım.O gece de öyle uykuya daldım..

Rüyamı size kısaca özetlemek gerekirse,rüyamda bir amca kızım diyerek bana yaklaşıyor.Babam diyecek kadar da amcayı seviyorum.Daha sonra amca beklemediğim şekilde bana yanaşıyor ve tecavüz edecekken,uyanıyorum.Allah hayır etsin inşallah..

Ve uyandım..Avuç içlerimi öylesine sıkmışım ki,tırnaklarım kısa olmasına rağmen,neredeyse ellerim kanayacakmış..(kan oturmuş avucumun iç kısmına)Terlemişim ve nefes nefese kalmışım..Kalbim küt küt atıyor.Uyandığımda fark ettim,’ bırak beni ‘diyorum.

 Uyuyamadım rüyadan sonra,sabah  ilk ne yapacağımı düşündüm,yurttan eve  çıksak mı ? diye düşünüyorduk.Bir tane boş  ev gördük   ve apartman yöneticisiyle konuştuk.Evin anahtarı ondaymış,anahtarı alıp evi de gördük,hatta beğendik.Evin sahibini aramıştım ve ilk iş sabah onunla görüşmeye gidecektik,kirasını vs konuşacaktık.Fakat sabah arkadaşlarımla da konuştum eve çıkmak istemiyorum dedim.Biraz oyun bozanlık oldu ama…Ne yapayım içimden böylesi geldi..Ne alakadır bilmiyorum ama, rüyamı  eve çıkma işinin hayırsız olduğuna bağlayıverdim..  😀

Hayır olsun inşallah…

Gördüğüm rüyaları unutmam ve hep birilerine anlatma ihtiyacı duyarım.İlk kez böylesine fazla etkilendim,halen avuç içlerim acıyor. 😉

Allah cümlemizi korusun..(amin)

Responses

  1. Canım benim öncelikle Rabbim hayır etsin…
    Biliyorsun ki ,rüyanı ilk anlatacağın kişi çok önemli ilk ben olayım da hayır olsun diyeyim… Her ne kadar rüyayla amel edilmez denilse de, Rabbim bazen kullarını bir şekilde ikaz eder, uyarır. Kimini uyurken, kimini ayıkken tabi bunu gören gözler için söylüyorum… Nihayetinde eğer rüyayı yormak gerkirse; şu ev işini ertelemek iyi olmuş gibi… En doğrusunu Rabbim bilir.
    selamun Aleyküm…

  2. esracığım bloğuma bişeyler oldu.ben de şimdilik wordpressteyim.komşu olduk yani.beklerim..

  3. Rüyalar terse çıkarmış derler 🙂 rahat ol …

  4. @Zehra,çok sağolasın hayırlısı olsun,güzel değerleri hatırlattığın için teşekkür ederim tekrardan.. ve a.s 🙂
    @defneylebirlikte,Komşum gelirim,gelirim..seni de her zaman beklerim:)
    @Burak budak,güzel gördüğüm rüyalar da var,ya onlar tersine çıkarsa..

  5. hayır olsun:)sabah niyetine söylüyorum diyecektin.biz de hayır olsun diyecektik.sen de hayırınız karşı gelsin allah ne muradınız varsa versin diyecektin:)

  6. Hayırlar olsun inşallah. Açıkcası ben de ev işinden vazgeşmene sevindim neden bilmem, okuyunca sanki bir rahatlama geldi ki ilk defa duyuyorum bu düşünceni biliyorsun :/

  7. @Elif,tamam bundan sonraki rüyalarımı dediğin gibi yazıcam 😉
    @kalderavolkan,Bence de ev işinden vazgeçmem iyi oldu,biraz arkadaşlarım bozulsada razı olduğum şeyleri yapayım ki içim rahat etsin..hayır olur inşallah..

  8. cok yakın olmadıgım birisi trafından yanagımdan öpüldüğünü gördüm ve başka biri tarafından kaçırıldığımı.ne aanlama gelır acacba

  9. merhaba,

    boş bir odada teyzem teyzemin kızı ve ben varım.. teyzem yerde elini yere destek vererek oturuyor biz ayaktayız..
    teyzem iyiki kuran okumadık burası önce kiliseymiş diyor, ben sinirli bir şekilde kur’an okumanın yeri olmaz, kilisede bile okuyabilinir burada neden okunmasın diyorum.. teyzemin kızı bana bakıp tebssüm ediyor..
    yorumunuz için şimdiden teşekkürler


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

